Hotel nie odpowiada zdjęciu.

Pisemny: 7 październik 2025
Czas podróży: 26 wrzesień — 3 październik 2025
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
1. Hotel jest zadbany.
2. Pokó j jest czysty, ale sprzą tanie jest tylko powierzchowne; poś ciel i rę czniki nie był y zmieniane ani razu przez 6 dni. Musieliś my sami przynieś ć i przynieś ć wodę do lodó wki.
3. Jedzenie...bardzo ograniczony wybó r. Wszystko był o mdł e. A niektó re zepsute sał atki ś mierdział y.
4. Bar - napoje są doskonał e: koktajle, wino, whisky, rum, Baileys, szampan, martini.
5. Wadą baru na plaż y jest to, ż e serwuje tylko piwo i napoje bezalkoholowe. Jeś li masz ochotę na gin z tonikiem, idź do hotelu.
6. Bary z przeką skami, są trzy. Są bardzo dobre: ​ ​ frytki, mię so, owoce, nuggetsy, burgery (pyszne).

7. Leż aki są bardzo blisko siebie. Leż ą c, moż na patrzeć na stopy lub gł owy są siadó w. Najwię kszym minusem jest brak oddzielnych parasoli, tylko jedna duż a markiza rozł oż ona, by chronić przed sł oń cem, a wszyscy pod nią są jak sardynki w puszce.

8. Spektakl był ś wietny, animatorzy ś wietni.
9. Wisienka na torcie!! ! Chcieliś my przedł uż yć pokó j (wymeldowanie o 12:00, a nasz lot o pó ł nocy) i chcieliś my przedł uż yć go do 20:00. Doliczono nam 100 euro. Za wczesne zameldowanie o 7:00 doliczono nam 40 euro.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał