Przeciętny hotel?

Pisemny: 9 grudzień 2015
Czas podróży: 27 listopad — 8 grudzień 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Dopiero wczoraj przyjechaliś my z Baumann Residence i choć moje wraż enia są wcią ż ś wież e, chcę się nimi podzielić . Zatrzymał em się w hotelu z mę ż em. Po przybyciu do hotelu, podczas wypeł niania dokumentó w, zaoferowano nam napoje bezalkoholowe, co był o bardzo przydatne w takim upale. Po wypeł nieniu dokumentó w wzię li od nas kaucję w wysokoś ci 1000 bahtó w. Dotarliś my do naszego pokoju dosł ownie 15 minut pó ź niej. Nie musiał em czekać na zaplanowaną godzinę , aby się zameldować . Zamawiają c hotel, nasz touroperator napisał , aby dać pokó j z dwoma ł ó ż kami, ale dali jedno, na naszą proś bę o zmianę pokoju na inny, powiedzieli, ż e w tej chwili nie ma takich pokoi, musimy się z tym pogodzić . Pokó j jest duż y, skł ada się z aneksu kuchennego, mał ego salonu, sypialni i ł azienki, jest tam dobry telewizor plazmowy i duż a lodó wka. Meble są doś ć odrapane. Osobno chcę zają ć się sprzą taniem pokoju. Pokó j jest sprzą tany przecię tnie, balkon czę sto w ogó le nie jest sprzą tany i czoł ga się tam ogromna liczba mró wek, ale napiwki są traktowane poważ nie. Jeś li nie zostawisz napiwku, zaczną cię edukować , to znaczy do twojego przybycia numer nie zostanie jeszcze wyczyszczony. Albo powiesić podarte rę czniki, jak my z ogromną dziurą . Przed powieszeniem rę cznikó w należ y je sprawdzić , a nie wieszać dziur. Rę czniki są bardzo zuż yte, w kolorze szarym, kiedy prawdopodobnie był y biał e. Szczerze mó wią c nie zostawialiś my napiwkó w codziennie i to nie dlatego, ż e szkoda, ale czasami nie był o mał ych pienię dzy. Kiedy przyszli z plaż y, a pokó j nie był jeszcze posprzą tany, sprzą taczka widzą c nas, szybko rzucił a się do wyjś cia, w tym czasie staliś my i czekaliś my na korytarzu. W pewnym momencie usł yszeliś my dź wię k tł uczonego szkł a, powiedział am mę ż owi, ż e to szkł o na pewno bę dzie nam przypisane. Mą ż powiedział , ż e tak nie powinno być , to nie my go zł amaliś my. Nastę pnego dnia na sprzą tanie musieliś my generalnie czekać do 16:00. i posprzą taliś my pokó j dopiero po skontaktowaniu się z recepcją . Teraz o ż ywieniu. Jedzenie jest bardzo ską pe i monotonne, oczywiś cie nie bę dziesz gł odny, ale menu poznasz na pamię ć , pod koniec wakacji nie chcesz nawet patrzeć na to jedzenie, nie mó wią c już o jedzeniu. Ale przede wszystkim, jak już wspomniano w poprzednich recenzjach, Chiń czycy byli irytują cy, jest ich po prostu ogromna liczba, codziennie przywoż ono ich i wywoż ono 8-10 autobusami. Są bardzo hał aś liwe, cał y czas krzyczą , jak szaleni, cią gną c wszę dzie walizki, nie moż na wejś ć do jadalni. Są zupeł nie niewykształ ceni, rzucają się na jedzenie jak szarań cza, zmiatają c wszystko. Rano cię ż ko znaleź ć wolne stoliki. Obrzydliwie jedzą , wypluwają jedzenie z powrotem na talerze, szał ują cał ą jadalnię , czyli apetyt znika cał kowicie. Był taki moment, siedzieliś my, jedzą c ś niadanie, przy stole banda Chiń czykó w, jedna z Chinek po wypiciu soku wstał a i postawił a na naszym stole brudną szklankę . Przez chwilę siedzieliś my w milczeniu, potem mą ż wzią ł ten kieliszek i oddał , tutaj Chinka miał a zdziwioną minę . Tak wię c mieliś my trudnoś ci z utrzymaniem Chiń czykó w w takiej liczbie. Kontyngent urlopowiczó w rozkł ada się w przybliż eniu nastę pują co: 70% to Chiń czycy, 25% to Rosjanie i gdzieś okoł o 5% innych, był jednak jeden przyjemny moment. Mó j mą ż miał urodziny i bardzo mu gratulacje. Dziewczyna przyniosł a pię kny tort ze ś wieczkami i kosz owocó w, był o naprawdę bardzo mił o. W pobliż u hotelu znajduje się wypoż yczalnia motocykli, któ rzy są zainteresowani, co jest bardzo wygodne, moż na wypoż yczyć i zostawić na parkingu przy hotelu. Wzię liś my motocykl na 10 dni za 1700 bahtó w, zostawiliś my depozyt 1000 bahtó w i kopię paszportu. Hotel ma darmowe Wi-Fi, ale dział a dziwnie, to znaczy poł ą czenie czasem nie jest, jest cią gle przerywane, dział a bezawaryjnie, nie wiem od czego to zależ y, czasem wystarczy zmienić miejsce, wię c obejdź numer i poszukaj miejsca. My Bole-mniej zwykle ł apiemy na ł ó ż ku. Reszty dalej nie bę dę opisywał , bo piszę konkretnie o hotelu. Przed lotem postanowiliś my sprawdzić , czy jesteś my winni hotelowi, dziewczyna w recepcji spojrzał a i powiedział a, ż e ​ ​ wszystko jest w porzą dku. Zamó wiliś my taksó wkę z hotelu, nie jest tania 900 bahtó w. , ale uznaliś my, ż e jeszcze odlatujemy i te 1000 bahtó w kaucji moż na po prostu wydać na taksó wkę , a nastę pnego dnia, gdy wynaję liś my pokó j, powiedziano nam, ż e jesteś my winni hotelowi 100 bahtó w za stł uczoną szybę . Nie był o sensu się kł ó cić , ponieważ w ogó le nie rozumieją rosyjskiego, ale prawie nie rozumieją angielskiego. Ale pozostał nieprzyjemny posmak, ten akt skreś lił wszystko, co jeszcze pozostał o. Na pewno nie pojedziemy ponownie do tego hotelu. . Wyglą da na to, ż e robią wszystko, aby nie zwró cić kaucji, dobrze, ż e nie musieli pł acić za wszystkie potł uczone okulary.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар