Kierownictwo hotelu musi to naprawić

Pisemny: 20 wrzesień 2019
Czas podróży: 12 — 20 wrzesień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Jesteś my trzema rodzinami krewnych (9 osó b) wybrał o ten hotel za poś rednictwem touroperatora Coraltravel. Przed wyjazdem przeczytaliś my opinie o hotelu i podję liś my sensowną decyzję o wyjeź dzie. : )) W ogó lnej kolejnoś ci wycieczki zł oż yli wniosek i zapł acili za indywidualny transfer w obie strony ich wycieczki. Wylecieliś my 12 wrześ nia o 14.20 bez zwł oki i biorą c pod uwagę.2-godzinną podró ż samochodem, po przybyciu do Antalyi dotarliś my do hotelu o 20.00.
W hotelu podczas rejestracji w recepcji i rozliczenia napotkaliś my sytuację , na któ rą nie mogliś my uzyskać jednoznacznej odpowiedzi ze strony obsł ugi hotelu. Dwie rodziny został y osiedlone od razu, a nam (trzeciej rodzinie z dzieckiem) zaproponowano poczekać do 24.30, ponieważ nie był o wolnych pokoi. Na moje pytanie, jak to moż liwe, jeś li pokó j został zarezerwowany i opł acony trzy miesią ce wcześ niej i zgodnie z harmonogramem zameldowania od godziny 14.00 12 wrześ nia, powinien być zarezerwowany dla nas. Oczywiś cie nie otrzymał em jednoznacznej odpowiedzi. Zaproponowano mi zakwaterowanie w innym hotelu, co doprowadził o mnie do ostatecznego odrę twienia i oburzenia. Z mał ym dzieckiem byliś my zmę czeni lotem i podró ż ą i musieliś my siedzieć w recepcji do począ tku 13 wrześ nia.
Nastę pnego dnia napisał em roszczenie do touroperatora i wrę czył em je przedstawicielowi touroperatora Yusufowi, któ ry nadzoruje kwestie zał atwiania się w kilku hotelach, w tym w tym hotelu. W pozwie zaż ą dał wyjaś nienia przyczyny zaistniał ej sytuacji oraz zwrotu kosztó w za pó ł dnia mojego braku pobytu w hotelu. Nastę pnego dnia do pokoju zapukał o dwó ch pracownikó w hotelu i bez sł owa wniosł o do pokoju tort, mał ą butelkę wina i torbę plaż ową z logo hotelu. Najwyraź niej biorą c pod uwagę , ż e jest to cał kiem godna rekompensata za wyrzą dzone mi szkody moralne i materialne, personel hotelu ograniczył się do tego.

Pó ź niej zobaczył em w hotelu kilku wczasowiczó w z takimi torbami plaż owymi z logo hotelu (jako zadoś ć uczynienie moralne) i po rozmowie z nimi zorientował em się , co się dzieje. W obliczu po prostu finansowej czystoś ci. Oto co się dzieje: rezerwujesz pokó j w hotelu u organizatora wycieczki i za niego pł acisz. Organizator wycieczki informuje hotel na stronie internetowej o godzinie Twojego wyjazdu i przyjazdu do Antalyi. Pracownicy recepcji dodają.2 godziny (czas z lotniska do hotelu) i znają godzinę przyjazdu. W tym czasie jeden z wczasowiczó w ma uchybienie w czasie wyjazdu i przedł uż a pobyt o pó ł dnia pł acą c za pokó j.
Po przyjeź dzie radzimy poczekać bez wyjaś nienia przez okreś lony czas bez rozmieszczania się w pokoju, za któ ry zapł acił eś bez wyjaś nienia. Tym samym hotel otrzymuje dopł atę za pokó j za pó ł dnia (podwó jna dopł ata za ten sam pokó j na osobę ). Wyglą da na powszechne oszustwo. Odszkodowanie - ciasto, któ re jest bez ograniczeń w jadalni hotelu oraz wytrawne wino, któ re zgodnie z warunkami „ultra” systemu ż ywieniowego w hotelowych barach należ y nalewać bez ograniczeń .
To trochę przygnę biają ce, ponieważ wł aś ciciel hotelu zainwestował , jak są dzę , bardzo duż e ś rodki, aby stworzyć tak pię kny hotel. I nie sumienny kierownik hotelu takimi dział aniami szkodzi reputacji hotelu. Hotel jest nowy, zasoby mieszkaniowe nowe, pokoje duż e i pię kne. Wię kszoś ć personelu hotelowego dokł ada wszelkich starań , aby zapewnić goś ciom komfortowe warunki. Szczegó lnie chcę podkreś lić personel jadalni.
Wszystko bardzo smaczne, urozmaicone i harmonijne. Wszystkie bary w hotelu i ich pracownicy są bardzo przyjaź ni i wydajni w swojej pracy. Jednak batony nie są zgodne z systemem „ultra” – tylko spirytusy produkowane w Turcji. Nie ma sł ó w pochwał y dla gł ó wnego animatora hotelu, któ ry ma 12-letnie doś wiadczenie w animacji. Najbardziej utalentowana osoba, dekoracja hotelu. W hotelu nie bę dziesz się nudzić .

Sprzą tacze pokoju są obrzydliwe. Czyste brudne, nie zawsze zmieniaj rę czniki. Pasek nie jest regularnie uzupeł niany. Trzeba przypomnieć . Nie są dzę , ż e jest to 5-gwiazdkowy hotel. Co do reszty, jeś li to, co wymienił em, nie jest szczegó lnie irytują ce, moż esz się z tym pogodzić .
Rada dla kierownika hotelu - zachowaj markę hotelu, szanuj przynajmniej wł aś ciciela hotelu, któ ry stworzył pię kny hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał