Chciałbym lepszej obsługi?

Pisemny: 16 sierpień 2019
Czas podróży: 4 — 11 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odpoczywaliś my w Villi Ksenija w sierpniu 2019 roku. Lot, transfer - wszystko w porzą dku. W domu biuro podró ż y ustalił o, ż e pokó j jest na 3 pię trze i jest kuchnia (planowali jeś ć we wł asnym zakresie). Przedstawiciel biura podró ż y w voucherze nie wskazał pię tra, wtedy usadowiliś my się na pierwszym pię trze i bez kuchni.

Mieliś my wcześ niejszy przyjazd i zameldowanie od 12.00. Wcześ niej nie zał atwiony, chociaż pokó j był wolny. Mogliś my zostawić rzeczy w pokoju i poszliś my na plaż ę (11 minut do morza).


O pokoju: bardzo mał y, dwie osoby nie mogą się miną ć . W pokoju znajduje się szafa, jedna szafka nocna, czajnik, kafelki i minimalny zestaw naczyń , któ re był y zatł uszczone i trzeba był o myć ś rodkiem czyszczą cym w bardzo mał ej umywalce w ł azience. Był jeden garnek i pokrywka, któ ra był a mniejsza niż garnek. )) Kiedyś był nó ż , teraz jest osobno ostrze i rę kojeś ć (dobrze, ż e zabrali ze sobą nó ż ). Na zewną trz pokoju stał stó ł i dwa krzesł a.
Wi-Fi w pokoju nie jest zł e, TV, klimatyzacja dział ał a, ciepł a woda jest stał a, ł ó ż ka są wygodne, dali dwa rę czniki, poś ciel był a poplamiona. Posprzą tali pokó j i zmienili rę czniki dopiero 5 dnia po trzykrotnej rozmowie z przedstawicielem strony spotkania - firmą "Ancora".

Ze wzglę du na doś ć wysoki koszt wycieczki, chciał bym lepszej obsł ugi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał