Wszystko jest bardzo smutne

Pisemny: 6 luty 2020
Czas podróży: 30 grudzień 2019 — 13 styczeń 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Jeś li chcesz dostać zepsuty urlop, chamskie nastawienie personelu hotelu, kiepskie ś niadanie, opalanie się na rę czniku, a nie na leż aku, szampan rozcień czony bimberem zamiast whisky - migdał owe bzdury, wakacje peł ne cudzej gł upoty , WTEDY JESTEŚ W SANDOS CANCUN !!!

Tak obrzydliwej obsł ugi jak tutaj nie zaobserwowano w ż adnym hotelu, w ż adnym kraju na ś wiecie. I mieliś my szczę ś cie „odpoczywać ” w tym hotelu od 30.12. 2019 do 13.01. 2020. „Relaks” – bo to był o 14 dni cią gł ej pracy nad bł ę dami hotelu, operatora, firmy gospodarza. Najgorsze jest to, ż e lokalni „robotnicy” nie rozumieją , dlaczego uporczywie prosimy o to, za co zapł aciliś my, a nie o to, co i tak ich zdaniem zrobią.


W tajemniczych okolicznoś ciach nasz szykowny dwupokojowy Apartament Laguna został zastą piony zwykł ym Deluxe na cał y okres pobytu na podstawie listu od jednego z pracownikó w operatora Coral Travel / Odeon Tour, któ ry niejako zorganizował nasze wakacje w Meksyku.
Kierownictwo hotelu począ tkowo nie wyjaś nił o powodó w zmiany kategorii pokoju. Podczas komunikacji przeł oż ony wykazał cał ą swoją nerwowoś ć i niegrzecznoś ć . Ś rodek uspokajają cy oczywiś cie jej nie zaszkodzi.

Po dł ugich przedsylwestrowych aferach i procesach dostaliś my nasz Apartament Laguna, ale już od 03.01. 2020, a wcześ niej musieliś my skulić się w 2 pojedynczych ł ó ż kach w tró jkę : ja, mó j mą ż i dorosł y syn. W dniu przeprowadzki zaż ą dali, abyś my wymeldowali się o 12:00 i mogli ponownie zameldować się dopiero o 15:00. Ich zdaniem z walizkami i ubraniami powinniś my usią ś ć na podł odze lub w holu.

Poprosili o poś ciel 5 razy, aby zrobić ł ó ż ko dla mojego syna, w rezultacie przynieś li tylko dwie prześ cieradł a, a poduszki i koca nigdy nie przesł uchiwano.

Każ dego dnia zdarzał y się nowe incydenty, nigdy nie mieliś my takiej ochoty na lot do domu. Dzię ki Annie, któ ra przynajmniej jakoś pró bował a rozwią zać problemy, jedynej osobie z mó zgiem.

A „ostateczna rozgrywka” z animatorem to generalnie osobne dzieł o: poskarż ył am się kelnerom na jakoś ć szampana, miał am wraż enie, ż e konsumpcja szlachetnego trunku był a mniejsza, zaczę li do niego dodawać tani lokalny bimber, to Nie dał o się tego wypić i spokojnie powiedział em, ż ebym przynió sł szampana, a nie ten syf. Ale wtedy, zniką d, wyleciał animator, któ ry najwyraź niej miał ró wnież udział w alkoholu i zaczą ł mnie obraż ać i spieszyć , by ze mną walczyć . Musiał em podł ą czyć ochronę hotelu, ż eby go jakoś uspokoić.

Moja rada dla hotelu: zamknij hotel i wszyscy razem jedź cie na wakacje i zobaczcie, jak pracuje personel w innych hotelach i krajach. I lepiej zamkną ć na dobre, nie psuć ludziom nastroju i odpoczynku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар