Wybierz lepszy hotel Monte Carlo - te same pieniądze, ale 100 razy więcej przyjemności.

Pisemny: 16 sierpień 2015
Czas podróży: 25 może — 1 czerwiec 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Nie podobał o mi się to Obrzydliwie niegrzeczny dyrektor generalny hotelu, czy jak tam - siedzi w pokoju obok recepcji i mó wi po rosyjsku z azerbejdż ań skim akcentem. 10 minut przekonał o mnie, ż e aby zamó wić transfer na lotnisko - okazuje się , ż e za telefon trzeba zapł acić ! ! ! - i nie mają nieograniczonego telefonu - haha. Niektó re pokoje mają klimatyzację tuż nad gł ową ! W pokojach nie ma Wi-Fi, a jeś li jesteś z dzieckiem i chce ono pobawić się na tablecie, to trzeba je zacią gną ć albo do niewygodnego przedpokoju, albo na basen. Dziecko nie ma nic do jedzenia. Jedzenie jest monotonne i bez smaku. Chociaż bardzo dogodna lokalizacja - ale za leż aki trzeba zapł acić . Jedyne, co się cieszy, to ż yczliwoś ć zwykł ego personelu i morskie powietrze! Dlatego pozostali tak kró tko.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał