Zapłaciłem za 5*...część 1

Pisemny: 17 styczeń 2019
Czas podróży: 25 grudzień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Zapł acono za 5 * w hotelu Grand Oasis Cancun, ale dostał em pokó j 4460 na 4 pię trze z zapachem pleś ni, któ ry powodował ł askotanie w gardle, z wadliwą klimatyzacją , gł oś nym hał asem z ogromnych wentylatoró w za balkonem z widokiem na drogę , z obrotowymi kranami w ł azienka, z uszkodzonymi drzwiami mini baru i brudnymi poduszkami, któ re ró wnież pachniał y pleś nią ! Na skargę do administratora Dany, któ ra zajmował a się moim mę ż em i mną , odpowiedział a z uś miechem po rosyjsku: „Poważ nie? ” i powiedział a, ż e ​ ​ sł owo „Piramid” nie jest napisane w naszym voucherze, któ ry ma akurat 5*. Zaoferowano tam zapł acić.1200 dolaró w za przeprowadzkę ! potem zrezygnował a z telefonu z rosyjskoję zycznym Sł awą . Zapewnił nas, ż e wyś le ​ ​ rzemieś lnikó w do naprawy klimatyzatora. Po godzinie wró ciliś my do pokoju - wszystko też pachniał o pleś nią , a klimatyzacja nie dział ał a. Przez kolejne 2 godziny dzwoniliś my do Sł awy, ale przestał odbierać telefon!
Znowu poszliś my do administratora naszego budynku „Palmar 2” i poskarż yliś my się jej. Zaproponował a nam moż liwoś ć obejrzenia jeszcze 2 pokoi. . (wybraliś my mniejsze zł o). Pokó j 4466 na tym samym pię trze ró wnież miał zapach stę chlizny. z widokiem na drogę i szumią cych wentylatoró w, ale bez wirują cych kranó w i sprawnych drzwi minibaru. Przyszli mistrzowie, uruchomili klimatyzator (okazuje się , ż e był wył ą czony po cał ej stronie, po któ rej był y nasze pokoje). Wieczorem dostaliś my telefon do agencji „Anex tour”, przez któ rą dotarliś my do tego hotelu w Mexico City. Przedstawiciel poinformował nas, ż e 5* startuje „okazuje się ” z 4 pię tra i ż e macie ekspres do kawy i minibar! Nastę pnie mama w koń cu poszł a zjeś ć w „strasznym bufecie”, do któ rego pierwotnie wysł ał a nas Dana – „przygody” trwał y dalej! Do tego bufetu był a dł uga kolejka. Wylą dowaliś my w ogromnym „mrowisku”. Stoł y nie zdą ż ył y się odpowiednio obsł uż yć (bardzo dł ugo szukał am ł yż ek). Jedzenie nie jest smaczne!
Potem zmę czeni spę dziliś my noc w naszym nowym pokoju


Potem zmę czeni spę dziliś my noc w nowym pokoju z wyraź nym zapachem stę chlizny. Gdy klimatyzator był wł ą czony, zapach się nasilił , wię c moż emy wnioskować , ż e system klimatyzacji jest zainfekowany patogenną florą , dlatego istnieje ryzyko utraty zdrowia!
Nastę pnego dnia poskarż yliś my się naszemu przewodnikowi hotelowemu Elenie z „Anex tour”. Powiedział a, ż e ​ ​ nie ma prawa nigdzie się wtrą cać , ale po dł ugim skandalu napisał a skargę na numer do naszego administratora w budynku „Palmar 2”. Potem sama administratorka pokazał a nam pokó j już na pią tym pię trze. Pokó j 4532 S był dokł adnie taki sam jak poprzednie, ale ze stał ą hydrauliką , klimatyzacją , czystymi ł ó ż kami, bez zapachu i widokiem na morze! Hurra!
Potem okazał o się , ż e jest inny bufet, któ ry jest już obok naszego budynku i jest tam bezpł atny, nie ma kolejek, a jedzenie jest bardziej urozmaicone i smaczne.
Brawo znowu!
Wreszcie zaczę liś my się relaksować!

PS. Pó ź niej dowiedzieliś my się , ż e wielu Rosjan był o niezadowolonych z hotelu i cierpiał o te wszystkie upokorzenia za wł asne pienią dze!
Rada dla Rosjan: „Bą dź ostroż ny kupują c hotel 5* i zobacz, czy jest prawdziwy! ”
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał