Gorzej niż można sobie wyobrazić

Pisemny: 11 październik 2019
Czas podróży: 5 — 13 październik 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Trzy punkty neutralizują ce poczucie zadowolenia z reszty: chamski personel, wszę dzie niehigieniczne warunki, beznadziejne jedzenie.
1) Moim zdaniem 95% naczyń to pó ł produkty niskiej jakoś ci. Kolacja - z tego, co nie został o zjedzone na ś niadanie. Wiele potraw jest nie do zjedzenia. Na pyszne (prosta jajecznica - to jedno z najsmaczniejszych dań tutaj) - od razu panika ! ! ! nie ma wystarczają co smacznych i zdrowych produktó w dla wszystkich. A reszta jest wyrzucana w tonach, ponieważ niewiele osó b moż e to zjeś ć . Dzieci jadł y frytki nie z dobrego ż ycia, ale dlatego, ż e nie mogł y wzią ć reszty do ust! !
2) Niegrzecznoś ć i niegrzecznoś ć personelu. Cytuję dziewczynę z recepcji: „Skoro odważ ył eś się podnieś ć na mnie gł os, teraz zrobię wszystko, ż eby nie posprzą tali Twojego mieszkania”. Nawiasem mó wią c, nigdy nie był y sprzą tane przez cał y pobyt! Już przeklinał am i uś miechał am się , aplikują c o czyszczenie codziennie 2-3 razy! Ale wynik pozostał bez zmian. Sprzą tane normalnie tylko w gł ó wnym budynku. Pozostał a czę ś ć korpusu nie ma wystarczają cej liczby personelu. Oburzeniu nie był o granic, ale musiał em strzelić , ż eby nie zepsuć wakacji. Wł aś nie zmienił em ł ó ż ko. Wszystko.

3) w pokojach wszystko się rozpada. Bez przesady. Klosz od lampy lub pó ł ki - wszystko jest niebezpiecznie luź ne, wszystko trzeba był o sprawdzić .
Z plusó w: morze, pogoda. Miał em szczę ś cie, ale generalnie moja rada brzmi: unikaj tego hotelu tak daleko, jak to moż liwe.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał