Nieuzasadnione 4 gwiazdki!

Pisemny: 13 lipiec 2014
Czas podróży: 30 czerwiec — 10 lipiec 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
W Turcji już.15 razy!
Hotelowe plusy
+ Po prostu nie istnieją ! Nie ma terytorium! W hotelu znajduje się hotel i basen! na pierwszym pię trze znajduje się jadalnia, a na zero hammam!
Minusy
- nie ma ogrodu ani spaceró w, basen jest widoczny z gł ó wnej ulicy.
- recepcja nie ł apie internetu dalej niż stoicy, chociaż basen jest w pobliż u, mają zapł acone 3 USD (rada dla kierownika, zró b to za darmo, nie hań baj się , idź tak daleko i dowiedz się , ż e nie nie miał eś nawet pł atnego internetu w swoim pokoju, a to w XXI wieku??? )
- Do morza nie tak jak w opisie 50-60 metró w, ale na zewną trz hotelu, a ś cież ka biegnie wzdł uż ruchliwej autostrady, przejś cie na plaż ę przez niskie (mam 186 wzrostu, ale zranił em się w gł owę ), brudne , wkurzony, ciemny tunel.

- Praca jadalni (tak, to jadalnia, a nie restauracja) przez pierwsze 30 minut, jeś li nie miał eś czasu na wizytę , to w przyszł oś ci w ogó le nie ma sensu jeś ć , bo są Dekoracje Ekibans na talerzach do serwowania i brak resztek sał atek (jedzenie).
Na pytanie kierownika, gdzie jest jedzenie? ? ? Odpowiada, ż e ​ ​ duż o się wyrzuca, a turyś ci zabierają ze sobą nawet gotowane jajka na ś niadanie! My biedni, turyś ci, gł odni, stoimy w kolejce do szefa kuchni, któ ry daje jeden kotlet za jeden talerz (kotlet był zrobiony z mą czki kostno-rybnej z ryż em) haszysz z kurczaka i to tylko na ciepł o.
Na ś niadanie nie ma nic, jeś li jesteś mił oś nikiem plasteliny, to ś niadanie przypadnie Ci do gustu!
Ś ciś le zmieniają ce się dni, jeś li dziś naleś niki, jutro jajecznica. . naleś niki znowu po jutrze! A ż eby je zdobyć , trzeba stać w kolejce gł odnych turystó w, jeden kucharz smaż y je na dwó ch patelniach…
Nie był o sokó w, ale po naszej rozmowie zaczę li przynosić mleko do „muesli” i soki w karafkach.
Kierownik chwalił się , ż e zatrudnił PIEKARNIAKA z wyż szym wykształ ceniem, ale ponieważ na deserowym stole serwowano „manniki” w ró ż nych kolorach, nie widzieliś my niczego innego, jak „chwalono się orientalnymi sł odyczami”!
Owoce pokrojono na mał e kawał ki, aby wystarczył o dla wszystkich i na przykł ad nikt nie ukradł cał ej pomarań czy.

- Napoje Gin Vodka Wino - wszystko! ! A takż e Merinda, Sprite i Pepsi… Musiał em bł agać jednego hotelowego barmana, któ ry z kolei krzykną ł kieliszek za 5 dolaró w!

Bar przy basenie, z niezrozumiał ych dla mnie powodó w, był w porze lunchu i kolacji nieczynny (barman przenosił się z jednego punktu do drugiego) i ci, któ rzy nadal pł ywają w porze lunchu i nie chcą iś ć do stoł ó wki, musieli się torturować z pragnienia i czekam na koniec obiadu. . to nie jest wygodne! Zrobiono to, aby zaoszczę dzić pienią dze. . na przykł ad
W hotelach przysię gają , ż e przychodzą z basenu mokrzy do jadalni na drinki, ale przepraszam, ale gdzie mam się udać , jeś li wyszedł em z basenu i chcę się napić ? ? ?
i nalewane podczas obiadu tylko w jadalni (swoją drogą niedaleko od basenu)
i drugi. . kierownikowi nie podoba się , ż e po otwarciu stoł ó wki tworzą się kolejki! ! To instynkt przetrwania, któ remu udał o się wycią gną ć pierwszego i zjeś ć mniej lub bardziej smacznie. . inaczej powtó rzę po 30 minutach na stoł ach dystrybucyjnych niczego nie znajdziecie... nawet kiszonki, któ re serwują (tylko pokrojona kapusta lub pomidory i ogó rki i polana ś mietaną lub majonezem w ró ż nych wersjach) a potem znika...
Być moż e poszliś my pó ź niej do jadalni, ale przede wszystkim basen BAR jest w tym czasie zamknię ty! Po drugie, jedzenia nie wystarczy dla wszystkich!
Wniosek. . rzuć wszystko i biegnij na lunch lub kolację!
-Sprzą tanie pokoi! ! !
Podł ogi nie są myte, są rozmazane brudnymi mopami na pł ytce, po ich „CZYSZCZENIU” na pł ytce pojawiają się plamy i lepkie dł ugie wł osy! Ł ó ż ko jest wypeł nione tylko narzutą , a nogi są zmieniane - twarz! Poduszki są cienkie, jakby nie istniał y!
Popielniczki nie są usuwane z balkonu, kurz nie jest wycierany.
Przez 10 nocy raz zmienili scenografię ze skandalem! Zmotywowani faktem, ż e zwolnili pokojó wkę na naszym pię trze.
Skradzione okulary - zadbaj o swoje portfele!
Po kolejnych aferach zaczę liś my narzekać na utratę punktó w z pokoju, bo wiedzieliś my, ż e dostaniemy dyż urną odpowiedź (przeprosiny) opł acony sejf, schowamy tam okulary : -)) I tak...

Pierwszego dnia bez bagaż u (opisane poniż ej, brak bagaż u) znaleź liś my dwa mał e rę czniki i pomyś leliś my, ż e tak powinno być ! Ale nastę pnego dnia przynieś li nam 2 duż e rę czniki, a trzeciego dnia był to już rę cznik do stó p!
RĘ CZNIK PLAŻ OWY został wydany "arafatki" i brudny pod pozorem czystoś ci (zdję cie w zał ą czeniu), gdy animatorka Christina je zobaczył a, postanowił a pomó c nam wymienić je na czyste, ale odmó wiono jej pod pretekstem, ż e sami turyś ci mają prawo się zmienić , a nie animatorzy!

Przyć miony touroperator CORAL (Coral) -2 razy!
jeden.
Nieprawdziwe informacje o hotelu, a mianowicie dostę pnoś ć bezpł atnego internetu i odległ oś ć od plaż y. (po aferze i roszczeniach poprawili informacje na swojej stronie)
2. Podczas transferu z lotniska do hotelu gospodarz Coral-Odeon zgubił nasz bagaż , czyli kierowca wył adował nasze bagaż e do ALANYI w pierwszym hotelu w ANTALII i musieliś my być pierwszego dnia w jakim przyjechaliś my, za nasze telefony na infolinię nikt nie zwracał uwagi, nikt w recepcji nie chciał rozwią zać naszego problemu, a przewodnik hotelowy KARINA (dziewica drań ) generalnie wysł ał nam 3 listy z informacją , ż e nic ci nie jestem winien i nie mam do, a odmó wił a z nami rozmowy i tak ale nic nie wie o hotelu...oglą daliś my na uboczu (zał ą czam zdję cie) zassał a te wycieczki, któ re był y dla niej waż ne (rozumiemy , ma z tego procent), ale gdzie jest „DBAMY O NASZYCH TURYSTÓ W”? ? ? Nie pomogł a znaleź ć bagaż u. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał