Dobry hotel. Straszny personel!

Pisemny: 20 listopad 2014
Czas podróży: 28 październik — 11 listopad 2014
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
ZALETY
1. Hotel jest doskonale poł oż ony, 10 minut spacerem od plaż y Nainharn. W gó rach - bezpieczna na wypadek tsunami. Ż adnego przejś cia - ż adnych obcych.
2. Przytulny teren zielony. Ś cież ki wył oż one są naturalnym kamieniem. Budynki są uł oż one pię trowo. Są wzloty i upadki, ale do zaakceptowania. Nasz standardowy pokó j miał jednocześ nie widok na jezioro, morze i basen! Przestronny balkon z mię kką sofą .

3. Duż y i czysty kompleks basenowy. Ró ż ni się gł ę bokoś cią i kształ tem. Jest zjeż dż alnia wodna i wież a do nurkowania. Basen pokryty jest granitem. Ró ż ne ł ó ż ka z poduszkami. Nawiasem mó wią c, dla dzieci przygotowano pokó j dziecię cy wyposaż ony do gier i zabaw z wychowawcami. Ogó lnie hotel jest dobry i moż na go przypisać do 4 *.
MINUSY
1. Straszny personel, szczegó lnie w recepcji! Hotel nie ceni swojej reputacji i klientó w! Incydent, któ ry przekreś lił wszystkie pozytywne wraż enia dotyczą ce tego hotelu. W dniu przyjazdu pracownik hotelu wystawił nam rachunek za nocleg na ł ą czną kwotę.56 000 bahtó w, my od razu zapł aciliś my. Przez 2 tygodnie regularnie korzystaliś my z pralni i baru przy basenie. W dniu wyjazdu, z gó ry w cią gu dnia, poszliś my do recepcji i poprosiliś my o zapł atę za pranie, bar itp. , opł acone. Nastę pnie o 22:00.3 godziny przed odlotem do domu, przyszliś my na recepcję , aby oddać pokó j. I byli zszokowani, gdy poproszono nas o dopł atę.16 000 bahtó w za zakwaterowanie, ponieważ . Począ tkowo pracownik hotelu popeł nił bł ą d i bł ę dnie obliczył kwotę . Na nasze pytania - dlaczego nie został em poinformowany wcześ niej lub po poł udniu? Jak mamy teraz zapł acić znaczą cą kwotę.16 000 bahtó w, nie mają c pienię dzy na koniec wakacji, a nawet w lokalnej walucie iw nocy? Na Neinharn jest jeden wymiennik do 20.30. Nie otrzymaliś my jednak jednoznacznej odpowiedzi, a takż e przeprosin lub kompromisowych propozycji za hotelowy bł ą d! Był y tylko krzyki domagają ce się zapł acenia dodatkowych 1.000 bahtó w i pró by wezwania policji. Rozmowa odbył a się zaró wno ze zwykł ym recepcjonistą , jak i ze starszym kierownikiem hotelu, któ ry się przedstawił . Tajowie pokazali swoje prawdziwe oblicze! Oczywiś cie nie potrzebujemy problemó w z policją , a policja jest wyraź nie po stronie Tajó w, a oni już spó ź nili się na lotnisko. Byliś my zmuszeni dopł acić dodatkowo, w rezerwie był y tylko dolary gotó wkowe, hotel zgodził się przyją ć pł atnoś ć tylko w lokalnej walucie po wewnę trznym kursie 28, dla poró wnania kurs po poł udniu wynosił.32, 4. Obrzydliwe! Obrzydliwa obsł uga! Nie wró cimy do tego hotelu ponownie! I nie bę dziemy go polecać innym. Personel i podejś cie do klientó w są waż ne i krytyczne!
2. Czystoś ć i sprzą tanie w pokojach - oczywiś cie nie o tym hotelu! Tak, pokó j jest nominalnie sprzą tany codziennie, ale zawsze na podł odze leż ał stary stos ś mieci, przechodzą cy od jednego goś cia do drugiego. Plamy tł uszczu na zasł onach. Mró wki w pokojach!

3. Gł oś ny klimatyzator mocno wieje u wezgł owia ł ó ż ka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał