Na pewno nie pojedziemy tam ponownie.

Pisemny: 27 lipiec 2016
Czas podróży: 15 — 21 lipiec 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Pierwsze wraż enie to proces zameldowania. . . zepsuł cał e wraż enie hotelu, ponadto od samego począ tku trzymali nas w recepcji przez 1.5 godziny, byliś my zmę czeni drogą , czekaliś my godzinę i pó ł do czasu, aż dostaliś my kartkę z pokoju, dopó ki nie doszł o do skandalu, nie zał atwili (w tym samym czasie sł uż yli i osiedlali wielu innych)...nie wiem, moż e czekali na pienią dze. . . jedzenie wydaje się być duż o, ale tak naprawdę opró cz ziemniakó w, makaronu, kurczaka i paru suró wek jest - nic nie był o....klimatyzacja w pokoju się przekrę cił a okazał y się na wpó ł zepsute, kabina prysznicowa był a pokryta grzybem, detale odpadał y na drzwiach kabiny co jakiś czas....Przeraził y nas też ogromne kolejki, zaró wno w barze, jak iw restauracji. Katastrofalny brak leż akó w. . . Jak na jednorazowe darmowe zamó wienie restauracji, to zawsze "wszystko jest zaję te", znowu albo za pienią dze, albo są po prostu zbyt leniwi. . . chcieli spró bować kuchni z owocami morza , nie wyszł o. . . Jedyne co mnie ucieszył o to doskonał a praca animatoró w i codzienne sprzą tanie pokoju
ps, ogromny negatyw - brak darmowego WIFI !!! ! ! jak hotel, któ ry pozycjonuje się jako 5-gwiazdkowy hotel, moż e nie mieć darmowego internetu? i Skype'a. . . )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał