STRASZNA OBSŁUGA

Pisemny: 18 listopad 2013
Czas podróży: 31 październik — 21 listopad 2013
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Sam hotel jest dobry, ale są wady:
1. Obsł uga posł uguje się STRASZNYM angielskim! jest to normalne w Tajlandii, ale NIEDOPUSZCZALNE! ! ! jak na hotel na tym poziomie. Duż o nerwó w wymagał o proszenie lub zamawianie czegoś , pod koniec wakacji nie chcieliś my już niczego zamawiać z room service, bo zrozumieliś my, ż e znó w bę dziemy musieli pomachiwać nerwami i zaprosić personel do willi na pokazanie jak to się pisze w tł umaczeniu google! w restauracji obsł uga jest bardzo powolna, czasem trzeba był o czekać.15 minut tylko na przyniesienie biał ego pieczywa! ! ! Kierownictwo hotelu w ogó le nie dba o personel! wszyscy pracownicy są oddani sobie!
2. Do pokoju przywieziono zielone mango, co generalnie jest niemoż liwe i bardzo dziwne, ż e w Tajlandii, gdzie na każ dym kroku sprzedaje się ż ó ł te mango, przywieź li do willi zielone! ! ! poczynił em uwagę , przyniosł em niedojrzał e mango dzień pó ź niej i te mango leż ał y przez tydzień !! !

3. Podł ogi w willi nie był y myte wieczorem, podł oga mogł a być zasypana piaskiem i to jest normalne dla sł uż by! ! ! Jeś li mi nie powiesz, nie umyją się !
3. Po raz drugi oczywiś cie nie zatrzymamy się w tym hotelu!
Za pienią dze, któ re pobiera ten hotel, personel powinien być ABSOLUTNIE inny!
3. Tak napiszę - nie polecam wyrafinowanym klientom jechać do tego hotelu
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар