Morze - 4 punkty; hotel - 4 punkty; jedzenie - 1 - punkt; obsługa - 1 pkt.

Pisemny: 30 lipiec 2018
Czas podróży: 15 — 26 lipiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Polecieliś my z Kazania, kupiliś my bilet w Larcon, przez HeliTour, spotkaliś my Pegasusa. Opisywany jako dobry hotel.
Napisał em tę recenzję podczas pobytu w tym pokoju hotelowym. Biorą c pod uwagę.4-*, wiedzieli, doką d idą .
Wię c. . .
Touroperator "Pegasus" - w poró wnaniu z innymi: przewodnik jest responsywny, uprzejmy. Obsł uga operatora – jak np. zapewnienie autobusó w na wycieczkę …, w przeciwień stwie do innych touroperatoró w, autobus Pegasus zawsze spó ź niał się na 15 – 20 minut… najwyraź niej zależ y to od tego, jak przewodnicy organizują odbió r ludzie z hoteli. Same autobusy są stare, odrapane… ale jeż dż ą , a klimatyzacja dział a.

Morze - dobry wynik, ł agodne wejś cie, piasek, leż aki z materacami gratis (wł asne rę czniki), parasole wł asnej roboty, sł oma; plaż a jest oczyszczona z duż ych gruzu, do wody wrzucane są mał e grabie; woda jest w wię kszoś ci zawsze czysta, dwa razy nienaturalne ś mieci został y naniesione na wodę , ponieważ podobno na horyzoncie na redzie „zaparkowanych” był o sześ ć lub siedem suchych statkó w towarowych, prawdopodobnie z nich wyrzucono ś mieci; przy brzegu są glony, dwa lub trzy metry dalej czyste. Od rozrywkowych na plaż y – banany, tabletki, katamaran, spadochron. Na zdję ciu wszystkich biur podró ż y linia brzegowa nie jest poprawnie wskazana, w rzeczywistoś ci pas plaż y jest dwa razy wę ż szy.
Teren hotelu jest dobry. Niesamowite baseny, duż y park wodny z mnó stwem zjeż dż alni. Wiele osó b, w tym dzieci, doznaje kontuzji, widział em doś ć poważ ne dwa razy mał e dzieci z dobrymi cię ciami gł owy (najprawdopodobniej był y szwy), dwoje dorosł ych ze zł amanymi ramionami (przedramionami), sam nacią gną ł mię sień plecó w, wię c obserwuj same dzieci , personel - mł odzi Arabowie, nie przejmują się wszystkim.
Pokoje - speł nił y dokł adnie to, czego się spodziewaliś my: arabska obsł uga (taka sama jak w egipskim pię ciogwiazdkowym hotelu). Pokó j jest sprzą tany na zasadzie „tak sobie”, zostawili 1 dinara na herbatę , potem przestali (dlaczego opiszę pó ź niej). Sama liczba jest jak zwykł a liczba.
Jadalnia: wspó lna jadalnia jest brudna, brudne stoł y, brudni kelnerzy, brudne naczynia. Dlatego udaliś my się do tzw. „restauracji wł oskiej” na parterze budynku gł ó wnego (z jakiegoś powodu wszyscy wpadają do wspó lnej jadalni), w „restauracji wł oskiej” jest ten sam bufet, wybó r jest nieco mniej, ale czyś ciej i jest conder.
Negatywny:
Przy basenie, z leż aka, ukradli rę cznik, najprawdopodobniej zdezorientowany przez pomył kę , ale có ż , szkody wyniosł y 300 rubli...

Có ż , najbardziej obrzydliwa rzecz: z sejfu w pokoju skradziono 200 dolaró w. Z sejfu! Dlatego pienią dze wbijają się gdziekolwiek, ale nie w sejfie. Rozgrywka do niczego nie doprowadził a, nikogo to nie obchodzi i jest to nieudowodnione. Najprawdopodobniej dział a wzajemna gwarancja - w recepcji jest informacja, kto rezerwuje sejf, kto zmienia ile dolcó w, sejf, jedno piekł o, ma uniwersalny kod, a room service kradnie. I nie zabrali wszystkiego, tylko 200, ż eby klient nie od razu zauważ ył .
Przypisuję ten incydent mojemu ż ł obieniu, rozluź nił em się . Có ż , jak mó wią , dzię kuję Bogu za zabranie pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał