Bądź ostrożny

Pisemny: 8 marta 2006
Czas podróży: 14 — 21 czerwiec 2005
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Bą dź czujny, uważ ny, bardzo ostroż ny, jeś li wybierasz się na odpoczynek w hotelu Golden Arena!! ! Ten hotel zatrudnia nieuczciwych ludzi, któ rzy czerpią zyski z wypoczywają cych turystó w, korzystają c z bezbronnoś ci, bezradnoś ci i braku praw przebywają c w innym kraju. Zachowaj szczegó lną ostroż noś ć podczas korzystania z usł ug i usł ug hotelu, aby nie doś wiadczyć tych samych problemó w, w jakie wpadliś my.

W hotelu pracuje niejaka Tatiana, któ ra zajmuje się wył udzeniami od osó b odpoczywają cych w hotelu. Dzieje się tak:

ostatniego dnia przed wyjazdem, w momencie, gdy nie bę dzie Cię w pokoju, gdy bę dziesz nad morzem lub gdzie indziej, podczas Twojej nieobecnoś ci bę dą szukać jakichkolwiek rys, plam i innych uszkodzeń hotelu w Twó j pokó j. Dlatego ponownie ostrzegam, niczego nie rozlewaj, chodź ostroż nie po dywanie, aby niczego nie poplamić , niczego nie zgubić i niczego przypadkowo nie zł amać.
Nastę pnie pó ź nym popoł udniem o godzinie 21:00, kiedy w hotelu nie bę dzie nikogo z kierownictwa, księ gowoś ci i innej kadry zarzą dzają cej, zostaniesz poinformowany, ż e jesteś winien 100 dolaró w za odszkodowanie. W tej chwili w hotelu nie ma nikogo, z kim moż na by się skontaktować i dowiedzieć się o jakichkolwiek pytaniach z tym zwią zanych, z wyją tkiem Tatiany (Tati) - gł ó wnej wś ró d osó b pracują cych w recepcji, któ ra nie moż e odpowiedzieć na ż adne pytania na ten temat, a tylko przestraszyć , poradził iś ć do są du i zaż ą dał zapł aty.

Jeś li nie masz pienię dzy, bo nie wyobraż ał eś sobie, ż e przydarzy Ci się sytuacja awaryjna, a w ostatnich dniach wydał eś wszystkie pienią dze, któ re Ci został y, to Tatiana z przyjemnoś cią zaproponuje Ci pozostawienie jej telefonu telefon, jeś li jest przyzwoity, to za 300 dolaró w lub jakieś inne cenne rzeczy, np. zł oto, któ re przy sprzedaż y i dostarczeniu na lokalny rynek bardzo się amortyzuje.

Jeś li chcesz go sprzedać na najbliż szym rynku, przyjmuje się tam 1 gram zł ota za 5-6 dolaró w. Ponieważ o zadł uż eniu zostaniesz poinformowany na kilka godzin przed opuszczeniem hotelu, nie bę dziesz miał innego wyjś cia, jak rozstać się ze swoją cenną rzeczą . W przeciwnym razie ochrona nie wypuś ci Cię z hotelu i Twó j autobus odjedzie na lotnisko bez Ciebie, a jak groził a Tatiana, zostaniesz w hotelu do czasu przesł ania Ci pienię dzy z domu w celu spł acenia hotelu i na nowy bilet lotniczy. Musiał em wię c rozstać się z pierś cionkiem z brylantem, któ ry kiedyś kupił em za 550 dolaró w, a tam był wyceniony 5 razy taniej, aby bezpiecznie wró cić do domu bez ż adnych problemó w, ponieważ sytuacja był a cał kowicie beznadziejna i beznadziejna, ponieważ w nocy na kilka godzin przed samolotem znalezienie dł ugó w był o prawie niemoż liwe.
Oczywiś cie każ dy musi ponosić odpowiedzialnoś ć za wyrzą dzone szkody, ale musi istnieć jakiś porzą dek i prawo do tego. Musi być co najmniej jakaś podstawa do zapł aty, dokument potwierdzają cy szkodę podpisany przez okreś lone osoby, kalkulacja dokonana dla konkretnej sprawy, moż liwoś ć wystawienia oficjalnej faktury lub dokumentu do zapł aty itp. Taki jak „solidny” hotel wię c wszystko nie jest przemyś lane i wszystko jest robione w taki sposó b, ż e czł owiek czuje się uł omny i bezsilny. Być moż e po przeczytaniu tego ż yciorysu bę dziesz w stanie unikną ć tak absurdalnej sytuacji, a bę dziesz miał wspaniał y odpoczynek i nic i nikt nie zepsuje ci wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał