Nasze oczekiwania to nasze problemy! Dziękuję podróży Coral!

Pisemny: 11 lipiec 2018
Czas podróży: 30 czerwiec — 9 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczywaliś my w tym zakł adzie w lipcu we tró jkę , rodzina. Wró ciliś my 10 lutego.
„Dzię ki” dla Coral Travel, któ ra sprzedał a ten pseudo-hotel jako 5*! Có ż , o sł awie tutaj i tyle napisano.
Ten pseudo-hotel kupiliś my na podstawie dobrych recenzji (ś rednia ocena to 4.2). Dzię ki tym, któ rzy je napisali.
Mamy duż e doś wiadczenie w podró ż ach do zagranicznych kurortó w, podró ż ujemy od 2004 roku. To nasza pią ta podró ż do Turcji, ale czegoś takiego jeszcze nie widzieliś my! Mó wią , ż e komfort skł ada się z mał ych rzeczy. Pseudo-hotel obalił to stwierdzenie, nie tylko drobiazgi są zwią zane z wygodą :

1. Recepcja jest naprawdę niewygodna, bardzo duszno, mał a, brak klimatyzacji. Wi-Fi jest tylko tutaj, gdy jest duż o klientó w, wię cej niż.10-15 abonentó w, to nie ma poł ą czenia. Swoją drogą w pobliskiej kawiarni (Tommy Bar), na tarasie poł ą czenie jest nieco lepsze, ale też nie cią gnie wideo przez WhatsApp, czę sto zwalnia. „Dzię kuję ” Coral travel, w pozostał ej czę ś ci z Internetu!
2. Pokoje są po remoncie, ale nie ma np. wieszakó w. Na suficie są ż aró wki, ale nie zapalają się , wię c ż yli w ciemnoś ci, przy lampkach nocnych i lampie telewizyjnej. Balkon jest wyją tkowo niewygodny do suszenia mokrych rę cznikó w i strojó w ką pielowych. Na pierwszych pię trach wcale ich nie ma. Jest kilka kratek na dwa ką pieló wki lub na jeden rę cznik. Klimatyzatory są naprawdę skierowane na ł ó ż ko, wieją , nawet jeś li przesuniesz ł ó ż ko i zsuniesz zasł ony. Powiesiliś my rę cznik i w ten sposó b zabezpieczyliś my przed ukierunkowanym strumieniem zimnego powietrza. „Dzię kuję ” Coral travel, za moż liwoś ć bycia mą drym każ dego dnia!
3. Pierwsze 4 dni to dzikie niedobory wody. Co wię cej, jeś li przez pierwsze 2 dni był a tylko ciepł a woda, to w trzecim i czwartym dniu od rana do wieczora w ogó le nie był o wody. W uczciwy sposó b trzeba powiedzieć , ż e pią tego dnia problem został wyeliminowany, ale są dzą c po wcześ niejszych recenzjach napisanych przed naszą podró ż ą , jest to problem okresowy, któ ry moż na rozwią zać tylko na chwilę . W efekcie przez poł owę semestru ż yliś my jak „na ziemniakach” jako studenci lub jako ekipa budowlana. Rano biegliś my do publicznej toalety, ż eby się umyć i, jak to mó wią , „na podwó rko”. „Dzię kuję ” Coral travel, za moż liwoś ć zapamię tania mł odoś ci!
4. Sprzą tanie. . . Nie wiem, gdzie odpoczywał y osoby, któ re piszą , ż e był y sprzą tane codziennie. Moż e został opublikowany tutaj przez pomył kę . Osobiś cie posprzą tano nas bez przypomnienia dopiero drugiego dnia po zameldowaniu, za drugim razem wytarli podł ogę , gdy zapytaliś my o to w recepcji, a trzeci raz wytarli, gdy sami wcią gnę liś my sprzą taczkę do pokoju. Tyle razy. . . Trzy razy w cią gu 10 dni. Papier toaletowy został skradziony z wó zka w korytarzu i pomieszczeniu gospodarczym. Rę czniki ró wnież wymienialiś my sami. Marzył em o takim romansie przez cał e ż ycie! „Dzię kuję ” Coral travel za speł nienie mojego marzenia! Nawiasem mó wią c, na elektronicznym kluczu do pokoju jest napisane: „Podą ż aj za swoimi marzeniami” (podą ż aj za swoimi marzeniami). Nie tak wyobraż aliś my sobie nasze marzenia. . .

5. Jedzenie. . . Byliś my w hotelach, w któ rych moż emy powiedzieć „nie bę dziesz gł odny”. Proszę mi wierzyć , opisywany pseudo-hotel jest bardzo daleki nawet od tej kategorii. Mię soż ercy nie mają tu nic do roboty. Widzieliś my mię so 1 raz w cią gu 10 dni. Kurczak i smaż ony ś ledź . Smró d ś ledzia jest okropny. Nawiasem mó wią c, jadalnia (ję zyk nie oś miela się nazwać jej restauracją ) jest ró wnież bez klimatyzacji. Tak wię c, stoją c naprzeciwko siebie spocony kucharz w dystrybucji i tę py klient, też spocony, pró bują cy dokonać trudnego wyboru z skromnego zestawu dań : paszteciki sojowe, gulasz warzywny, kurczak, puree ziemniaczane (rzadko), smaż ony ś ledź i coś jeszcze niezrozumiał ego. Był o też spaghetti i makaron. Wszystko nie jest zbyt smaczne. I pozostaje na talerzach nie dlatego, ż e wczasowicze za duż o zyskują , ale dlatego, ż e czasem nie da się zjeś ć . Jeś li przynoszą frytki, jest tam dł uga, spocona kolejka. Nawiasem mó wią c, w barze w jadalni jest też dł uga kolejka. Kelnerzy są bardzo pracowici, szybko sprzą tają . Pocą się , ale sprzą tają . Kubki są brudne i nieprzyjemnie pachną starą szmatą . Dlatego wszyscy uż ywali jednorazowych kubkó w. Owoce - arbuzy (czę sto kwaś ne), jabł ka i pomarań cze. Bez moreli, bez wiś ni, jak mó wią niektó re recenzje, i nigdy nie widzieliś my niczego innego! Kupiliś my sobie truskawki, wiś nie i figi na targu koł o pseudohotelu. Pomidory w drugiej poł owie pozostał e zaczę ł y spotykać się z poczerniał ymi nasionami, aby wł aś ciciel znalazł tań szego dostawcę , przestali je brać . Nie był o ż adnych skarg na ogó rki i zielenie. W ogó le nie był o tureckich sł odyczy takich jak baklawa, tylko babeczki nasą czone sł odkim pł ynem pachną cym tanią wodą koloń ską . Nigdy nigdzie nie zabieramy sał atek - nie moż emy nic powiedzieć . Jedzenie jest tak bez smaku, ż e po raz pierwszy w Turcji poszliś my do kawiarni. Specjalnie wybraliś my się na zakupy do Alanyi i nie wró ciliś my na obiad. Raz na 10 dni jedliś my pyszne jedzenie. Jeś li chodzi o zatrucia, o któ rych wszyscy piszą , to prawda. Po raz pierwszy od 15 lat przydał się immodium. I cał a paczka. Wystarczył o. Nie piliś my z basenu, nie piliś my, nie braliś my sał atek, a zatrucie nie nastą pił o po kawiarni w Alanyi. Przez cał e 10 dni nadymał a się bezlitoś nie od tego jedzenia. . . "Dzię kuję " Koralowa podró ż , za zwię kszenie wyporu ciał a!
6. Plaż a i wejś cie do morza został y poprawnie opisane w poprzednich recenzjach. Wię c skorzystaliś my tylko z molo. Ale fakt, ż e plaż a nie jest tak bardzo sprzą tana, nie był oczekiwany. To, ż e sami urlopowicze są ś winiami, jest zrozumiał e. Jeś li matka siedzi z mał ym dzieckiem, w pobliż u jest szklanka piwa, a ona zakopuje byka w piasku, to nawet pseudo-hotel nie jest winny. Ale przynajmniej kawał ki betonu i szkł a moż na był o usuną ć . Syn grał kiedyś w siatkó wkę plaż ową , ale gdy zobaczył , ż e zawodnicy usunę li z placu 3 kawał ki szkł a i 4 duż e kamienie, chę ć do gry w kolejnych dniach nagle zniknę ł a. Wię c spacerujesz po plaż y ś ciś le w kapciach, usuwasz szybę . "Dzię kuję " Coral travel, za moż liwoś ć przyczynienia się do czystoś ci plaż Turcji!
7. Firma Coral Travel i przedstawiciel pasują cy do pseudo-hotelu odebrał a. Dmitro to osobna piosenka. Leniwy, podejrzany, jak giną cy. Gł ó wnym zadaniem jest sprzedaż wycieczki. I jak ś piewał pierwszego dnia! Jestem Pań stwa reprezentantem zaró wno w zakresie wycieczek jak i hotelu! W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się ze mną natychmiast! Naszym gł ó wnym zadaniem jest, aby Twó j pobyt był komfortowy! Mdaaa. . . Podczas naszego pierwszego spotkania przyszł a mama z synem, któ ry na zjeż dż alni poważ nie zranił rę kę . Potrzebował em zdję cia (udał o się , nie zł amał em rę ki, tylko silny siniak). Mama zapytał a: „Czy przywiozą mnie z powrotem ze szpitala, czy muszę brać pienią dze na podró ż ? ” Dmitro zapewnił , ż e mają wszystko pod kontrolą , nie potrzebują pienię dzy. Karetka zabierze Cię i przywiezie z powrotem. Kiedy podeszł a moja mama i powiedział a, ż e ​ ​ nie przyniosą go z powrotem, natychmiast pojawił a się odpowiedź : „Ale każ esz im to przywieź ć ! ”. Powinniś cie widzieć jego niezadowoloną twarz, kiedy mimo to cał y ś wiat bł agał go, by poszedł i porozmawiał z lekarzami! W efekcie mama okazał a się bardziej przenikliwa, przecież uciekł a po pienią dze, wró cił y taksó wką za 20 dolaró w. W koń cu też mamy karetkę – to nie jest taksó wka, ale po co wprowadzać w bł ą d? Powiem od razu – weź pienią dze na taksó wkę lub autobus, do któ rego tak a tak moż na pojechać . To tylko jeden mał y przykł ad niesamowitej wydajnoś ci Coral. Po Twoim apelu w jakiejkolwiek sprawie niezwią zanej ze sprzedaż ą wycieczki, umó wi się na spotkanie, gdy Cię zobaczy, wita Cię kró tko, udaje, ż e jest zaję ty, gdzieś ucieka, po telefonie nadal przychodzi, w efekcie problem pozostaje nierozwią zany. Mogł em od razu odmó wić telefonicznie, wyjaś niają c przyczynę i nie grać spektaklu, odbierają c już zepsuty czas odpoczynku. Wycieczki nie dotyczą pseudo-hotelu, ale byliś my bardzo niemile zaskoczeni, ż e w Coral zakupowy element zwiedzania i wycieczek historycznych z wizytami w sklepach, gdzie wszystko jest 3-5 razy droż sze, wynosi 50-60% cał oś ci czas i posił ki na wszystkich wycieczkach jak w samolotach - kurczak lub ryba, a takż e bez smaku. Wycieczka krajoznawcza do Alanyi to 80% wycieczki na zakupy, nie polecamy tej wycieczki. Lepiej iś ć samemu i spacerować po mieś cie. Nawiasem mó wią c, na osł awionej wycieczce 3 w 1 (rafting, buggy i wę dkarstwo) nie był o wę dkowania, gogle i bandana na nosie i ustach (kurz i kamienie z wó zkó w z przodu) został y sprzedane za 5 USD. Pienią dze nie są duż e, ale nikt nie ostrzegał , ż e należ y je zabrać . A gdzie widać , ż e ś rodki ochrony został y sprzedane? To jest podstawowe bezpieczeń stwo! Có ż , przynajmniej kamizelki ratunkowe był y rozdawane za darmo! „Dzię kuję ” Coral Travel, za staranny dobó r personelu i fenomenalną dbał oś ć o zdrowie swoich klientó w!
8. Personel recepcji jest naprawdę nieprzyjazny. Wybrał taktykę „gł uchej obrony”. Wyobraź sobie, upał , dusznoś ć , brak klimatyzacji, prawie co godzinę ktoś biegnie ze swoimi roszczeniami, musisz się zdecydować . Oczywiś cie starają się spisywać . Po drugiej rozmowie zmienili nam nawet telewizor. Ale to nie dział a w taki sposó b, ż e dział a z wyprzedzeniem. Wię c biegasz tam iz powrotem z pytaniami i uwierz mi, jest ich wiele! W zasadzie wszyscy narzekali na sprzą tanie, na warunki bytowe, na wodę , na awarie. Niektó re sprawy został y postanowione, ale nie wszystkie. Czę ś ciej rzucali: „Czego chcesz? Mamy niewielką pensję ! Ale gdzie są wczasowicze? I jednej mł odej parze w ogó le powiedziano: „My (Rosja) nie jesteś my już dla ciebie przyjació ł mi, dlatego nie jesteś my zobowią zani do czegoś ! ” A wię c w imieniu cał ego narodu tureckiego! Ta sama farbowana blondynka w recepcji, o któ rej duż o pisano w poprzednich recenzjach. "Dzię kuję " Coral travel, za nieplanowane przejazdy do recepcji!

9. W pseudo-hotelu nie ma zadeklarowanej sali fitness. Pod sosnami jest kilka zł amanych huś tawek. Syn ć wiczy. Dopiero w parku miejskim znalazł em drą ż ek, tam pracował em. No dobrze! Fitness w postaci biegania na przyję cie mieliś my już doś ć . Zwł aszcza w pierwszych 5 dniach. Potem po prostu splunę li. „Dzię kuję ” Coral travel, za stworzenie warunkó w, w któ rych nawet leniwi klienci muszą się poruszać !
10. Wydawał o nam się , ż e tylko stali bywalcy kilku baró w są naprawdę zadowoleni. Nie spotkali leż ą cych wokó ł , ale zaobserwowano bó jkę mię dzy dwiema kobietami o darmowe piwo. „Dzię kuję ” Coral travel, za opiekę nad przynajmniej jednym z klientó w!
Ogó lnie rzecz biorą c, jak wspomniano wcześ niej, pseudo-hotel został otwarty dopiero w maju. Nie mieli czasu na rekrutację dobrych pracownikó w, rekrutowali kogokolwiek. I sprzą taczki i kucharze. Ulice są naprawdę zmiecione, ś cież ki umyte, ale to wszystko, reszta jest taka sobie. Jak powiedział niezapomniany przedstawiciel Coral travel Dmitro: „Có ż , nie dzwoń tutaj do Niemcó w! A Rosjanie i Ukraiń cy wł aś nie to zrobią ! ”. Są tam też Turcy, ale Dmitro nazwał ich też bezpretensjonalnymi. Turkó w nie trzymano w specjalnych warunkach, warunki dla wszystkich był y ró wnie obrzydliwe.
Dlaczego zawsze pamię tam Coral? Tak, bo to jedyna firma, któ ra tak bardzo nie szanuje swoich klientó w, a wrę cz ich nienawidzi, ż e sprzedaje ten pseudo-hotel jako 5*. Tez sprzedał go przynajmniej jako 4 *.
Dzię kujemy Coral Travel za przypomnienie pseudo hotelowym goś ciom, aby nie ufali ś lepo pozytywnym opiniom! Osobiś cie jesteś my w nowych hotelach, o któ rych nie ma już wiarygodnych informacji!

Odnieś liś my wraż enie, ż e wł aś ciciel pseudo-hotelu jest bardzo oszczę dny i oszczę dza na wszystkim. Na wodzie, na jakoś ci jedzenia, na personelu, na elektrycznoś ci i ostatecznie na wczasowiczach. Wiele drobiazgó w nie został o tutaj nawet opisanych. Tylko ten, któ ry był szczegó lnie przygnę biają cy. Wł aś cicielowi pseudo-hotelu ż al był o pienię dzy na herbatę - poszli i sami ją kupili. Któ ry chciał eś . Itp.
Kto choć trochę ma moż liwoś ć zamiany wykupionej wycieczki na ten pseudo-hotel, nawet za dopł atą - zmień , nie poż ał ujesz! Kto nie ma takiej moż liwoś ci - bą dź silny! Spró buj znaleź ć pozytywy. Chociaż jest to bardzo trudne. Ale nie rozpaczaj! Moż e wszystko się zmieni do czasu, gdy bę dziesz podró ż ować . Moż e dadzą mię so 2 razy w cią gu 10 dni, albo wł ą czą też trzeci do dwó ch dział ają cych prysznicó w dostę pnych na cał ej plaż y (w dniu wyjazdu widzieliś my nawet wieszaki w paczce w wó zku sprzą taczki, tyle jak 6 sztuk! ). Odż ywianie się nie poprawi - schudnij, z przyjemnoś cią wracaj do domu! Ciesz się morzem. . . No dobra, czarny humor na bok! Serdecznie ż yczymy, aby wszystko naprawdę zmienił o się na lepsze i aby Twoje wakacje, w przeciwień stwie do naszych, był y naprawdę udane!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał