Bez obsługi, bez jedzenia. Nie ma wystarczającej liczby personelu, a także leżaków.

Pisemny: 2 sierpień 2016
Czas podróży: 19 — 26 lipiec 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywał w lipcu od 19.07. 2016 do 27.07. 2016. Lot przebiegł sprawnie, bez opó ź nień .
O hotelu.
Po przybyciu do hotelu nie zameldowali się od razu (był a 13:00), czekali, aż pokoje zostaną „posprzą tane”. Pokó j był w gł ó wnym budynku, sam w sobie niezł y, przecię tnie odrapany, ale nigdy czysty, z uporczywym zapachem jakiejś pleś niowej wilgoci. Ten problem został rozwią zany przez rozpylenie perfum na obwodzie : -). Lodó wka - zwana ró wnież mini-barem, począ tkowo nie dział ał a, wymieniliś my ją po 5 dniach, po TRZY RAZY skontaktowaniu się z recepcją . Ostatni raz był o prawie nieprzyzwoite, podobno to pobudził o personel do raczenia się to zmienić...Sprzą tanie w pokojach nie jest skoń czone. . . Rę czniki z poś cielą nie są zmieniane (napiwki zachę cają personel do rozkł adania rę cznikó w tylko w przenoś ni : -) Wi-Fi jest dostę pne, ale cią gnie 1300-1500 osó b, jest biedny, dlatego uważ aj, ż e nie jest. Jeś li chcesz sprawdzić pocztę - usią dź tam, gdy wszyscy stoją w kolejce po jedzenie lub wcześ nie rano ; -)

Có ż , to wszystko ś mieci, nie przyszliś my siedzieć w pokoju, prawda? ! : -)
Pogodziliś my się z tym i poszliś my pokazać nasze biał awe ciał a na sł oń ce.
Terytorium hotelu. Totalizator pił karski.
O 14:00 nie był o ani jednego bezpł atnego leż aka wokó ł wszystkich basenó w, był y rę czniki / spodenki / chusteczki i inne wizualne znaki, ż e leż ak był wszę dzie zaję ty, no có ż , to też drobiazg? ! To też nas nie zdenerwował o, znaleź li zepsuty, rzucali na niego rzeczami i wreszcie trochę wody...Woda w basenie jest sł ona z uporczywym zapachem chloru (ale chlor jest dobry, to znaczy, ż e jest czysty w basen : -)) Jeś li dostanie się w oczy od wszystkich tych skł adnikó w to bardzo kł uje. . . Z tego powodu zakoń czyliś my naszą karierę z basenami i postanowiliś my popł ywać w morzu. Tak, jeś li nadal chcecie spę dzić czas przy basenie i na leż aku to polecam wcześ nie wstać i zabrać je (wł oż yć rę czniki/szorty/chusteczki) bo o godzinie 9 nie bę dzie szans na znalezienie wolny lub bę dą za mał e. Radzę uciec z terenu hotelu do laguny i spę dzić tam czas. Tak jest, jeś li spojrzysz na morze - po lewej stronie jest ś cież ka wzdł uż wybrzeż a).
Knajpka. Pierwsza kolacja. . .
Tak, tak, to jest dokł adnie CANNER, cię ż ko wymyś lić inną nazwę (przyzwoitą )...

Tam wł aś nie ogarną ł nas horror… Wyglą da to jak show „bitwa o jedzenie” (i o stoł y, io sprzę ty, io szklanki, io talerze). Kolejki NIE zmieniają się w zależ noś ci od tego, o któ rej godzinie tam jedziesz (przynajmniej na począ tku, przynajmniej w ś rodku, przynajmniej na koń cu). Wybó r jedzenia to tylko PPC...Jest duż o tac z kapustą , fasolą , z jaką ś niezrozumiał ą gnojowicą itp. Te tace są zawsze peł ne. Kurczak / indyk / klopsiki są natychmiast demontowane. Nie widział em tam mię sa : ( Za wszystkimi „sł odyczami” jest kolejka co najmniej 20 minut. („Sł odycze” to pizza, makaron, naleś niki/jajecznica na ś niadanie, lody, nawet kawa z automatu w rano - a potem zbiera się kolejka ) Napoje w postaci kawy to kakaowo-mydlana substancja, któ ra wcale nie jest zrozumiał a w smaku, wię c zawsze jest stabilna kolejka do chł odziarki z wodą . Wcią ż pyszny chleb : -)
ALE. . . Aby zjeś ć cał y ten cud, potrzebujesz stoł u (najlepiej czystego), a potem zaczyna się nowa misja - aby go znaleź ć . W przepeł nionym hotelu jest to niezwykle trudne. Pod koniec wakacji dostosowaliś my się i zrobiliś my to przez kierownika. . . Poza tym kelnerzy nie byli pobudzeni. . . No, nie przyszliś my tam jeś ć , prawda? ! : -)
Aha, zapomniał am o restauracjach a la carte - to osobna sprawa : -))) Moż na się wcześ niej zapisać - minimalne wejś cie był o 2 dni wcześ niej. Zapisaliś my się na rybki i wł oskie....: -))) Cię ż ko sobie przypomnieć bez ś miechu, przepraszam....A wię c godzina X lub On nadeszł a. Poszliś my szukać restauracji rybnej na terenie hotelu - nie znaleź liś my jej, zapytaliś my w recepcji - gdzie jest nasza upragniona restauracja a la carte, zostaliś my eskortowani do.....Indoor Bar / restauracja za basenem bliż ej morza (tam pizza jest też przygotowywana o 16.00. Dla ciekawoś ci zapytali, ż e jeś li to ryba, to gdzie jest wł oska (powinniś my tam iś ć nastę pnego dnia) i co wy myś lisz, ż e nam odpowiedzieli? jest rybi, a w niedzielę ta-daaam - wł oski! Uwaga marketeró w ; -) Ale tam jest dobrze, są czyste stoliki i nadzieja na pyszne jedzenie : -) I nawet kelner przychodzi. . . Ale tam wszystko jest takie dł ugie. Przerwy mię dzy serwowaniem potraw od 20 do 40 minut. Wielu nie czekał o i podobno wyszł o, aby spró bować szczę ś cia w kantynie… A ci, któ rzy zostali, poszli do baru, aby napeł nić wł asne szklanki, bo nalewają tylko na począ tku, a potem wszyscy są zaję ci podawaniem potraw . Tutaj. Ale są też stoliki (czyste) : -) A jedzenie jest lepsze niż STOLOWSKAYA.
O dobru - to wycieczka na Saharę . Pojechaliś my na 2 dni, wszystko był o bardzo przyjemne. Trochę mę czą ce, wię c pomyś l o tym, jeś li podró ż ujesz z dzieć mi. Gó rska oaza, krajobrazy z okna, miejsce do krę cenia odcinka Gwiezdnych wojen (Tatooine), Berberó w, Tragladytó w, jeż dż ą cych jeepami i wielbł ą dami, dodatkowo wzią ł em quady (40 dinaró w z nosa), ale był o warto kwadryk 500 cm3 a 30 minut wzdł uż wydm Sahary -40 jest wyją tkowe! Co tu duż o mó wić , podobał mi się nawet hotel, w któ rym nocowaliś my - był o tam kilka osó b i jedliś my NORMALNE JEDZENIE NA CZYSTYCH STOŁ ACH! ! ! Wszystko to w towarzystwie znakomitego przewodnika, któ ry bardzo ciekawie opowiadał o historii Tunezji io jej istnieniu w chwili obecnej. Ogó lnie - polecam!

I nie zapomnij popł ywać w Lagunie. To jest naprawdę pię kne. Jest restauracja rybna za niewielkie pienią dze. A rozrywka jest inna: banan / piguł ki / paralotniarstwo. Moż na tam ró wnież wypoż yczyć leż aki. I moż esz zrobić sobie tatuaż : -)
Podsumowują c, powiem, ż e hotel jest przeludniony i po prostu nie ma wystarczają cej liczby personelu, aby obsł uż yć taką masę ludzi z wysoką jakoś cią . Nie pachnie tam 4 gwiazdkami, podobnie jak "all inclusive". . . Niestety. . . Wakacje psują negatywne wraż enia, ale też uzupeł niane pozytywnymi z Sahary i Laguny. A hotel i obsł uga - G. . . Zdecydowanie nie polecam w sezonie. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał