Hotel z dobrym potencjałem, ale słabą obsługą?

Pisemny: 19 październik 2013
Czas podróży: 28 może — 9 czerwiec 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Wybraliś my hotel kierują c się nastę pują cymi zasadami:
1) szeroka piaszczysta plaż a i wygodne wejś cie do morza; pierwsza linia - sama;
2) ż ywnoś ć „All inclusive”;
3) obszerny teren hotelu;
4) odległ oś ć do infrastruktury pozahotelowej (sklepy, restauracje, miejsca rozrywki itp. )
5) pozytywne opinie o hotelu.
Vincci Taj Sultan speł nił wszystkie nasze oczekiwania. Nieprzyjemne wraż enia pozostał y tylko po „bardzo dyskretnej” tunezyjskiej obsł udze: pracownicy są uważ ni i uprzejmi, ale nie spieszą się z realizacją pró ś b i ż yczeń turystó w, sprzą tanie w pokoju pozostawia wiele do ż yczenia, czę sto karty do kluczy są rozmagnesowany. Wszystkie te mał e rzeczy są trochę irytują ce. Pię ciogwiazdkowy hotel nie powinien ich mieć .
Wniosek: hotel z dobrym potencjał em, ale nie mieś ci się w „pią tce”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał