Straszna obsługa, jedzenie, bardzo głośny i zatłoczony, zły internet. Jakie 5 gwiazdek?!

Pisemny: 16 luty 2019
Czas podróży: 7 — 14 luty 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Malediwska Turcja

Był y wyją tkowo nieprzyjemne wraż enia z poziomu obsł ugi, któ ry nie odpowiada statusowi 5-gwiazdkowego hotelu, nawet 4-gwiazdkowy cią gnie z wielkim trudem.
Odpoczywaliś my w poł owie lutego, wybraliś my jedną z najdroż szych opcji - Ocean Pool Villa.

Na wyspę dotarliś my pó ź nym wieczorem. Sposó b, w jaki zostaliś my przywitani, był już niemile zaskoczony. Rozdaliś my mokre rę czniki, stoją c w ciemnoś ci, nie wiadomo na co czekamy. Albo idź gdzieś w ś wiatł o w kierunku recepcji, albo poczekaj na dalsze instrukcje. Nie moż esz zostawić depozytu kartą debetową (? ! ). Akceptowane są tylko karty kredytowe. Nie pokazali nam numeru. Co widzieliś my w pokoju: 1. Nie ma szlafrokó w, kapci, jest przejś ció wka do gniazdka, ale jest zepsuta (! ). 2. Drzwi przesuwne do ł azienki/toalety nie zamykają się dobrze tylko dlatego, ż e są zainstalowane krzywo. 3. Co najważ niejsze: z naszej willi Ocean (! ) Pool Villa nie ma zejś cia do oceanu.
Okazuje się , ż e sł owo „Ocean” w nazwie willi sugeruje, ż e moż na patrzeć tylko na Ocean. W tym miejscu nie moż na pł ywać , bo jest silny prą d i kamienie. Widok z okna w koń cu, szczerze mó wią c, nie jest Malediwem. Wró ć my do obsł ugi: jak tylko przyjechaliś my i stwierdziliś my brak tego, czego potrzebowaliś my, postanowiliś my zadzwonić do recepcji. Co spodziewasz się usł yszeć , dzwonią c do recepcji w 5-gwiazdkowym hotelu? „Trzymaj się w kolejce, jesteś trzeci w kolejce” – tak sł yszeliś my. Odwiedził em wiele miejsc: zaró wno w odległ ych zaką tkach naszej Ojczyzny, jak iw wielu innych krajach, ale czegoś takiego nie widział em. Facet w recepcji powiedział , ż e kapci w zasadzie nie mają , przyniosą szlafroki, przysł ali przejś ció wkę , aby poszukał a osoby w innych pokojach (! ) W efekcie przynieś li brudne kapcie z kobiecymi wł osami w ś rodku i ź le dział ają ca przejś ció wka (czyli ze wzglę du na sł aby kontakt, zadział ał a , potem nie).
Nastę pnego dnia poszliś my na ś niadanie i też byliś my trochę zszokowani, ż e jedziemy na Malediwy, ale jakoś wylą dowaliś my w Turcji, a nie w najlepszym hotelu. Ogromna liczba ludzi, wszyscy się denerwują , zaglą dają ci przez ramię , prawie toczy się walka o jedzenie. Jedzenie jest jednak doś ć przecię tne. Najwyraź niej nacisk kł adziony jest na turystó w z Chin i Indii. Zasadniczo wszystko jest uł oż one w rondlach z niewygodnymi do otwierania pokrywkami. Nie ma owocó w, praktycznie ich nie jedliś my. Nie ma sokó w ś wież o wyciskanych (nawet za opł atą , tylko pakowane, nalewane w pojemnikach. Smakuje jak „yuppies”. Oczywiś cie nikt Ci nie naleje kawy ani herbaty - wszystko sam. Jesteś w 5-gwiazdkowym hotelu ( Bardzo trudno oprzeć się sarkazmowi Ż adnych owocó w morza. Po tym wszystkim udaliś my się do managera Abdullaha w nadziei znalezienia z nim zrozumienia. Na wszystkie opisane przez nas problemy reagował bardzo chł odno, jakby wszystko był o tak, jak powinno być.
Nie był o ż adnych przeprosin. O tym, ż e Ocean Pool Villa nie ma dostę pu do oceanu, powiedziano: „wszę dzie w opisie wskazano, ż e nie ma dostę pu do wody”. W rzeczywistoś ci jest to kł amstwo, skoro nawet na stronie internetowej hotelu Kandima nie ma o tym ani sł owa. Wrę cz przeciwnie, mó wi się , ż e nasze zakwaterowanie wchł onę ł o to, co najlepsze z willi na plaż y i willi na wodzie (willa Aqua). Nie wiem, co tam wchł oną ł , ale skoń czył o się na tym, ż e musieliś my iś ć na wspó lną plaż ę przez 10 minut w upale - ż eby rzeczywiś cie zobaczyć te Malediwy, dla któ rych przebyliś my tak dł ugą drogę.

bardziej abstrakcyjne)
- nie ma nikogo w barze przy basenie, to nie ma bananó w na koktajl. Na tropikalnej wyspie nie ma bananó w (! ). Jednocześ nie czasami je się je na ś niadanie. Mistyk.
- Internet na cał ej wyspie jest poniż ej ś redniej. Pró bowaliś my oglą dać filmy wieczorami - nigdy się to nie zdarzał o, wszystko zwalnia.
- Na wię kszoś ci wyspy są problemy z wejś ciem do morza - wszę dzie są albo kamienie, albo muszle.
- Na wyspie jest duż o ludzi, hał aś liwych i niewygodnych
- Menedż erowie zawsze coś obiecują i od razu o tym zapominają . Oznacza to brak informacji zwrotnej.
- Nie oczekuj indywidualnego podejś cia do Ciebie. Liczba pracownikó w wyraź nie nie odpowiada liczbie klientó w. Poziom wiedzy i umieję tnoś ci personelu pozostawia wiele do ż yczenia.
- Poruszanie się po wyspie jest niewygodne - są "busy", ale doś ć rzadko i czę sto nie ma w nich miejsc.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар