Hotel jest przeciętny, obsługa zerowa.

Pisemny: 16 sierpień 2015
Czas podróży: 4 — 13 sierpień 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wybraliś my ten hotel na podstawie oceny. Kupiliś my pakiety all-inclusive. Zostaliś my zakwaterowani w pokoju bez balkonu iz karaluchami, wię c musieliś my zapł acić.10$ za zmianę pokoju. a szampon był wł oż ony tylko raz, do któ ry hotelowy przewodnik powiedział "kryzys", Hotel oprowadza turystó w gł ę boko bez ró ż nicy (operator Coral Trvel). Restauracja jest bardziej jak jadalnia. przy basenie, wtedy nie znajdziesz wolnego miejsca, a ogó lnie basen jest bardzo mał y. Stoł y przy basenie są stale zaję te, a na któ re ludzie ł atwo rzucają nogami (i nikt im nie komentuje). Nigdy czegoś takiego nie widział em w 10 latach podró ż y.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał