Najlepsze wakacje w Europie

Pisemny: 28 czerwiec 2011
Czas podróży: 14 — 24 czerwiec 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Mieszkaliś my w tym hotelu przez dziesię ć dni w czerwcu 2011 roku. Wraż enie reszty i hotelu rozwinę ł o się zaró wno z pozytywnych, jak i negatywnych punktó w. Dlatego nie mogę jednoznacznie odpowiedzieć , co był o dobre, a co zł e.
Lepiej zacznę w kolejnoś ci.
Kupił em wycieczkę w Niemczech za poś rednictwem ITS. Na samą firmę nie ma ż adnych skarg. Przedstawiciel zawsze tam był . Uroczy i kompetentny pracownik od pierwszych dni udzielił nam peł nej informacji o tym, jak lepiej i bezpieczniej spę dzić urlop. Moż e dzię ki niej musieliś my unikną ć nieprzyjemnych sytuacji i problemó w. Okresowa obecnoś ć w hotelach, wyjazdy do innych miast i inne kwestie choć by dotyczą ce funkcjonowania hotelu.
Tak wię c ocena pracy firmy jest doskonał a.
Hotel:

Recepcjonistka - tutaj ż adnych skarg. Pracują profesjonaliś ci, znają wiele ję zykó w: francuski, angielski, niemiecki, niewiele rosyjskiego, jest też kantor. Pomagają w ró ż nych sytuacjach, mogą udzielić informacji zaró wno o hotelu, jak i w innych sprawach.
Ocena pracy recepcjonistek - Doskonał a.
Sprzą tanie hotelu. To tutaj leż y mina. Szczerze mó wią c pierwszym pragnieniem po umieszczeniu w pokoju był o udanie się do recepcji i zmiana pokoju. Stare meble i sprzę ty, brzę czą cy klimat ciepł ym powietrzem, chociaż na począ tku tylko otworzyliś my drzwi na balkon i je wył ą czyliś my, ale pod koniec wakacji naprawiono i przez ostatnie dwa dni był o chł odne powietrze, ale i tak musiał być wył ą czony w nocy ze wzglę du na hał as systemu.
Sprzą tanie jest jak przedstawienie: „Zgadnij, co jest nie tak tym razem”

Myją się w pokoju selektywnie, to znaczy, jeś li da się je umyć bez schylania się , to umyją , ale nie pod ł ó ż kami. I lepiej tam nie patrzeć . Poś ciel jest ró wnież czę ś ciowo zmieniona, nawet nie rozumieliś my na jakiej podstawie. Kiedy zapytaliś my sprzą taczkę , czy dzisiaj zmienił a bieliznę , przekonują co odpowiedział a, ż e ​ ​ tak. Chociaż ż ona specjalnie oznaczył a poś ciel, a poś ciel nie był a zmieniana. Ten sam problem z rę cznikami, któ re rano wynoszono z pokoju do prania i wracał y do ​ ​ pokoju tylko na obiad. W tym czasie musiał em zadowolić się wł asnymi rę cznikami. Rozbił a popielniczkę i zostawił a ją na stole. Mogliby nas zostawić bez papieru toaletowego, mydł a. Wszystkie te drobiazgi musiał y być stale eliminowane przez przyję cie, ale pod koniec wakacji stał o się to irytują ce. Codziennie zostawialiś my jej dinar, ale bez zmian. Zapytał em innych wczasowiczó w - te same problemy. Moż e hotel oszczę dza w ten sposó b na sprzą taniu - nie wiem, ale po odwiedzeniu wielu innych hoteli ś miał o zostawił abym temu hotelowi tylko trzy gwiazdki.
Dlatego ocena raumservice wynosi trzy z minusem.
Kuchnia hotelu jest dobra. Chociaż asortyment owocó w na miesią c czerwiec nie był zbyt bogaty. Brzoskwinie, pomarań cze i coś w rodzaju ś liwek – tak był o od zawsze. Kilka razy podawali arbuza i raz był niedojrzał y melon, chociaż spokojnie moż na by dodać do menu daktyle, winogrona, banany, jabł ka i inne owoce. Po 22 godzinach pieczenia do 24 godzin nie widział em. Ale to nie był dla nas problem, bo obiad wystarczył . Bar dział ał dobrze, był y koktajle, wina, drinki, piwo.
Ogó lny wynik to cztery.
Basen hotelowy jest ś wietny. Czystoś ć i porzą dek.
Plaż a hotelu - ró wnież wywoł ał a u nas krytykę , a raczej obsł ugę , któ ra ją obsł uguje. Generalnie odnieś liś my wraż enie, ż e postawili sobie za cel dobrą pracę tylko dla tych, któ rzy pł acą hojne napiwki. Kiedyś mieliś my taką sytuację , przyjechaliś my z ż oną na plaż ę opalać się o ó smej rano, a maty na leż akach był y już „zarezerwowane” przez wczasowiczó w. Nastę pnie po prostu kł adziemy nasze rę czniki na ligach i widzimy poniż sze zdję cie. Po nas przyszł a kolejna para - bez mat.

Zadzwonili do pracownika, dali mu pienią dze, on natychmiast zdejmuje rę cznik z rzekomo zarezerwowanego miejsca i wrę cza szczę ś liwej parze dwa materace. Kiedy powiedział em mu, ż e potrzebuję ró wnież dwó ch materacy, ponownie powiedział mi, ż e nie ma darmowych materacy. Potem powiedział em, ż e pó jdę do szefa i razem z nim rozwią ż ę ten problem. Kiedy szedł em do recepcji, od razu przynió sł dwa materace mojej ż onie, któ ra został a na plaż y.
Drugą rzeczą , któ ra bardzo ingerował a w nasz odpoczynek, byli nieustannie biegani lokalni sprzedawcy, któ rzy pró bują sprzedać ci coś , czego nie potrzebujesz. I trwa cał y dzień . Ich natarczywoś ć moż e nawet zazdroś cić niektó rym owadom.
Ocena plaż y - trzy z minusem
Animacja - dobrze zrobiona, zabawna, prowokacyjnie, mogą pracować z publicznoś cią , ale nie po rosyjsku. Humor bywa wulgarny, jak czasem mó wią nasi poniż ej pasa. Organizacja siatkó wki, gimnastyki, pracy z dzieć mi.
Wynik - pię ć
Ż yczenia hotelowe. Rozumiemy, ż e tak duż y hotel jest bardzo trudny do kontrolowania. I jak mó wią , nie bę dziesz mił y dla wszystkich. Ale wprowadził bym okresową kontrolę przez kierownictwo w najbardziej problematycznych miejscach w hotelu. Chodzi o czystoś ć i stan pomieszczeń . I przyzwoitoś ć niektó rych pracownikó w hotelu.
Ogó lna ocena hotelu to cztery z minusem.
Miasto Sousse pozostawił o takie samo wraż enie jak hotel, to pię kno i bogactwo, a potem bieda i brud. W zasadzie spacerowaliś my bulwarem nazwanym na cześ ć rewolucji styczniowej 2011 roku. To miasto, do któ rego przyjeż dż a wielu turystó w z cał ego ś wiata, a uporzą dkowanie choć by jednej z gł ó wnych ulic miasta jest zadaniem cał kowicie wykonalnym.

Wybierają c się na wycieczkę , chcieliś my odpoczą ć i zwiedzić historyczne miejsca. Ale naszym zdaniem lepiej odwiedzić Wł ochy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał