Bardzo słaba obsługa i komunikacja z gośćmi jak na hotel 5 gwiazdkowy

Pisemny: 26 kwiecień 2023
Czas podróży: 24 — 26 kwiecień 2023
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Wyją tkowoś ć hotelu polega na tym, ż e w pię ciogwiazdkowym hotelu nie ma portiera ani boyó w hotelowych, nikt nie pomoż e ci z twoimi rzeczami, nie spotka się z tobą przy wejś ciu, ani nie zaoferuje pomocy z twoimi rzeczami w recepcji. Koncepcja hotelu zró b to sam. Jakby to nie był hotel, ale wynajmujemy pokó j jako mieszkanie. To dobrze, chociaż pokó j jest sprzą tany i dzię ki za to. Usł uga jest zerowa pod wzglę dem opieki i pomocy dla goś ci.

Przestronny pokó j. Czysto. Był em zaskoczony, ż e nie był o produktó w do higieny osobistej. Do ś cian przymocowano sł oiki z szamponem. Ale tylko pod prysznicem i przy umywalce. Niestety w ł azience nic nie był o. To znaczy, ż eby się umyć w wannie, trzeba był o wł oż yć szampon do rę ki pod prysznicem i pobiec się umyć w wannie? ! Hotel tego poziomu nie mó gł na tym zaoszczę dzić . Minibar był pusty. Okazał o się , ż e jest wypeł niana na ż yczenie goś cia, ale nikt nas o to nie prosił . Zaskakują ce jest ró wnież to, ż e 5-gwiazdkowy hotel trzyma minibar pusty i napeł nia go tylko na ż yczenie goś cia.

To był pierwszy raz, kiedy się spotkali.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Bardzo słaba obsługa i komunikacja z gośćmi jak na hotel 5 gwiazdkowy

ZOBACZ TEŻ