Pytanie o Czarnogóra

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1368 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Organizator wycieczek Alf. Czy warto z nim jechać?
Nie mogę znaleźć opinii o tym touroperatorze, jeśli masz jakieś informacje, udostępnij.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
19 subskrybenci  • spytał 2008-07-1116 lat wstecz
Odpowiedzi  •  24
аватар Dostavkaturov
Koszty! Współpracujemy z nimi w zakresie szeregu usług. Niezawodny.
аватар Nikolay77
To rzetelny operator, mogę powiedzieć że warto z nimi jechać, wszystkie oferty znajdują się na stronie www.alf-ua.com
аватар Aleks26.06.96
Touroperatora „ALF” znam od ponad 5 lat, są to pierwsi, z którymi wyjechaliśmy za granicę, a nie przeciętnie do Czarnogóry. Wszystkie informacje, które słyszę o kraju i hotelu, do którego jedziemy, są uzasadnione przy każdej mojej podróży. Co bardzo ważne, więc WSZYSTKIM POLECAM TĘ FIRMĘ.
аватар v1p9r84
NIE POLECAM korzystania z usług firmy Alf - touroperatora. Przeczytaj więcej w mojej recenzji.
аватар nadiakoshel
pojechał do Bułgarii z Kijowa z "Alfem". Autobus jest stary, niezbyt wygodny.. lider grupy, jeśli można go tak nazwać, to fajny gość, ale nie podołał swoim obowiązkom - nie wiedział, gdzie się zatrzymać, nie wiesz, gdzie się zatrzymać po drodze (jeżeli masz grupę, to warto zapytać o trasę!) miałem straszny wybór filmów... Spodziewałem się lepszego od tej firmy...
аватар Zoya.Parshina
byli BARDZO zadowoleni z profesjonalizmu i obsługi Alfy: jasno, szybko, starannie i sumiennie wysłali nas do Czarnogóry!!! Być może raczej nie otrzymalibyśmy od innych informacji o Czarnogórze od pracowników Alpha! I jak wspaniale, że pomogli z góry zorientować się, że potrzebujemy dokładnie Petrovaca! Dziewczyny naprawdę ciężko pracują, nie sposób nie zauważyć! A ich interakcja z firmą przyjmującą jest na szczycie! Na wakacjach absolutnie nic nie przeszkadzało, dlatego Czarnogóra wciąż marzy!
аватар oksanat98
Alf touroperator - bardzo niekompetentni pracownicy, odwołania lotów, oszukujący turyści!
аватар Aventur
nieodpowiedzialny touroperator
аватар 9iretibb
Firma "ALF TOURIST OPERATOR" i dobrze skoordynowana praca menadżerów ma na celu zorganizowanie reszty turystów, zawsze wykonując swoją pracę z niezwykłą starannością i odpowiedzialnością.
Przypadkowe sytuacje zdarzają się w turystyce, jeśli chodzi o transfery, odwołania lotów i inne problemy, ale wszystko jest do rozwiązania, a nasza firma zawsze stara się załagodzić, a nawet zrekompensować powstałe problemy, ponieważ zarówno agencja, jak i organizator wycieczek , zawsze staraj się, aby turyści mieli jak najlepsze wrażenia z wakacji.
Aby wypowiadać tak głośne wypowiedzi jak „oszukujący turyści” czy „nieodpowiedzialny operator” warto mieć ku temu niezwykle mocne i dobrze umotywowane powody, które zawsze chętnie rozważamy. Prosimy o przesyłanie opinii i sugestii na adres [email protected].
Z kolei pragniemy zaznaczyć, że przy tak długiej pracy na rynku turystycznym firma „ALF TOURIST OPERATOR” okazała się godnym operatorem, co potwierdzają opinie wdzięcznych i zadowolonych turystów/agentów.
аватар krivdenko
Moja żona i ja zamówiliśmy wycieczkę do Czarnogóry po ślubie, w dniach 16.08.14-23-08.14 u operatora Alf. Wybierając willę, kierownik Valya powiedział, jakie mieliśmy szczęście, że wybraliśmy. Rafailovici i Villa Meduza (4 gwiazdki) ze śniadaniem, w rzeczywistości Medusa to 3. Za pobyt w pokoju z dostępem do morza zapłaciliśmy dodatkowo 80 euro. Kiedy weszliśmy do pokoju i wyszliśmy na balkon, aby popatrzeć na morze, zobaczyliśmy przepiękny widok - majtki wczasowiczów z sąsiedniej willi. W recepcji obsługa nie rozumie języka rosyjskiego, nie ma korkociągu, nie ma kubków. Pościel i ręczniki nigdy nie były zmieniane. Następnego dnia poszliśmy na śniadanie do restauracji Porat, gdy zobaczyliśmy menu, byliśmy zszokowani. W menu jajka, tania kiełbasa, owsianka czy naleśniki. Jedzenie nie jest zbyt smaczne. Przedstawiciel R-TOURS, Anche, przed wyjazdem postanowił wysłać informację o godzinie 10 rano i zażądał dopłaty w wysokości 20 euro. Kiedy byliśmy na morzu, nasze rzeczy zostały przeniesione do innego pokoju bez pytania. Brak obsługi, słaba obsługa klienta. Nie radzę nikomu współpracować z touroperatorem Alf ( http://alf-ua.com) i R-TOURS. Oszczędź nerwy i pieniądze!
аватар 9iretibb
Dzień dobry, Iwanie!
Chciałbym wyjaśnić sytuację w imieniu TO "ALF"
Zarezerwowałeś GARNI HOTEL MEDUZA (Rafailovici) DBL/SS/BLK (2 ADL), BB
Zarezerwowałeś i zapłaciłeś za pokój standardowy/stronę morza, ale nie za widok na morze. Valentina określiła to wszystko podczas rezerwacji wycieczki. Twoje zakwaterowanie w pełni potwierdza zarezerwowaną kategorię pokoju.
Niestety nasza firma nie ma wpływu na to, że inni wczasowicze suszą swoje ubrania na balkonach. Chcę również zauważyć, że w innych krajach w willach może nie być personelu rosyjskojęzycznego. Aby to zrobić, istnieją rosyjskojęzyczni przewodnicy hotelowi, z którymi możesz uzgodnić wszystkie kwestie, które Cię dotyczą podczas spotkań informacyjnych.
Korkociąg i kubki nie są obowiązkowym atrybutem pokoju standardowego i nie zostały wymienione w opisie tego pokoju http://alf-ua.com/country/chernogoria/bechichi-rafailovichi/garni-hotel-meduza/ Restauracja po prostu nie dało się dać korkociągu, bo potrzebują go cały czas do pracy. Jeśli przyniosłeś wino do baru i poprosiłeś o jego otwarcie, uwierz mi, wszyscy by ci zrozumieli i pomogli.
аватар 9iretibb
Jeśli chodzi o śniadanie - śniadanie w Czarnogórze jest kontynentalne i takie samo we wszystkich hotelach. Jestem naprawdę ciekawa - co masz na śniadanie w domu?? Pragnę zaznaczyć, że restauracja Porat jest jedną z najlepszych restauracji na wybrzeżu.
Po otrzymaniu dokumentów w naszym biurze otrzymali Państwo arkusz informacyjny, w którym wskazano, że wymeldowanie w hotelach Czarnogóry o godzinie 10:00. Informacje te można również wyjaśnić w recepcji hotelu. W związku z tym, że złamałeś zasady pobytu, hotel został zmuszony do naliczenia kary za późne wymeldowanie. Ponieważ nie było Cię w pokoju, po prostu pojechałeś nad morze, a pokój trzeba było posprzątać i przygotować na kolejnych wczasowiczów - personel hotelu musiał przenieść Twoje rzeczy do innego pokoju.
Pragnę również zauważyć, że nigdy nie było żadnych skarg na tę willę. Personel jest przyjazny i otwarty na swoich gości. W witrynach takich jak http://www.tripadvisor.co.za/Hotel_Review-g2373940-d2538081-Reviews-Hotel_Meduza-Rafailovici_Budva_Mu nicipality.html ; Hotel jest wysoko oceniany!
аватар 9iretibb
Bardzo nam przykro, że nie udało Ci się zakochać w tym pięknym, cudownym i malowniczym kraju Czarnogóry. Mam nadzieję, że z czasem, podróżując do innych krajów, będziecie chcieli tam wrócić i móc spojrzeć na to z drugiej strony. Bo nawet w podróży poślubnej szukałeś niestety minusów i nie zauważyłeś oczywistych plusów tego kraju!
Biorąc pod uwagę brak doświadczenia w podróży, z pewnością rozumiem Twoje narzekania, ale trafiłeś do firmy, która od 2003 roku specjalizuje się w wakacjach w Czarnogórze, managerowie mają duże doświadczenie w tej dziedzinie i nie wahaj się pytać o wszystko, jesteśmy zawsze otwarte i zawsze Ci pomożemy! Ale twoje głośne stwierdzenie „Nie radzę nikomu współpracować z touroperatorem Alf ( http://alf-ua.com)” na pewno jest napisane na emocjach, skoro firma „ALF TOURIST OPERATOR” zajmuje czołową pozycję pozycję na rynku ukraińskim, ponadto w naszej firmie pracuje nasza pracownica Julia - na polecenie której trafiłeś do naszej firmy!
аватар elenanh
Nie polecam tej firmy nikomu. Z ich pomocą pojechałem do Bułgarii. Gdybym szedł pieszo, miałbym więcej zabawy. Stary autobus. Wszystko, co można złamać, jest zepsute. Liderem grupy była pewna Irina, niech Bóg ją błogosławi, i niedługo odejdzie na emeryturę, żeby nie miała czasu na obrażanie kogokolwiek innego. Klimatyzacja w autobusie była wyłączona. Autobus jest piętrowy, na drugim piętrze można się udusić. Urodziłam dziecko. Ten tak zwany przywódca grupy podszedł do wszystkich pasażerów i powiedział: „Mam nadzieję, że z powodu tego gościa podróż była nieprzyjemna?” Miałem ochotę ją zabić, wybacz mi Panie. Dwóch pasażerów nie dotarło do autobusu z powodu pozbawionego skrupułów touroperatora. Pasażerowie ledwo namawiali do czekania. Skazani na każdą drobną prośbę. Poproszona o wyciszenie dźwięku telewizora wpadła w histerię. W urzędzie celnym, po kontroli, pasażerka została wezwana do samodzielnego wręczania paszportów, nie mogła znieść tej Iriny.
Osobiście zarezerwowałem 4 bilety, czwarty pasażer nie pojechał z nami
аватар ps_50
Koszmar! Teraz jedziemy z Bułgarii, po drodze od 17 godzin, w pobliżu toalety nie było ani jednego przystanku! Zatrzymujemy się tylko przy krzakach! Dlaczego tak, wcale nie rozumiem. Po ostatniej prowizorycznej zasadzce 5 minut później była stacja benzynowa. Dlaczego kierowca się tam nie zatrzymał????
аватар kravchuk_2015
Pojechaliśmy z Alf do Czarnogóry, Sutomore, hotel Sato 4*.
Wypuścili nas z autobusu z naszymi walizkami na autostradzie, a osoba towarzysząca machnęła ręką w dal - Państwa hotel widać już z daleka. idź, nie zgub się. Na pytanie, dlaczego autobus nie podjechał do hotelu, odpowiedzieli, że autobus jest duży, ulica wąska.. a my wlokliśmy się z rzeczami, niezbyt blisko i niewygodnie. Chociaż wtedy cały czas obserwowaliśmy, jak autobusy turystów z innych krajów perfekcyjnie dowoziły grupy do hotelu.
Hotel. Byliśmy dwojgiem przyjaciół i poprosiliśmy o osobne łóżka w aplikacji. Po przyjeździe powiedziano nam, że nie mogą zapewnić dwóch łóżek - jest malutki pokój jednoosobowy, w którym mogą wbić coś małego i składanego. Odmówiliśmy osiedlenia się. Nikt nie przejmuje się twoimi problemami, obiecano nam przewodnik po hotelu dopiero następnego dnia. Ze skandalem, ale znokautowaliśmy standard z dwoma osobnymi łóżkami. Jak się później okazało, hotel w tym czasie był w połowie pusty. Jedzenie jest doskonałe, a lokalizacja jest dobra.
No cóż.. jak rozumiesz, z powrotem zawlokliśmy się z walizkami na tor, skąd autobus nas podwiózł. Głupio być w obcym kraju, gdzie odpowiedzialność przewodników jest zredukowana do zera.
аватар paylodze
Informacje podane turyście nie są prawdziwe. Jesteśmy teraz w Albanii.
Zdjęcie w ogłoszeniu nie jest prawdziwe.
Rozumiem - wybraliśmy tanią opcję DURRES PRYWATNE APARTAMENTY, ale powiedzmy prawdę o zakwaterowaniu i stanie pokoi.
Że wokół tego budynku są place budowy, zapach stamtąd nie jest zbyt przyjemny.
Że zamiast kuchni - w kącie stoi zbiornik na gaz z przymocowanym bezpośrednio do niego palnikiem - milczę o bezpieczeństwie.
Jeśli potrzebujesz zdjęcia, mogę dostarczyć.
Łącznie 10 rodzin w transie. 5 - już szukają alternatywy dla swoich pieniędzy.
Nie polecam tej opcji.
аватар elenanh
Pojechałem z nimi do Bułgarii w zeszłym roku. Do tej pory za jeden niewykorzystany bilet autobusowy nie zostały zwrócone żadne pieniądze. Prawie wszyscy pracownicy przewoźnika, jakby delikatnie mówiąc jednym słowem, nie są przyzwoici, ale w rzeczywistości oszustami. Planowany wyjazd do Bułgarii z trójką dzieci, jedno dziecko zachorowało przed wyjazdem, pojechało z dwójką dzieci potem w drodze powrotnej umieścili u nas "lewego" pasażera, potem ja i moje dzieci jest na całej drodze "przeszkadzał" " przy oknie usiądź. Jeśli istnieje możliwość wyboru innego touroperatora, wybierz innego.
аватар vikuccjja
Nie polecam! Autobusy są stare, niezbyt wygodne, a towarzyszącą im prostacka kobieta (Ira). To prawda, że ​​w tym roku (2016) pojechaliśmy do Bułgarii. Jest coś do porównania, bo w kolejce na odprawę celną stoją różne autobusy. U nas, nawet za pieniądze, nie dostaniesz nawet wrzątku… podczas gdy inne autobusy oferują pasażerom herbatę i kawę za darmo. Zatrzymywaliśmy się bardzo rzadko i nawet nie poinformowano nas, dlaczego stoimy 4 godziny w zamkniętym autobusie. Telewizor się nie włącza, toaleta nie działa. O czym tu mówić, gdy odpowiedź na pytanie po jakim czasie postoju jest w nieprzyjemnym tonie: „DLACZEGO CHCESZ” i TWARZ! Kobieta poprosiła o naładowanie telefonu, ale telefon został odłożony i nie został naładowany… Porządnym tonem i z lekceważeniem zwróciła się do pasażerów. Fu, obrzydliwe. Usługa 0! Komfort 0! Wszyscy pasażerowie nie byli zadowoleni. To nie tylko moja subiektywna opinia.
аватар korotkievich72
nie polecam
аватар korotkievich72
Nieodpowiedzialna firma.
аватар scientist_hope
Moja żona i ja kupiliśmy wycieczkę do Bułgarii (Nesebyr) na 5 nocy. Głównym warunkiem była lokalizacja hotelu bezpośrednio z widokiem na morze. Wybór padł na Villa Yana. położony na plaży i wszystkie pokoje z widokiem na morze. Wycieczka kosztowała 269 euro i niestety naszym touroperatorem okazał się ALF. Już podczas procesu weryfikacji zaczęły się problemy. ALF skonfrontował nas z tym, że w drodze powrotnej zostały tylko płatne miejsca w autobusie i będziemy musieli zapłacić kolejne 10 euro. Kupiliśmy wycieczkę zorganizowaną, co do cholery za dodatkową opłatą? W zasadzie nie zgodzili się na dopłatę i postanowili odwołać wycieczkę w wybranych terminach i wybrać inne. Ale tutaj „och, cud!”, Fotele od razu pojawiły się w autobusie bez dopłat!
Główne problemy zaczęły się po przyjeździe do Bułgarii. Organizator wycieczek ALF po prostu „rozwiódł się” z nami, wskazując, że zarezerwowaliśmy Villa Yana, w rzeczywistości hotel okazał się „Delfinem” w pobliżu hałaśliwej drogi i pokoju z widokiem na dziedziniec! To tylko jakaś zaciekła gwiazda!
Po tym, jak udało mi się zapytać organizatora wycieczek ALF,
аватар _467560
Tak, podróżujemy już ponad rok, a kiedy kupowaliśmy bilet po raz pierwszy, bardzo się martwiliśmy, ponieważ przeczytaliśmy kilka niezbyt dobrych recenzji. Osobiście bardzo nam się to podobało i nadal to lubimy.
аватар mamona7289
Co roku odpoczywamy w Bułgarii, ale ze względu na stronę rumuńską w tym roku przelecieliśmy. przejrzałem wszystkie opcje i postanowiłem zostać w Albanii. Co ciekawe jednak po raz pierwszy usłyszeliśmy dużo pozytywów, a ceny według plotek są akceptowalne. Jeśli jednak w Bułgarii zawsze starczało 1000€ na 10 dni, to tutaj oczywiście wyszło 1,5-2 razy drożej, sezon wciąż trwa. I tak, za pośrednictwem swojej agencji i touroperatora Alf, odebrali nas „dla„ dobrego miasta ”Durres i hotelu z zachodnią gwiazdą, nawiasem mówiąc, nie ma żadnych skarg na hotel. I oczywiście, pospiesznie się zgodziwszy, polecieliśmy tutaj i jesteśmy w tej chwili. Teraz na złe. Jakże byliśmy rozczarowani, gdy zobaczyliśmy bardzo duże i niekończące się plaże i ogromną liczbę ludzi, po prostu jakieś Miami lub nasze ZhP, a nawet siedlisko różnych ran, w tym COVID. To po prostu okropne. A jak się okazało dla bajecznej Albanii, to miasto wcale nie jest tym, o czym marzyli i widzieli na zdjęciach. Krótko mówiąc, siedzimy w pokoju czekając na samolot za 10 dni. To są nasi doradcy - operatorzy
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Czarnogóra
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już