Przeczytaj przed wyjazdem

Pisemny: 19 sierpień 2013
Czas podróży: 10 — 17 sierpień 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Podró ż ował z 2.5-letnim dzieckiem i rodzicami chrzestnymi (rodzina z 5-letnim dzieckiem)

Piszę tylko o sobie.

O liczbach

Przybył i osiadł . Zrozumieli, ż e dostali.

Na począ tku dali pokó j bez balkonu (359) a klimatyzacja dmuchał a bezpoś rednio na dziecko, szafa dziko pachniał a i okna się nie zamykał y. Poproszony o zmianę . Zmieniono na pokó j na parterze, ale z balkonem (129), ale klimatyzacja nie dział ał a. Otwarty balkon przycią gną ł tł um komaró w, na któ re nasze tabletki i fumigatory po prostu nie dział ają!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! !!


Dziecko po drugiej nocy zamienił o się w pryszcz. Przyjdź przewodnik Natalii, niech Bó g bł ogosł awi jej zdrowie i wiele lat, któ ra poszł a z nami na przyję cie i zaczę ł a przeklinać i domagać się przeprowadzki. Przeniesiony do nowego pokoju (3019) wszystko wydaje się być w porzą dku. Powiecie: trzeba był o zapł acić , odpł acę , a przy rejestracji. Miał em nadzieję , ż e zapł acę i dostanę normalny, za pozwoleniem powiedzieć , numer z dzieckiem...

O jedzeniu

Jedzenie jest normalne.
Rano jedli jogurty z dż emem i miodem, buł ki, jajka na twardo. normy.
Obiad był gorszy, ale zupa uratowana, mię so rybne, na ogó ł nie spuchnię te z gł odu. Poł udnie też jest normą . Lody, pizza (od nie do zjedzenia na ś niadanie) są jadalne i kawa. . Obiady są bardzo przyzwoite. Ż ywnoś ci nie brakował o. Tutaj pisali, ż e grillowanego mię sa nie podaje się , bzdury. Zostaliś my obsł uż eni. I frytki morskie. Jednak moje dziecko coś zł apał o i zaczę ł o wymiotować w nocy. Biał e ł ó ż ko jest zepsute, ale wię cej o tym.

O sprzą taniu.

Nie był o ż adnych szczegó lnych skarg, dinar na stole i cał a masa ALE. W dniu wyjazdu daliś my sprzą taczce pó ł tora dinara i poprosiliś my o zmianę ł ó ż ka. dziecko musiał o iś ć spać (a ł ó ż ko był o zrujnowane) i dalej pokó j, ten hamak nie dawał poszewek na poduszki, ł ó ż ko jeszcze nie jest zaś cielone i upuszczenie prześ cieradł a na podł ogę nie przepraszał o i dalej toczył o wó zek. Có ż , my też nie byliś my zdezorientowani, ale osad pozostał . Zanieś swoje ł ó ż ko do dziecka i nie myś l.

O animacji
Zł y. Nic nie dodawaj.
Wyobraż enie dzieci o tym, jak jedno ciał o pró bował o umieś cić inne niż w ż oł ą dku, odpychał o wszelkie polowania na chodzenie i oglą danie czegokolwiek.

O plaż y i basenie.


Tutaj wszystko jest w porzą dku, osobiś cie nie mam ż adnych skarg. A leż aki naprawdę kradną . A kupcy na plaż y dostają . Ale myś lę , ż e to drobiazg. Jest kryty basen z ciepł ą wodą.

O parku wodnym.

Przynajmniej są problemy. Bezpieczeń stwo wynosi zero. Pracownicy nie sprawdzają slajdó w, chociaż to robią . Ze mną chł opak z Doniecka zranił się w nogę o rurę , któ ra wypadł a wewną trz atrakcji, i nic. Wydawał o się , ż e nie był o ż adnych problemó w z otwartymi slajdami. NIE JAZDAJ PO NIEBIESKO-BIAŁ YCH GÓ RACH Z CHAN

O lokalizacji

Lokalizacja hotelu jest po prostu wspaniał a. Wszystko pod rę ką . Przewodnik Natalia wszystko doskonale opowiada, co i gdzie kupić . Jeś li czegoś potrzebujesz, idź do tego bez zastanowienia. Ale taksó wkarze, dranie. Wycieczka do Mediny na ladzie kosztuje 1 dinar i 8 mil. Turyś ci bę dą obcią ż ani kosztami 4-5 dinaró w przez taksó wkarzy.
Ale droga powrotna do hotelu moż e być jeszcze droż sza. A jednak mają brud

O medycynie.

To jest najciekawsze, TEN HOTEL JEST JEDYNY W SUCHYM, KTÓ RY NIE POZWALA NA UBEZPIECZENIE LEKARZY FIRM UBEZPIECZENIOWYCH. Personel hotelu zmusza turystó w do wezwania lekarza, któ ry kosztuje 100 USD. Co wię cej, firma ubezpieczeniowa jest ś wiadoma. Woł ają c mnie z powrotem do hotelu i informują c o przyjeź dzie lekarza, kazano mi wyprowadzić chore dziecko z hotelu. Konsultacja odbył a się w samochodzie przed bramą . Wię c w tym hotelu trzeba wypoczą ć odważ nie i zdrowo. Jeś li ugryzie Cię meduza w morzu (uczucie pokrzywy), poproś o pomidora w jadalni i wytrzyj ugryzienie, bę dzie znacznie ł atwiej.

O personelu serwisowym.

To są szczerzy chamowie i ********. Są niegrzeczni, udają , ż e nie sł yszą lub nie rozumieją . Tak też się stał o z rozszerzeniem numeru.


Po prostu odmó wiono mi tego, wiedzą c, ż e moje dziecko leż ał o.
Natalia znó w pomogł a, prawie przylgnę ł a do menedż eró w i dostaliś my jeden ś mierdzą cy numer. Có ż , poczekaj tam kilka godzin, biorą c pod uwagę , ż e wtedy dziecku był o ł atwiej, nie sprawiał o nam to ż adnych trudnoś ci. A murlo, któ ry w ogó le rozmienia pienią dze, krzyczał na mnie, gdy poprosił em go, ż eby wymienił mi 5 dinaró w na drobiazg, ż eby napiwki zostawić sprzą taczkom. Ale moim zdaniem kelnerzy w jadalni są zupeł nie niewinni. Pró bowaliś my tam czegoś … Kuma warkną ł i wszyscy siedzieliś my tam, gdzie wyszł o i nikt nas nie dotkną ł . Mają też zwyczaje z kró lewską arogancją.

Tak odpoczywaliś my. Był y jak zawsze przyjemne i nieprzyjemne chwile. W odpowiedzi starał em się być obiektywny, mam nadzieję , ż e pomoż e to unikną ć problemó w.

Mił ego odpoczynku.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał