Trzygwiazdkowy hotel dla mieszkańców?

Pisemny: 2 wrzesień 2018
Czas podróży: 25 sierpień — 1 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 2.0
Dzień dobry.
Przybył dzisiaj z Tunezji. Wypoczę ty z cał ą rodziną z dzieć mi. Mieszkał w Mahdia Beach. Przyjechaliś my wieczorem i od razu dostaliś my czę ś ć negatywu. Przy rezerwacji wskazaliś my apartament dwupokojowy nie niż szy niż drugie pię tro. Począ tkowo pró bowali zakwaterować nas w jednopokojowym apartamencie z czterema ł ó ż kami na parterze, a po odmowie - dwupokojowym apartamencie na tym samym parterze. Kwestię tę należ y powiedzieć osobno, ale kró tko. Tł oczno, wilgotno, gł oś no, duż o much, zepsuta muszla klozetowa, stare meble. Rano był em gotó w pluć na wszystko i wracać do domu, aby zwró cić pienią dze od operatora. Operator - Anex Tour (o nich pó ź niej). Ale dobra pogoda, czyste morze i nowy administrator w recepcji....Po trzech czy czterech podejś ciach pokó j został zmieniony. Nie to samo co na zdję ciu, okna do czę ś ci technicznej, ale hydraulika dział a. Kto szybciej zwró cił się do dziewczyny w pobliż u recepcji, a ona podeszł a, aby zdecydować się na specjalne podzię kowania.
Sprzą tanie pokoju. Wszystko w porzą dku. Kiedyś zapomnieli zostawić napiwek i skoń czyli bez czystych rę cznikó w.

Moment informacyjny. W tym samym czasie do recepcji podeszł o trzech obcokrajowcó w i nieco pó ź niej arabskoję zyczny turysta. Zarzą dca opuszcza wszystkich i idzie rozwią zywać problemy swojego rodaka. To samo powtó rzył o się pó ź niej w restauracji, aquaparku, rę cznikach, w barze, na plaż y. Przygotuj się na to, ż e jesteś goś ciem, a zasady goś cinnoś ci są specyficzne.
Nie ma specjalnych pytań dotyczą cych restauracji i baró w. Wszystko jak zwykle. Napoje z automató w nie są dozwolone. Mnó stwo much. Plus - w lobby barze parzona dobra kawa.
Ale o jedzeniu. Zarezerwowaliś my restaurację w systemie Ala carte. Wybraliś my menu mię sne i rybne. Przyszedł o 19.00. I zaczę ł o się . Stó ł był dla trzech (czterech z nas). Kolejne urzą dzenie był o noszone przez 20 minut. Wino i Cola wylano o 19.15, kanapki z pikantną adż yką i sał atką z drobno pokrojonymi pomidorami - 19.30, zupa cebulowa (burda) i placek z ziemniakami (nazywają się czeburek) o 19.50. Potem nie starczył o mi cierpliwoś ci i poszliś my ze wszystkimi na obiad.
Animacja. Nie myś l, ż e bę dziesz się bawić . W siatkó wkę moż na grać dwa razy dziennie, ale przez godzinę . Pił ki dla Bochy są zardzewiał e, a mecz bę dzie wymagał pię tnastu lodzikó w. Widział em aerobik przy basenie. Wieczorem cał e centrum ż ycia przenosi się do lobby bliż ej Wi-Fi. Po godzinie 19.00 nie ma już nic do roboty.
Teren jest doś ć zielony, ale zaczynają go sprzą tać , gdy wszyscy idą już na plaż ę .

Wycieczki. Zamó wiliś my u przewodnika hotelowego z Anex Tour Natalia. Wie, jak sprzedawać . Pierwsza był a w amfiteatrze El Jem. Przewodnik opowiedział mniej niż piszą przewodniki (na wszystko poś wię cił.25 minut). Potem dał pó ł torej godziny wolnego czasu na znajomoś ć . Sł uchaliś my trasy, trzymają c się obcej grupy i cieszyliś my się nią . To samo powtó rzono w muzeum mozaiki. Ostatnim przystankiem był stary garaż , w któ rym pró bują tkać jedwabne szale na staroż ytnych krosnach (Turcy w fabryce dywanó w pokazują proces rozpoczynają cy się od hodowli jedwabnikó w). W ramach rekompensaty otrzymaliś my informacje o gospodarce kraju i dobrym lokalnym alkoholu w autobusie. Moja ż ona i dzieci wybrał y drugą wycieczkę do miasta Mahdia (ze wzglę du na wizytę na cmentarzu pirackim, latarni morskiej i lokalnym targu). Celowo nie poszedł em. W efekcie cmentarz pirató w był widoczny z daleka, latarnię pokazano z odległ oś ci 1.5 kilometra, a na rynek zaproponowano taksó wkę . Na uwagi mojej ż ony o ró ż nicy mię dzy reklamowaną wycieczką a faktem, hotelowa przewodniczka Natalia odpowiedział a: „Tak. Wszystkim się to podoba”. Przy okazji powinna być w hotelu codziennie w godzinach 14-14.30. Widzieliś my ją tylko trzy razy w tygodniu (dwa pierwszego dnia).
I ostatni. W noc przed wyjazdem najmł odsze dziecko zaczę ł o gwał townie wymiotować . Nie udał o się rozwią zać problemu za pomocą naszej apteczki. W recepcji odmó wili mi pomocy przy wybieraniu lokalnego (tunezyjskiego) numeru agenta ubezpieczeniowego. Musiał em uzupeł nić konto i przeprowadzić wszystkie negocjacje z telefonu komó rkowego. Pomimo obietnicy rosyjskoję zycznego lekarza musiał am zamó wić taksó wkę i zabrać dziecko do kliniki (gdzie cał a komunikacja odbywał a się w ję zyku angielskim). Dziecko ma temperaturę.39, nie spał o w nocy. Wymeldowanie z hotelu odbywa się standardowo o godzinie 12.00.
Poprosił o recenzję , aby pozostać w pokoju do godziny 16.00 lub tymczasowe rozliczenie do tej samej godziny 16.00. W efekcie przyszli posprzą tać nasz pokó j o 11.45, a przed przeniesieniem dziecko leż ał o w holu na kanapach.
Cał kowity. Jeś li planujesz pić i pł ywać - udaj się do hotelu Mahdia Beach. Jeś li chcesz normalnie odpoczą ć bez nerwó w, pomyś l trzy razy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał