Personel hotelu kradnie, WI-FI ze smutkiem na pół.

Pisemny: 10 październik 2016
Czas podróży: 25 wrzesień — 4 październik 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Kiedy przewodnik mó wi, ż e to wcią ż jest czwó rka, ale ekonomiczna, chciał bym odpowiedzieć , ż e ekonomiczna czwó rka to tró jka! Pierwszego wieczoru osiedlili się na parterze pod numerem 27. Rę cznik był prawie nie zmieniony od poprzedniego lokatora. Za oknem, moim zdaniem, brzę czał a skrzynka transformatorowa, czy co tam jeszcze nie wiem, rano zaczę li trzaskać drzwiami. I wtedy dotarł o do mnie, ż e dali mi pokó j w skrzydle dla personelu. Poprosił em o zmianę numeru na inny. Wymiana miał a odbyć się po 12-00 i poszedł em na plaż ę .
Plaż a przed burzą był a cał kiem normalna, ale po burzy - to już coś ! Kiedy opowiedział em o tym w recepcji, a nawet kierownikowi, zapewniono mnie, ż e jutro wszystko zostanie usunię te, ale to był y tylko sł owa, chociaż plaż a są siedniego hotelu był a stale sprzą tana. Też.4*, ale najwyraź niej nie ekonomiczne? Bardziej niż w Houda Yasmine Hammamet cenili spokó j goś ci i ich prestiż .
Po powrocie z plaż y dali mi klucz do innego pokoju i tam się przeprowadził em. Po rozpakowaniu walizki odkrył em, ż e brakuje aparatu fotograficznego, któ ry dzień wcześ niej wł oż ył em do kosmetyczki i zostawił em na nocnym stoliku. Nawet nie od razu zorientował em się , ż e wł aś nie został skradziony z zamknię tego pokoju, myś lał em, ż e wł aś nie zostawił em go na nocnym stoliku. Okazał o się , ż e w tym hotelu doś ć czę sto czegoś brakuje. I mogę powiedzieć , ż e to NIE jest sł uż ą ca, ale jedna z personelu, któ ra ma uniwersalny klucz i wie o nowym goś ciu. Kiedy skontaktował em się z recepcją i poprosił em o telefon dla przewodnika, dla ł atwiejszej komunikacji z personelem nie mó wią cym po rosyjsku, nie odmó wili mi, ale kiedy usł yszał em od przewodnika o utracie aparatu, uprzejmoś ć zniknę ł a i drugie poł ą czenie został o odrzucone. To jak pł atna rozmowa telefoniczna. Chociaż kradną turystó w, któ rzy już tam mieszkali. Na plaż y podsł uchał em rozmowy kobiet. Jednemu z nich skradziono ró wnież aparat fotograficzny. Od razu podeszł a mł oda para i powiedział a, ż e ​ ​ zgubili też aparat i 150 dolaró w. Potem chciał em zadać pytanie: „Kiedy bę dziesz peł en kamer? ” Ale nie gardzą też tabletami i iPhone'ami. Trzy dni przed wyjazdem spotkał em mł odą kobietę , któ ra zgubił a swó j zł oty ł ań cuszek. Jednocześ nie w recepcji mó wią , ż e to wszystko robota turystó w. Gdzie jest logika, panowie? Turysta moż e i weź mie to, co ź le leż y, ale! Na plaż y lub przy basenie, ale nie w elektronicznie zamknię tym pokoju! Nigdy w cią gu 10 dni nie widział em turystó w peł zają cych po ś cianach z balkonu na balkon! Mł oda para skontaktował a się z policją . Oczywiś cie przyję li wniosek, to wszystko. Miał em też przewodnika. Przetł umaczył em wszystko i wszystko na pró ż no. Dyrekcja hotelu mó wi, ż e nie mają prawa przeszukiwać turystó w, ale nie trzeba ich przeszukiwać . Wystarczy, ż e starają c się o pracę dokł adniej sprawdzić personel, a kradzież ustanie, a prestiż hotelu nie ucierpi. Nawet mnie nie przeprosili. Ale przyjechał em do nich i ja, goś ć , został em okradziony, a wł aś ciciele nie robią nic, aby jakoś normalizować sytuację . Karty elektroniczne ró wnież musiał y być stale doł adowywane w recepcji. Zawsze był a jakaś poraż ka. Nie wejdziesz do pokoju.

Nawiasem mó wią c, pokó j, któ ry mi dali, był bez prysznica, bez suszarki do wł osó w i bez lodó wki. To jest na szczycie kradzież y. Po mał ym skandalu, a raczej interwencji przewodnika, któ ry był w stanie przetł umaczyć moje roszczenia, od razu obsadzili mó j pokó j i naprawili prysznic, chociaż woda z kranu nie pł ynę ł a. Ale to bzdura.
Co do jedzenia wszystko jest jadalne, nie był o zatruć , ale są kolejki !!! ! ! To straszne i upokarzają ce stać w kolejce z talerzem z jedzeniem. Jednocześ nie, jeś li chcesz coś wypić , czy to herbatę , kawę , czy coś zawierają cego alkohol, ró wnież stajesz w kolejce do baru, któ ry znajduje się na zewną trz jadalni. To, ż e nalewają tam trochę alkoholu jest w porzą dku, ale przede mną kobieta poprosił a o herbatę i nalano jej pó ł szklanki wody i podano torebkę herbaty. Poprosił a nawet o wię cej wody. Zapewne z powodu bezwł adnoś ci nie wszyscy dolewają ani wina, ani wody. Ś niadanie jest takie samo. Pomó gł mi jogurt naturalny. A oto jajka sadzone! Dł ugo tego nie zjem. Dla odmiany, przynajmniej raz jajka był y gotowane czy coś...
Wielu mó wi, ż e nie pojadą już do Tunezji, bę dą czekać na Turcję i Egipt, ale nie chodzi o kraj. Jeś li w hotelu kwitnie kradzież , to nie kraj jest winny, ale konkretny kierownik danego hotelu. Był em w Tunezji w maju, w Sousse, a takż e w 4*. To był o niebo! I nie brakuje. Zmierzył em się z tym po raz pierwszy w ż yciu. Chciał bym zadać touroperatorowi pytanie: „Po co zawierać umowę z hotelem, na któ ry jest tyle skarg na wysył anie tam turystó w na wakacje, któ re są w ten sposó b zepsute.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał