Zły

Pisemny: 24 sierpień 2015
Czas podróży: 3 — 24 czerwiec 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Pię ć godzin od lotniska i nawet z tró jką dzieci, z jedynym przystankiem za pó ł godziny. Opublikowane szybko; ale pokó j nie był gotowy do zamieszkania; najpierw naprawił zamek drzwi wejś ciowych; potem zmienili uszkodzony telewizor; nawet nie pró bowali wymienić telefonu na dział ają cy; trzeciego dnia uszkodzony klimatyzator został wymieniony; potem musiał em prosić o posprzą tanie pokoju (nie jest to zwyczajowe robienie tego bez przypomnienia), poś ciel i rę czniki zmieniane są tylko na ż yczenie; po oczyszczeniu pokó j jest nadal brudny; sami musieliś my myć podł ogi, ż eby dzieci mogł y chodzić boso; plaż a jest brudna; nikt nie myje leż akó w; wejś cie do morza nie jest krajobrazowe (solidne kamienie); w restauracji obrusy nie są zmieniane; jedzenie jest wydawane zgodnie z normą ; (choć all inclusive i bufet); w barze lokalne napoje to naturalny burda (nie na darmo ludzie się zatruwają ); obsł uga na najniż szym poziomie; a oś wiadczenia administracji hotelu, ż e koty mieszkają ce w hotelu są czystsze od moich dzieci, zszokował y nie tylko mnie. Od 20 lat moich podró ż y po raz pierwszy mam taką recenzję (choć wcią ż powstrzymuję emocje).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał