Bezzwrotna kaucja przez hotel

Pisemny: 12 może 2010
Czas podróży: 23 — 27 kwiecień 2010
Ogó lnie sam hotel jest dobry. Przestronne pokoje jednak już bardzo zniszczone przez czas. Uś miechnię ty personel. Czysty basen.
Ale jest jeden fakt, któ ry przekreś la wszystko: po przybyciu do hotelu turyś ci są obcią ż ani kaucją , któ rej zwrot jest prawie niemoż liwy. w naszym przypadku kaucja został a pobrana dwukrotnie, pierwsza przy zamó wieniu pokoju przez internet w styczniu, druga w momencie przyjazdu w kwietniu. Na pytanie, dlaczego wpł acili depozyt po raz drugi, nie ma odpowiedzi. Na pytanie, dlaczego kaucja nie został a zwró cona, ró wnież nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomoś ci e-mail otrzymują ró ż ne odpowiedzi każ dego dnia, co drugi tydzień roboczy lub dwa dni kalendarzowe. Po trzech tygodniach wró ciliś my do tego hotelu z pytaniem gdzie jest kaucja (był o to moż liwe), okazał o się , ż e nikt jeszcze nie zwró cił pienię dzy (choć odpowiedzi pisano codziennie, ż e pienią dze już poszł y). Generalnie do momentu otrzymania zwrotu zadatku miną ł już prawie miesią c od peł nej zapł aty za pokó j, na rę ce jest pismo z hotelu, ż e zwrot pienię dzy zostanie zwró cony. . . kiedy? Brak odpowiedzi.
Rekomendacja: wybierz inny hotel, jeś li nadal decydujesz się na wyjazd do Aspen, nie wpł acaj ż adnych kaucji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар