ocena hotelu, 6 lis - 15 lis 2010 Ogólna ocena 5 z 5

Pisemny: 16 listopad 2010
Czas podróży: 1 — 7 listopad 2010
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Panowie, wł aś nie przyjechali z Tunezji. wszystko, co napisano w poprzednich recenzjach, to PRAWDA ABSOLUTNA. 1. Emeryci i renciś ci z Niemiec. Są to 99.9%. To czyś ci, przyjaź ni ludzie. Z doskonał ym nastrojem, z ogniem w oczach i „podpalają cymi” tań cami na pokazie muzyki na ż ywo. Tutaj rozumiesz, czym jest szczę ś liwa staroś ć . 2. Animacja. 6 osó b. Dobrze zrobiony. Spektakl trwa okoł o 1 godziny po każ dej kolacji i za każ dym razem jest czymś nowym (ich programy są co 2 tygodnie). W listopadzie nie musisz liczyć na zabawy przy basenie – temperatura wody to 18 (max 20 stopni), ale najpeł niej odczuwasz ich obecnoś ć . I mierzył em "BOCHA" i ł ucznictwo oraz chodzenie ze specjalnymi kijami do chodzenia po piasku i po prostu rozmawiania. SĄ NIEPRZYJEMNI! ! ! I bardzo przyjazny. Dokonaj sprostowania - animatorzy to nie profesjonalni artyś ci, to po prostu ludzie z motorem w...i z shuhariki w gł owie. 3. Porzą dek na terytorium jest idealny. 4. Porzą dek w pokojach. Tak jak u nas: jedna zmiana - 5! , druga zmiana - 3+ i nic na to nie poradzimy. ALE! POKOJE DOBRE! Cał y sprzę t dział a! Problemy? Nie istnieją ! 6. Restauracja. Ś niadanie i obiad - usią dź gdzie chcesz. Kolacja - przydzielony jest ci stolik. Odpoczywacie we dwoje, bę dziecie tylko we dwoje przy stole itp. Bardzo czysto, Niemcy nie pozwalają się zrelaksować . Asortyment jest WYSTARCZAJĄ CY. Nie jesteś w GOURMET TOUR! 7. Napoje w barze. Niesamowita mapa barowa. NIC NIE JEST ROZCIEŃ CZONE! Kawa - osobna rozmowa - 5! pię ć ! pię ć ! . Jest zawsze. Likier czekoladowy (cream di cocoa) i likier berberysowy - rewelacja! Lobby bar - do 24 godzin! Co wieczó r 8. Wskazó wki. 1-2 dinary (99.9% - 1 dinary) - i są szczę ś liwi (przy zachowaniu wł asnej godnoś ci nie ł asią się , jak nasza "sex"), a Ty zostajesz zauważ ony i zauważ ony. Natychmiast uczą się naszych sł ó w i są BARDZO przyjazne! WSZYSTKI PERSONEL - BARDZO PRZYJAZNY! Zachowują się z godnoś cią i oczekują tego od ciebie. WIEDZIEĆ ! Patrzą na „Rosjan” z pewnym zdziwieniem. Pewnie oczekują od nas nieokieł znania, chamstwa i Bó g wie czego jeszcze, ale jak tylko nie stracisz swojej godnoś ci, podlegają c NORMALNYM normom wychowania, zostaniesz odebrany z hukiem! Spotykają się z Wami z przyjemnoś cią , komunikują się , babcie flirtują i wszystko jest jak u nas, ale NIE JAK w "HOME2". Przed wszystkimi smutkami trzymaj ten obraz krzyku, chamstwa i lumpenizmu. Rozumiesz mnie. dziewię ć . Personel troszczy się o Ciebie i jest zawsze gotowy do pomocy. To nie jest Egipt, z jego „teraz” i cał kowitą pró ż nią w dział aniu. Recepcja - dobra robota! Miasto. Wystarczają co interesują ce. Mogę - podrzucę zdję cia. Jeś li potrzebujesz dodatkowych informacji - napisz do mydł a. ZDECYDOWANIE odpowiem, bo z pomocą takich recenzji wybrał em ten hotel. reszta hoteli oraz 4 i 5 gwiazdek - STRASZNE !!!!!! ! ! Nie wszystkie oczywiś cie dzię ki Bogu! , ale z wię kszoś ci oferowanych przez naszych touroperatoró w. Eugeniusz. Sheptunov@ergotech. dn. ua lub Elena E_sheptunova@mail. plDobrego wypoczynku. I wiedz - im mniej "Rosjan! ", tym wyż szy standard. Niestety.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał