obsługa hotelowa nie odpowiada deklarowanym i trującym meduzom

Pisemny: 27 październik 2013
Czas podróży: 22 wrzesień — 6 październik 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Odpoczywaliś my od 22.09 do 6.10. 13 w hotelu-Lti El Ksar Resort & Thalasso 4* Boulevard 14 stycznia 2011 - 4051 Sousse tel +2.673 24.460 fax +2.673 24.600
Problemy w hotelu to obsł uga, restauracja i meduzy w morzu.
Morze w pobliż u hotelu jest niebezpieczne z TRUJĄ CYMI meduzami - hotel nie ostrzega o ich obecnoś ci w morzu. Po ich ataku pozostają straszne blizny (ja mam blizny od 3 tygodni), te chemiczne oparzenia goją się bardzo dł ugo. Ludzie z reakcjami alergicznymi moż e się gwał townie pogorszyć . Przez kilka dni po oparzeniu miejsca te ponownie puchną . Okropne. A jeś li taki atak dotyczy dziecka?
Hotel zapewnił nam bardzo sł abą obsł ugę –
-umieszczono nas pod nr 9018 z brudnymi ł ó ż kami

- o pó ł nocy 22.09. 13 musieliś my poprosić o recepcję hotelową , a nastę pnie domagać się zmiany ł ó ż ka. Poszewki na poduszki został y zmienione dopiero po poł udniu 23.09. 13 po naszej wielokrotnej proś bie. Nikt nie zmienił poszewki na koł drę duż ego koca przez 14 dni odpoczynku.
- klimatyzator w pokoju nie dział ał w dniu 22.09. 2013. Po naszej pilnej proś bie w nocy 22 wrześ nia 2013 został naprawiony, a pó ź niej dział ał bardzo sł abo. W pokoju nie chł odził o się dobrze.
- Telewizor nie dział ał
- przez 14 dni dostawaliś my tylko 3 kostki mydł a, 2 szampony i 3 odż ywki
- nikt nie mył tarasu pokoju i drzwi przez 5 lat, wszystko jest brudne.
- moskitiera w pokoju był a sł abo uszczelniona i komary weszł y do ​ ​ pokoju
- restauracja w hotelu nie jest wentylowana, klimatyzacja był a cią gle wył ą czona, ciepł o z pieca do pizzy trafiał o do sali restauracyjnej. Hotel oszczę dza energię elektryczną .
- kelnerzy restauracji otwarcie sprzedają sery i wino, pró bują c je nam sprzedać , chociaż już za to zapł aciliś my
Niektó rzy z kucharzy przygotowują cych jedzenie kaszlali. Wszystko to doprowadził o do licznych SARS wś ró d goś ci hotelowych, któ rzy odwiedzili restaurację . Jakoś ć gotowania niektó rych potraw, w szczegó lnoś ci ryb, jest bardzo niska. Ryba jest bez smaku, owoce został y umyte w taki sposó b, ż e pozostał na nich brud.
Otwarte przestrzenie restauracji są peł ne much i nie jest to zbyt wygodne dla osoby niepalą cej - wszyscy palą , moż na się udusić . Dlaczego nie ma restauracji na ś wież ym powietrzu dla niepalą cych?

- na hotelowej plaż y nie ma wystarczają cej liczby leż akó w, a miejsce na plaż y moż na znaleź ć dopiero od 6 do 00. Pó ź niej nie są one dostę pne. Na plaż y znajdują się miejsca dla niepalą cych wczasowiczó w, teren dla niepalą cych i palaczy nie jest podzielony, wię c dym jest bujany. Cał a plaż a jest pokryta niedopał kami papierosó w, któ rych nikt nie sprzą tał przez 14 dni naszych wakacji.
- przez 10 dni na wyjś ciu z terenu naszych bungalowó w nie był o oś wietlenia.
Nie wró cimy ponownie do Tunezji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał