usługa=0

Pisemny: 9 marta 2006
Czas podróży: 14 — 21 lipiec 2005
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
chamstwo barmana. szef animacji to bezzę bny, zupeł ny sadyk drań , któ ry nienawidzi wszystkich Rosjan i ł asi się do Niemcó w i Holendró w. codziennie rano podjeż dż ał o 50-60 ś mierdzą cych autobusó w z goś ć mi do aquaparku, wię c aby jeź dzić na zjeż dż alniach = czekaj 1.5 godziny w kolejce na każ dą zjeż dż alnię . Oksana, menedż erka, któ ra od rana do wieczora absolutnie nie interesował a się problemami goś ci, sprzedawał a kulawe wycieczki i ś mierdzą cą ł aź nię , ale ci, któ rzy podró ż owali, ostrzegali resztę . zaczą ł em sobie przypominać , nastró j się pogorszył .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał