Hotel jest dobry, ale personel próbuje oszukiwać!

Pisemny: 6 sierpień 2017
Czas podróży: 25 lipiec — 1 sierpień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Wybrał em ten hotel na podstawie opinii i nie pomylił em się . Pokoje są dobre, czyste (codzienne sprzą tanie), meble solidne, hydraulika nowa i wysokiej jakoś ci. Woda pitna jest zawsze pod dostatkiem. Pod wzglę dem ż ywieniowym jest duż o jedzenia, ale produkty są bardzo tanie, dla tych, któ rzy lubią jeś ć , bę dzie super, ale jeś li zjesz pysznie, to za kilka dni nie bę dzie z czego jeś ć duż a iloś ć jedzenia. Ale nigdy nie bę dziesz gł odny. Jest wiele owocó w, ale najczę ś ciej nie są one dojrzał e. Dojrzał e i smaczne był y tylko arbuzy. Jest też wiele deseró w, ale wszystkie to szalone chemikalia. Pieczenie jest dobre.
Jeś li chodzi o obsł ugę , roszczenia tylko do administratoró w w recepcji. Jak tylko dotarliś my do hotelu (13.00), oczywiś cie nie zadomowiliś my się . Ż adnych pytań , jeszcze nie 14.00. Ale administrator, któ ry tak naprawdę nie mó wi po rosyjsku, pró bował nam wytł umaczyć , ż e nasz pokó j jest bardzo mał y i gorą cy, ponieważ . znajduje się na dachu hotelu. I nie bę dą mogli nas zameldować o 14.00 i nie wiedzą , kiedy mogą . Ale za dopł atą.20 USD za każ dy dzień mogą zapewnić bardziej komfortowy pokó j, z klimatyzacją , z natychmiastowym zameldowaniem. Jednocześ nie nie moż e odpowiedzieć na moje pytania, ponieważ . nie rozumie mnie i ż ą da tylko 20 dolaró w. W rezultacie nie rozumieliś my się i musieliś my czekać . Potem, jak się okazał o, nieopodal siedział rosyjskoję zyczny administrator,
i nawet nie pró bował pomó c i wyjaś nić . Internet na 1 pię trze jest bezpł atny, odmó wili nam też udostę pnienia go, pł acą c tylko 1 euro za godzinę .

Po godzinie 14.00 usiedliś my. Pokó j jest bardzo dobry, wygodny. Z widokiem na gó ry. Klimatyzacja jest dostę pna i dział a. Lodó wka i telewizor, wszystko jest jak wszyscy. Chcieli tylko pienię dzy!
Nastę pnego dnia, spotykają c się z naszym touroperatorem, usł yszał em mnó stwo takich historii. Był y problemy dla wszystkich, któ rzy nie dopł acali. Albo spę dzić jedną noc w innym hotelu. Dzień jest stracony, z tymi walizkami, któ re jeż dż ą tam iz powrotem...
Ale kelnerzy i barmani pracują doskonale, bardzo się starają i zawsze robią zamieszanie!
Przedstawiciel operatora Sabiny ró wnież był bardzo niegrzeczny. Był a otwarcie niegrzeczna i nie był a kompetentna w niektó rych sprawach, jak się pó ź niej okazał o.
Hotel jest dobry, jeś li jesteś ś wiadomy wszystkich niuansó w, nic nie zepsuje twoich wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał