Moje rozczarowania

Pisemny: 21 luty 2013
Czas podróży: 13 — 17 luty 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Byliś my w hotelu po raz drugi, ponieważ podczas wizyty w 2007 roku hotel bardzo nam się podobał . Ale wielkim rozczarowaniem dla mnie i mojej dziewczyny był o zakwaterowanie w hotelu. Już pierwszego dnia po umieszczeniu z sejfu zniknę ł y pienią dze, nie wszystkie, ale czę ś ć , prawdopodobnie myś leli, ż e nie liczymy, a potem pomyś leliś my, ż e gdzieś nasze torby został y wyczyszczone. Do kogo po prostu się nie zwró ciliś my, nie był o sensu, okazał o się , ż e w hotelu tego poziomu nie ma monitoringu. Napisał em oś wiadczenie na policję , ale myś lę , ż e nie przyniosą rezultatu. Wię c zachowaj swoje pienią dze dla siebie. nie ufaj sejfom hotelowym i personelowi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał