Szczęśliwa podróż czy Bigtour? Wina czy złośliwość?

Pisemny: 30 marta 2007
Czas podróży: 2 — 9 listopad 2002
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 6.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Wł aś ciwy wybó r touroperatora to dobry odpoczynek i chę ć powrotu, moż e nie raz do tego niesamowitego miejsca. Ponieważ nie po raz pierwszy pojechaliś my na Malediwy, dokł adnie przedstawiliś my klimat, poł oż enie wysp i ich oddalenie od Lotniska. Oznacza to, ż e dokł adnie wiedzieliś my, gdzie i jak chcemy się zrelaksować .
Skontaktowaliś my się z firmą Lucky Travel Travel, aby wykupić wycieczkę na Malediwy. Biuro podró ż y Lucky Travel (wspó ł pracuje z touroperatorem Bigtour) pozycjonuje się jako wysoce profesjonalna firma turystyczna. Zł oż yliś my zamó wienie z gó ry, zapł aciliś my i byliś my gotowi na odpoczynek. Ale dzień przed wyjazdem wszystko się zaczę ł o, czym chcę się z Wami podzielić .
Wieczorem dzień przed wyjazdem zadzwonił a managerka Ekaterina i skonfrontował a się z faktem, ż e w hotelu nie ma miejsc, za któ re zapł aciliś my, ż e zaszł a pomył ka i ż e m. in. Lucky Travel proponuje nam zastą pienie lepszego i droż szego hotelu Paradise Island Resort 5*, z ich punktu widzenia, bez dodatkowych opł at. Zaraz po rozmowie o godzinie 20-00 poró wnaliś my ceny i poł oż enie hotelu, aby wyobrazić sobie, gdzie chcą nas ugoś cić , ró ż nicę w cenie i byliś my niemile zaskoczeni, ż e miejsce jest gorsze pod wzglę dem lokalizacji i tań sze. Ponieważ wakacje był y już zaplanowane, postanowiliś my zaufać organizatorowi wycieczki i zgodziliś my się na wymianę , ale z odszkodowaniem po przyjeź dzie zaliczka przekroczył a szacunkowe koszty o 600 euro.

Niespodzianki na tym się nie skoń czył y, jest ich wiele, ale oto najważ niejsze:
• Zapł aciliś my za 11 (jedenaś cie) dni, ale wydaliś my tylko 10 (dziesię ć ), a na jeden dzień przeniesiono nas do innego hotelu, tak ż e czekaliś my na nasz samolot, wyobraź sobie dzień oczekiwania.
• Wymiany dokonano nie tylko dla nas, ale takż e dla 13 (trzynastu) urlopowiczó w;
• Paradise Island Resort 5* jest w bardzo zł ym stanie technicznym: zardzewiał a instalacja wodno-kanalizacyjna, zardzewiał e rury, odł upane ś ciany itp. hotel od dawna nie był remontowany (są zdję cia).
• Odpoczynek okazał się tań szy.
Wyobraź sobie nasze zdziwienie, gdy odmó wili zwrotu ró ż nicy w kosztach. Są tam wszystkie dokumenty. Zostaliś my oszukani przez touroperatora Bigtour i Lucky Travel Travel Company.
Wycią gnij wł asne wnioski: 15 osó b został o oszukanych podczas samej naszej podró ż y, nie tylko przez kiepską jakoś ć usł ug touroperatora Bigtour i Lucky Travel Travel Company, ale takż e przez oszustwo przecię tne 300 euro na osobę . Biuro podró ż y Lucky Travel znajduje się pod adresem: Moskwa, 107140, ul. Krasnoprudnaja, dom 38/2, tel. (495.974-11-69 (stacja metra Krasnoselskaja), oszuka Twoje oczekiwania i okradnie. Czyja wina lub zł oś liwe zamiary: firma Lucky Travel lub touroperator Bigtour, czy obopó lna decyzja nas nie interesuje, ponieważ my ponosimy STRATY, a oni otrzymują dywidendy przez oszustwo.

Chciał bym poinformować i ostrzec wszystkich, któ rzy bę dą się kontaktować z firmą Lucky Travel Travel Company. Jeś li chcesz dobrze wypoczą ć , skontaktuj się z innymi touroperatorami i agencjami lub tymi, z któ rymi wspó ł pracował eś , a jesteś my pewni, ż e wypoczynek bę dzie przyjemny dla Ciebie i Twoich bliskich. Pomyś l o sobie, szanuj siebie i dziel się wraż eniami, aby usł uga był a wysokiej jakoś ci i bez oszukiwania. My sami przez nasze milczenie jesteś my winni okradania nas i naszych oczekiwań . Z poważ aniem N.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał