Uczciwość personelu.

Pisemny: 4 kwiecień 2011
Czas podróży: 4 — 17 marta 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Ostatniego dnia zostawił em zł oty ł ań cuszek z krzyż ykiem na szafce nocnej, a raczej wpadł mię dzy szafkę nocną a ł ó ż ko. Stratę odkryto już w domu w Rosji, za poś rednictwem przedstawiciela touroperatora skontaktowali się z hotelem, nastę pny lot, strata został a wysł ana do Rosji ! ! ! Nastę pnym razem pojadę TYLKO do tego hotelu! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał