prawdziwa recenzja kwiecień 2019 r. - Niezalecane

Pisemny: 27 kwiecień 2019
Czas podróży: 8 — 18 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Plusy:
- 2 butelki po 0.5 wody dziennie
- codzienna zmiana poś cieli i rę cznikó w
- klimatyzatory dział ają
- Kaucja 1000 bahtó w jest zwracana na dzień przed wyjazdem
Minusy:
- ś niadanie okropne, kawiarnia dział a tylko na ś niadanie (jajecznica, jajka sadzone, obrzydliwe warzywa i zupa ryż owa - codziennie tak samo), obrusy są brudne
- pokó j 6/3 był najbardziej niefortunny, codziennie rano i wieczorem przyjeż dż ał samochó d z wodą , przy odpł ywie był o doś ć gł oś no w pokoju, szczegó lnie rano, pralki pracował y cał ą dobę od strony ł azienki i obsł uga był y gł oś ne
- rano czę sto w ł azience nie był o wody, pod prysznicem sł abe ciś nienie
- martwy basen, kafelki są oderwane, stale brudne
- obszar zaniedbany
- bezpieczne tylko w recepcji
- przed pokojem parking dla motoroweró w - gł oś ny
- spacer do plaż y Kata 20 minut, do plaż y Karon 35 minut
- Wi-Fi nie jest dostę pne w pokoju
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар