Jak odpoczywaliśmy z „pomocą” touroperatora „Southern Cross”

Pisemny: 1 marta 2011
Czas podróży: 1 — 7 styczeń 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
1. W przypadku zakwaterowania w hotelu - spotkanie z nami na lotnisku Phuket w dniu 24.01. pracownik 2011, po pierwsze: nie mó wił ani po rosyjsku, ani po angielsku, po drugie: po wysadzeniu nas w hotelu Tropikal Resort 4* od razu wyszedł ; w „recepcji” nie był o osó b mó wią cych po rosyjsku i angielsku, a do momentu pojawienia się lokalnego lidera minę ł o okoł o pó ł godziny, ale nawet z jego pojawieniem się wcale nie był o ł atwiej - sprawdzanie naszych dokumentó w, vouchery, rozmowy telefoniczne po tajsku rozpoczą ł się . W rezultacie dowiedział się , ż e pokó j nie został dla nas zarezerwowany w tym hotelu, nie ma nas w komputerowej bazie danych, wszystkie pokoje są zaję te. Nalegał em, abym skontaktował się z przedstawicielem Southern Cross Travel Tour Operator, ale jego telefon nie odpowiadał.
Czas pł yną ł powoli, był o bardzo gorą co, przeprowadzka z hotelu Bangkok na lotnisko + lot + transfer z lotniska do hotelu zmę czył y nas, a gdy przedstawiciel administracji hotelu zaproponował nam tymczasowe zameldowanie się w hotelu Tropikal Garden 3*, musieliś my się zgodzić , po czym znowu dł ugo czekaliś my na samochó d, zał adowany, odjechał , rozł adowany.
2. W hotelu Tropikal Garden 3*, wypeł niają c dokumenty, dziewczyna w „recepcji” powiedział a nam, ż e teraz bę dziemy tu mieszkać przez cał y okres wakacji, a na moje pytanie - Dlaczego? - stwierdził , ż e "... otrzymali telefon od firmy "Southern Cross Travel" i podali tę informację. " I znowu nie mogł em ani ja, ani administracja drugiego hotelu skontaktować się z przedstawicielem Biura Podró ż y - telefon nie odbierał . Nie chciał em nawet wchodzić do pokoju - oderwane ś ciany i stare meble, ś mierdzą ce prześ cieradł a, niesamowity hał as klimatyzatora.

Razem z ż oną doś wiadczyliś my silnych negatywnych uczuć - rozczarowania, zł oś ci, oburzenia, urazy, zagubienia, poczucia upokorzenia wł asnej godnoś ci i innych cierpień fizycznych (zmę czenie, gorą czka, zawroty gł owy) i moralnych.
3. Nastę pnego ranka 25.01. W 2011 roku zamiast odprę ż ają cych wakacji był em zmuszony walczyć o swoje prawa, aby uzyskać usł ugę o jakoś ci, za któ rą zapł acił em w Moskwie: sam pojechał em do hotelu Tropikal Resort 4 *, co kosztował o mnie czas i nerwy ( tj. cierpienie psychiczne), groź by dla kierownictwa hotelu, ż e zamieszkam z nimi w „recepcji” w celu przeł amania ich oporu i uzyskania zgody na nocleg w dobrym pokoju ich hotelu.

4.
Nawet tak prosta czynnoś ć jak przeprowadzka z hotelu do hotelu (bez osobistego udział u przedstawiciela Biura Podró ż y) zaję ł a okoł o CZTERECH godzin czasu, przyniosł a nam nowe cierpienie fizyczne i moralne, nieprzewidziane wydatki finansowe: Vera, przedstawicielka Turystyki Operator poprowadził a nas SMS-em, w któ rym zaproponował a nam, ż e w godzinach 12-00 przeniesiemy się do hotelu Tropikal Resort 4*, po czym czekaliś my 40 minut stoją c w upale na transport, a potem kolejne TRZY GODZINY czekaliś my na dostę p do pokoju/Wykwaterowanie w hotelu Tropical Garden o godzinie 12.00, a w hotelu Tropical Resort - Check in o 15.00. Oczywiś cie Vera wiedział a, ż e ​ ​ po przeprowadzce bę dziemy musieli poczekać kilka godzin, ale nie poinformował a nas o tym. Podobno kierownictwo Biura Podró ż y & quot; Southern Cross Travel & quot; instalacji takich do swoich pracownikó w.
5. Vera, przedstawicielka Southern Cross Travel Tour Operator, zachowywał a się wobec nas ZDECYDOWANIE i NIEETYCZNIE (nie podał am jej nazwiska, po prostu – Vera mó wił a z irytacją , lekceważ ą co;

- kategorycznie odmó wił sporzą dzenia protokoł u moich uwag dotyczą cych jakoś ci usł ug turystycznych (zgodnie z postanowieniami pkt. 8.2. Umowy o wdroż enie produktu turystycznego z dnia 17.01. 2011 r. );
- nawet podpiszę kopię mojego (jednostronnego) wniosku skierowanego do Jewgienija Jarkina, szefa przedstawicielstwa Southern Cross Travel Tour Operator na okoł o. Phuket też odmó wił a. Po zł oż eniu wniosku skierowanego do Jewgienija Jarkina miał em nadzieję , ż e otrzymam odpowiedź , ale nie czekał em na to. W koń cu pracownicy tej firmy są bardzo zaję ci i czę sto ZMĘ CZNI. Zobacz w Odnoklassnikach, jak odpoczywa pan Yarkin. Phuket - Wspaniał y odpoczynek! (mł ody mę ż czyzna przyleciał z Barnauł , ma dopiero 26 lat, czy tam jest zimno w Barnauł? ).
6.
Ostatni akord: podobnie jak w przypadku zakwaterowania w hotelu, ró wnież nienależ ycie wypeł niono obowią zek ś wiadczenia nam usł ugi zawartej w produkcie turystycznym – transfer przy wyjeź dzie: Vera – przedstawicielka Biura Podró ż y – ponownie oprowadził a nas przez SMS, w któ rym powiedział , ż e wylot na lotnisko o 4-45, a lot do Bangkoku o 7-10. Nie był o informacji o numerze lotu, nie był o eskorty do stanowiska odprawy - kierowca pojechał na lotnisko i wyjechał...
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał