Szczęśliwy hotel

Pisemny: 13 sierpień 2012
Czas podróży: 28 lipiec — 10 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Wł aś nie wró cił em. Spieszę się podzielić moimi wraż eniami. Nie polecam tego hotelu nikomu. Co najważ niejsze - zł e jedzenie i okropna obsł uga. Praktycznie nie ma co jeś ć , monotonne menu, ogromne kolejki do wszystkiego, kelnerzy nie dają sobie rady, widelce i naczynia brudne itp. UALL - jedno imię . Wino - jakaś burda, yupi i inne okropnie wyglą dają ce drinki, cola, fanta, piwo i inne lokalne drinki (nie moż na ich pić ). Gł upota z rę cznikami plaż owymi - trzeba iś ć do recepcji i zmienić je o okreś lonej godzinie. Wszystkie leż aki na plaż y są podarte, uginają się . Plaż a jest peł na babki. Ludzi jest sporo, hotel oczywiś cie nie radzi sobie z taką liczbą . Gł ó wna restauracja cią gnie się tylko na stoł ó wce. Pokó j jest taki sobie, meble są najtań sze, toaleta nie spuszcza wody. To mó j trzeci raz w Tunezji, był em w tej okolicy Mahdii, ale w innych hotelach. Czy to rewolucja wpł ynę ł a na obsł ugę , czy też hotel. Nie pojadę tam ponownie. Szkoda. To był o idealne miejsce na pobyt z dzieć mi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał