nie jest zły

Pisemny: 10 listopad 2010
Czas podróży: 29 październik — 7 listopad 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Odwiedziliś my z rodziną pod koniec sezonu. Hotel jest dobry, terytorium jest czyste, zadbane. Plaż a jest bardzo duż a, piasek biał y, drobny, obsł uga wygł adza piasek i usuwa zanieczyszczenia. To prawda, ż e ​ ​ wielbł ą dy i konie od czasu do czasu przechadzają się po cał ym wybrzeż u i dlatego na falach mogą pojawić się ł aty weł ny i obornika (ale nie powiedział bym, ż e to gó ry gó wna, nie). Jedzenie w hotelu bardzo dobre - smaczne, urozmaicone. RUSSIAN prawie nie ma (w szerokim tego sł owa znaczeniu, w tym Ukraiń cy-Biał oruscy i inni Kazachowie), co jest bardzo mił e. Obsł uga jest normalna, nie rwą tył ka, wszystko robią spokojnie i sprawnie, trzeba się uś miechać - uś miechają się , trzeba pomagać - pomogą . Daj napiwek - dobrze, nie dawaj - nikt nie bę dzie na ciebie pluł . Pokoje w hotelu przynajmniej te któ re widział em są nowiutkie, po remoncie, rewelacyjne meble, wysokiej jakoś ci tkaniny, plazma w 32 kanał ach (nr 29 - ORT) na ś cianie no oczywiś cie klimatyzacja , sejf, bidet w toalecie. Co prawda zwykł e pokoje nie są bardzo duż e, francuski standard wpł ywa, ale weranda jest przestronna i dogodnie zlokalizowana. Ję zykiem komunikacji jest francuski (rosyjski nie jest znany ze wzglę du na brak „naszego”, no, poza tym, ż e wszyscy znają „Cześ ć ”, „Jak się masz”, „Dobrze”, w stosunku do kobiet mogą powiedzieć „Pię kna” i jako najwyż szy komplement - "Szakira"), kto myś li, ż e jego angielski go poprowadzi, niech nie przyspieszy szczegó lnie - na recepcji oczywiś cie zrozumieją i odpowiedzą , a reszta - tak się wyjdzie . Choć jak dla mnie wszystko w hotelu jest bardzo proste i przewidywalne, podobnie jak w innych hotelach 5*, co minimalizuje potrzebę kontaktu z obsł ugą .
Przy okazji, jeś li chodzi o opcje ż ywieniowe, zwykle (zauważ ył em to z „naszymi”), jeś li turysta nie zapł acił za wycieczkę all-inclusive, to bardzo się martwi, ż e czeki, któ re podpisuje, mogą zostać sfał szowane przez personel. W hotelu czek jest wstę pnie przebijany przez kasę , a na nim w elektr. formularz wskazuje kwotę , no, plus dodatkowo usł uga za tę samą kwotę jest wskazana odrę cznie. Dlatego, jeś li zapis elektroniczny i zapis odrę czny zgadzają się , to kolejnoś ć … Jeś li jest ró ż nica, musisz to rozgryź ć , moż e pomył ka. Swoją drogą nikt nie pró buje tam oszukać „naszych”… Bardzo cenią sobie swoją pracę i nie chcą problemó w.
Animatorzy, są , widział em ich, a jeś li jesteś jednym z tych, któ rzy nie mogą się zają ć , to są do Twojej dyspozycji, jeś li szukasz prywatnoś ci, to nikt Cię nie oszuka - ż yj w spokoju.

I ostatni powó d, dla któ rego ten hotel. . . Po pierwsze, znajduje się w rejonie Yasmine-Hammamet, jest to bardzo nowoczesny kurort wypoczynkowy, odizolowany od reszty miasta (co zresztą też nie jest zł e) , a jak dla mnie wyglą da jak hiszpań ski kurort. Po drugie, hotel poł oż ony jest na skraju Yasmine Hammamet, w cichym zaką tku, a jego teren pł ynnie przechodzi w plaż ę , a w pozostał ych hotelach plaż a jest oddzielona od hotelu promenadą , po któ rej spaceruje publicznoś ć , jeż dż ą ekipy (a jeś li zdezorientują Was widoki licznych outsideró w patrzą cych na Twó j cellulit lub uś miechają cych się z ł ysiny i majtek, to potrzebny jest ten hotel jako doś ć ustronne miejsce).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał