Kradzież w hotelu w 2013 roku

Pisemny: 7 czerwiec 2013
Czas podróży: 29 może — 4 czerwiec 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
RECENZJA O WAKACJI W TOUR CALEV 2013
Dzień dobry zainteresowanym hotelem „Tour Khalef” w Sousse.
Byliś my parą w wieku 34 i 29 lat. Od 29.05. 2013 do 04.06. 2013
Impreza wysył ają ca to wycieczka. operator „EXPRESS TOUR” w Petersburgu.

NIE OBOJĘ TNE NA WŁ ASNE RZECZY I JAKOŚ Ć OBSŁ UGI ZARÓ WNO W POKOJU, JAK I W CAŁ OŚ CI HOTELU PROSZĘ CZYTAĆ DO KOŃ CA! ! !

Dotarliś my na lotnisko w Monastyrze zgodnie z harmonogramem, bez incydentó w, spotkanie party w osobie Natalii ró wnież nie spowodował o począ tkowo ż adnych skarg, kró tko opowiedział a o ró ż nicy czasu (3 godziny), kursie wymiany (lokalny 1 dinar - okoł o 20 rubli)
kró tko o mieś cie Sousse, o samym hotelu. Ponieważ nie jechaliś my po raz pierwszy do Tunezji, nie sł yszeliś my nic nowego.

Patrzą c w przyszł oś ć , chciał bym zauważ yć , ż e odpoczywaliś my w tym hotelu już w sierpniu 2009 roku i to wł aś nie z tego powodu (byliś my bardzo zadowoleni zaró wno z hotelu, jak i osó b wypoczywają cych u nas w tym momencie i generalnie, wszystko był o bardzo dobre) wysoki poziom) jak się pó ź niej okazał o hotel posiadał certyfikat. Chciał bym też być trochę za wcześ nie, ale zauważ , ż e ogó lna jakoś ć bardzo znacznie spadł a, ale o tym pó ź niej.
Przyjechaliś my do hotelu o 6.50 czasu lokalnego, poprosiliś my o czekanie z pokojem, zaproponowaliś my na razie ś niadanie, w wyniku czego po 1.5 godziny osiedliliś my się w budynku 3.2 pię tro, pokó j 3225.
Sam pokó j generalnie nieź le, posprzą tany, czysty (wizualnie, jak się pó ź niej wydawał o, co nie był o zbyt dobre, ale o tym poniż ej) nie sfatygowany, z dział ają cym sprzę tem sanitarnym, był o wszystko, co potrzebne (5 rę cznikó w, dział ają cy lodó wka, telewizor LCD z pilotem, suszarka do wł osó w. )ś wież e meble, sł owem wszystko w porzą dku.
Jedynym zastrzeż eniem jest to, ż e klimatyzacja w hotelu jest cał kowicie centralna, a ponieważ temperatura powietrza w cią gu dnia wahał a się w granicach 25-29 stopni Celsjusza, w zwią zku z tym nie był a ona wł ą czona przez cał y okres naszego pobytu, chociaż goś cie okresowo pytał o to administratora.
Plaż a:
Linia brzegowa okoł o 100m, piaszczysta, czysta, ł agodne wejś cie do wody.
Woda nie jest idealnie czysta, ale nie był o meduz, glony był y okresowo usuwane przez lokalny personel. Temperatura wody w morzu wynosi 20-22gr. Był y fale przez kilka dni, wizualne podniecenie to 2-3 pił ki.
Ogó lnie rzecz biorą c, dla wczasowiczó w był o wystarczają co duż o leż akó w, a takż e materacy, tylko trzeba je samemu przecią gną ć do „szopy”! ! Dla kobiet i dziewczą t na wakacjach nie jest to ł atwe zadanie.
Animacja na plaż y jest fajna: ć wiczenia, aqua aerobik, siatkó wka, ł ucznictwo, bocha i coś jeszcze)) Fani tego wszystkiego bę dą się dobrze bawić . Na plaż y gra muzyka.
Odż ywianie:

Mieliś my obiadokolację tj. ś niadanie i kolację.
Jedzenie to w zasadzie nic, rano dania europejskie, naleś niki z gó r. czekolada,
jajecznica, pą czki, ciasta, jogurty i inne lokalne sery i kieł baski - nie pró bował am.
Na obiad są pierwsze dania (zupa, barszcz), drugie - frytki, spaghetti, kurczak, indyk, woł owina, smaż ona ryba i inne) w ogó le nie bę dziesz gł odny.
Był y ś wież e warzywa i owoce (niektó re niedojrzał e - brzoskwinie, ś liwki, coś jeszcze_ Arbuz bardzo mi się spodobał - bardzo soczyste sł odkie, pomarań cze też bardzo smaczne.
Istnieje asortyment sł odyczy, ciast, lodó w.
napoje-lokalne napoje gazowane-zapraszam (co pamię ta lata 90te), herbata, kawa, gorą ca czekolada.
Naczynia został y opró ż nione ze stoł u na czas, personel jest uprzejmy i przyjazny (daliś my napiwek 1-3 dinaró w każ dego dnia)
Wieczorne animacje zaczynają się o 21.15 i trwają do 22.30 dł uż ej dla dzieci, chociaż nastolatki też mogą być zadowolone.
Dla mił oś nikó w aktywnego wypoczynku klubowego na miejscu jest klub La Grotte, czynny o 23.30 i do 3.00 w nocy
. Wejś cie jest bezpł atne, ale wszystko w ś rodku nie jest tanie, ale jeś li bę dziesz ostroż ny, moż esz zabrać ze sobą , co chcesz. Ale miejscowa ludnoś ć mę ska ró wnież chodzi do tego klubu, któ ry bezpoś rednio wychodzi jak na polowanie na mł ode dziewczyny na wakacjach)))
Ogó lnie wszystko był oby dobrze, gdyby:
MUSISZ CZYTAĆ WIĘ CEJ! ! !

Przyszli do pokoju po obiedzie, chcieli się poł oż yć , ż eby odpoczą ć , zdję li koł drę z ł ó ż ka: rozszedł się ostry zapach amoniaku, a na ś rodku prześ cieradł a pojawił a się mokra plama o ś rednicy 80-90 cm, jak się domyś lacie to ktoś kto nasikał do ł ó ż ka jako wspomnienie hotelu, a sprzą taczka w pokoju, nieważ ne jak zmieniał am poś ciel od poprzednich goś ci! ! !
administrator został natychmiast wezwany do szybkiego rozwią zania problemu wymiany nie tylko poś cieli, ale takż e materacy, poduszek, kocó w na wszystko nowe. Muszę powiedzieć , ż e wymienili wszystko bez pytania.
Nastę pnego dnia (po wielokrotnych ż ą daniach) wysł ali nawet pię knie zapakowany duż y talerz ś wież ych i dojrzał ych owocó w jako przeprosiny i przyję liś my te przeprosiny. i uznał incydent za zamknię ty.
Tego samego wieczoru przygody się nie skoń czył y, pod koniec animacji na terenie hotelu, prawie przed stoł em, przy któ rym siedział em z przyjacielem (siedzą c razem), kradną skó rzaną torebkę , w któ rej nowy smartfon Samsung Galaxy C3, sł uchawki do niego, klucze do domu, rosyjskie pienią dze. Có ż , dzień wcześ niej wł oż ył em dokumenty i walutę do sejfu ! ! !
Co wię cej, przedstawiciele hotelu zrobili to z prawdopodobień stwem 99%! !
Oczywiś cie od razu pojawia się pytanie, po co zabierać ze sobą drogie gadż ety na wakacje, to bardzo prosta odpowiedź – dla wygody, bo smartfon to dziś nie tylko telefon, to aparat, aparat, to centrum multimedialne i wiele wię cej przydatnych rzeczy, któ re są tak potrzebne na wakacjach.
W cią gu 5 minut od momentu kradzież y zgł osił incydent na recepcji administratorowi, któ ry natychmiast zapomniał ję zyka rosyjskiego. (Podczas odprawy rano nie był o bariery ję zykowej)
Poprosił em o kontakt z przedstawicielem touroperatora, poł ą czyli się dopiero po 30 minutach, nie wcześ niej. Nigdy nie raczył a przyjś ć i pomó c w napisaniu zeznania na policję w sprawie kradzież y, choć sł owo rabunek nasuwa się bardziej.

Poprosił em o wezwanie policji do hotelu, przedstawiciele hotelu zdawali się nie sł yszeć o moim wystarczają co jasnym ż ą daniu.
UWAGA - HOTEL NIE OFERUJE OSOBY POSIADAJĄ CEJ JĘ ZYK ROSYJSKI, WIĘ C BĄ DŹ GOTOWY DO KOMUNIKACJI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PROBLEMÓ W W JĘ ZYKU FRANCUSKIM LUB W EKSTREMALNYM PRZYPADKU PO ANGIELSKU! ! !
A fakt, ż e odsetek rosyjskoję zycznych urlopowiczó w w hotelu wynosi 100%, nie jest dla nich mocnym argumentem za wł ą czeniem takiej osoby do tabeli kadrowej w celu rozwią zania wł aś nie takich przypadkó w.
W koń cu wezwano policję i przyjechali godzinę pó ź niej. Wś ró d goś ci w hotelu był lokalny przewodnik o imieniu AMER, któ ry pomó gł przeł amać barierę ję zykową . Pojechaliś my na komisariat w celu napisania zeznania, ale ostatecznie nie przyję li go, bo moja proś ba o telefon do konsula w celu zał atwienia sprawy ró wnież został a odrzucona. Wracają c do hotelu, szef ochrony hotelowej zasugerował , abym sam przeszukał pokó j Animatoró w, sprowadzają c mnie tam, oczywiś cie odmó wił em, bo nie mam do tego prawa (prawo Federacji Rosyjskiej nie pozwó lcie mi to zrobić , a chę ć zagł ę biania się w sprawy innych ludzi nie przynosi radoś ci ). Sł owa takie jak nakaz czy nakaz prawa do przeszukania, wydawane przez prokuraturę przedstawicielom wł adz, przy czym dwa są dla nich zrozumiał e, są rodzajem obraź liwych sł ó w, któ re podobno sł yszą po raz pierwszy.
O wł asnych sił ach, w mojej obecnoś ci, nie chcieli tego zrobić.

Nastę pnego ranka o godz. powiedział a, ż e ​ ​ NIKT nie zajmował się kradzież ą , ponieważ kradzież nie pochodził a z sejfu ani pokoju. Jednym sł owem nie zaakceptował em tego ! ! ! – Na moją proś bę o umó wienie spotkania z dyrektorem hotelu – powiedział a. Ż e nie potrafią tego zorganizować.
Chciał em jak najlepiej zainteresować się przebiegiem wydarzeń w mojej sprawie, poprosił em o spotkanie z dyrektorem hotelu u szefa recepcji, szefa ochrony. Patrzą c w przyszł oś ć . Powiem, ż e szó stego dnia pobytu w hotelu w koń cu spotkał em się z nim i przedstawił em swó j problem. Przy okazji zasugerowali, ż ebym pojechał do Medyny (stara czę ś ć miasta na bazar), znalazł i skontaktował się z nabywcami skradzionych telefonó w i spró bował go tam znaleź ć , a jeś li już , to tam go kupić.
Ogó lnie rzecz biorą c, biznes, pienią dze są dobre)))
Na szlaku. Nastę pnego dnia zaczę li podchodzić do mnie rosyjskoję zyczni turyś ci i pytać , jak idzie ś ledztwo. i czy to w ogó le mija? Ale nie miał em im wiele do powiedzenia. Ogó lnie był em mile zaskoczony faktem, ż e nasi rodacy nie zamienili się jeszcze cał kowicie w oboję tne zombie, oboję tne na takie problemy i szczerze starali się jakoś zaoferować swoją pomoc. Ale zawsze myś lał em. Ż e tym zajmą się przedstawiciele sł uż by bezpieczeń stwa.
Dzień pó ź niej przychodzi do mnie Rosjanka w wieku 45-47 lat i mó wi, ż e ró wnież padł a ofiarą kradzież y, ale już z pokoju (ukradli iPhone'a 4S), ale obsł uga hotelu grzecznie ją odesł ał a, pod niezrozumiał ym pretekstem. I poprosił a mnie, jeś li w ogó le, ż ebym informował ją o rozwią zaniu mojego problemu.

Dzień pó ź niej tego samego Samsunga Galaxy C3 skradziono ró wnież innej rosyjskiej turystce z torby plaż owej) i ze ł zami w oczach pró bował a poskarż yć się administracji hotelu, ale jej problem nie został wysł uchany.
W pozostał ej czę ś ci, kiedy rosyjscy turyś ci spotykali się wieczorem w hotelowym lobby, tematem kradzież y był numer 1. A ci, któ rzy przybyli wcześ niej od nas, ró wnież opowiadali, ż e dzień wcześ niej torebka z drogim telefonem, pienię dzmi, kluczami i wię cej skradziono turystom z Petersburga.
W efekcie widać , ż e w niespeł na 7 dni doszł o do 4 kradzież y drogich gadż etó w, a jednocześ nie administracja hotelu udaje, ż e nic się nie stał o. Czwartego dnia zaprosili mnie, podobno do odebrania znalezionego telefonu, pró bowali zamkną ć usta, ż eby mi w zamian zaproponować inny telefon (ż eby jakoś zatuszować sprawę ) Oczywiś cie nie interesuje mnie ich telefon, potrzebuję mojego! ! ! (i nie tylko telefon).
Pod koniec wakacji zaczę li się do mnie zwracać przedstawiciele ochrony plaż y w hotelu (rosyjskoję zyczni, z propozycją pod tym „sosem” zmiany hotelowego systemu bezpieczeń stwa i zmiany zarzą dzania hotelową ochroną . Sł owem, tzw. Security stara się rozgrzewać rę ce na cudzych problemach, zamiast wypeł niać swoje bezpoś rednie obowią zki i monitorować , kto przebywa na terenie hotelu zaró wno w dzień , jak i w nocy. Przy okazji KAŻ DY moż e wejś ć na teren hotelu. hotel w każ dej chwili!! ! Sami byliś my tego ś wiadkami. Kamery zainstalowane w holu tak naprawdę nie dział ają , nie zrozumiał em swoich funkcji (filce dachowe był y wył ą czone lub rekwizyty), ponieważ kiedy zapytał em kierownictwo pytanie o to, nigdy nie otrzymał em odpowiedzi.
Nikt tak naprawdę tego nie ś ledzi.
Na spotkaniu z reż yserem po raz kolejny okreś lił em istotę sprawy.

Reż yser wszystkiego uważ nie sł uchał , nawet jako czł owiek trochę wspó ł czuł , aw koń cu informował . ż e jeś li telefon i inne rzeczy zostaną znalezione, zostaną wysł ane albo pocztą , albo z turystami, nie moż na mó wić o ż adnej rekompensaty mał ż eń skiej i materialnej, powoł ują c się na ś wiatową praktykę takich incydentó w i dodał , ż e konsul wyjeż dż a dopiero w przypadkó w zabó jstwa na terenie hotelu, a odszkodowanie wypł acane jest tylko w przypadku kradzież y kosztownoś ci z BEZPIECZNEGO W RECEPCJI! ! ! Innymi sł owy, JEŚ LI ZAJMUJESZ SIĘ KRADZIEŻ Ą NA TERYTORIUM HOTELU NA PLAŻ Y, NA OBIAD, W POKOJU, W POKOJOWYM BEZPIECZNYM, BĘ DZIESZ RAZEM ZE SWOIM PROBLEMEM I NIKT NIE PRZEPROSI CIEBIE ZA ZAPEWNIONE NIEDOGODNOŚ CI .
Podobnie został o powiedziane dwó m pozostał ym ofiarom kradzież y telefonó w, gdy na odprawie z dyrektorem hotelu zapytał em o stan rzeczy w ich sprawach (nie raczyli się zaprosić!
) dyrektor powiedział , ż e to oni sami są winni, ż e nie dbają o swoje kosztownoś ci, hotel NIE ODPOWIADA ZA RZECZY W POKOJACH HOTELOWYCH, BEZPIECZNIE W POKOJU i ś wiatowa praktyka, jego zdaniem, rozwią zuje te problemy w ten sposó b.
Musiał em tylko wyjechać po angielsku, bo nie interesował y go problemy turystó w i począ tkowo był o jasne, w każ dym razie dawali jasno do zrozumienia, ż e ​ ​ nikt tego nie zrobi.
Kiedy odbył się dialog z reż yserem na temat wizerunku hotelu jako cał oś ci, jego oceny i tego, jak rosyjscy turyś ci wybierają hotel dla siebie, o pozostawionych recenzjach i ż e napiszę swoje wraż enia z wakacji, do któ rych powiedział , ż e nie ma w ogó le nie czyta i wcale nie jest zainteresowany tym, jakie bę dą moje kolejne kroki. W obliczu profesjonalnego podejś cia do kwestii strategii zarzą dzania hotelami w zakresie przycią gania nowych rosyjskich turystó w.
Tak wię c, drodzy potencjalni klienci Tour Halef, przed oddaniem zarobionych pienię dzy w celu uzyskania wysokiej jakoś ci obsł ugi i przyjemnego doś wiadczenia. Zastanó w się jeszcze raz, a jeś li nadal podją ł eś decyzję , to bą dź czujny, ponieważ rzeczy, któ re są ci drogie, mogą zmienić swojego wł aś ciciela.

Komuś moż e się wydać , ż e jakiś niezró wnoważ ony emocjonalnie turysta postanowił zepsuć sobie wakacje robią c celowo przegrany interes, spieszę odpowiedzieć , ż e mimo tych incydentó w i tak udał o mi się dobrze wypoczą ć zaró wno w dzień , jak i wieczorem i w nocy . Myś lę , ż e pod tymi sł owami bę dzie mogł o się podpisać co najmniej 20-30 osó b (rodzina z Krzywego Rogu-Ukraina (6 osó b), Urlopowicze z Moskwy i Sankt Petersburga), któ re ró wnież u nas odpoczywał y i mimo incydentu ś wietnie się bawił y. czas na te kilka niezapomnianych dni!! ! !
Specjalne podzię kowania dla lokalnego przewodnika AMERU za darmo cię ż ko
doceniona pomoc już pierwszego wieczoru w procesie komunikacji z lokalną policją i personelem hotelu. Tunezyjska policja
Dzię kujemy wszystkim, któ rzy poś wię cili swó j cenny czas, przeczytali i wycią gnę li wnioski na temat tego hotelu.
Mam nadzieję , ż e przyszli turyś ci rozważ ają cy wakacje w tym hotelu, recenzja bę dzie przydatna pod każ dym wzglę dem.
Jeś li oczywiś cie telefon nadal zostanie znaleziony i wysł any (spisali moje wspó ł rzę dne), to na pewno bę dzie druga czę ś ć - SZCZĘ Ś LIWY KONIEC !! ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał