Uczucia były mieszane: miejsce przytulne, ale obsługa bardzo wątpliwa

Pisemny: 15 lipiec 2018
Czas podróży: 7 — 14 lipiec 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Ogó lnie budynek jest dobrze utrzymany, podobnie jak teren, znajduje się.3 minuty od morza, co jest ogromnym plusem.
Jednak:
1. Po przybyciu do pokoju czekał a na mnie szlachetna warstwa kurzu i brudu na podł odze, rdza w muszli klozetowej, mokra podł oga w ł azience i ekscytują ce pytanie, czy w ogó le został a wyczyszczona.
2. Sejf nie dział ał , obiecali go naprawić , ale w cią gu 7 dni nikt nie rozwią zał tego problemu.
3. Woda został a wył ą czona na jeden dzień . Problem jest na poziomie miasta, a nie willi, ale zaskoczył o mnie nastawienie personelu, któ ry po prostu wzruszył ramionami i powiedział „myj w morzu, co za ró ż nica”.

4. Rosyjski, podobnie jak angielski, praktycznie nie jest rozumiany. Willa, jak rozumiem, jest prowadzona przez jedną rodzinę , starsi mó wią tylko kiepskim rosyjskim, mł odsi tylko bardzo kiepskim angielskim. Aby jakoś wyjaś nić , musisz znać oba plus ję zyk migowy. Z tego powodu pytanie „Jak czę sto jest tu sprzą tane? ” Powiedziano mi "nie wiem". "Czy usuną to jutro? " - "Nie wiem". I tak bez koń ca.
5. No i oczywiś cie o sprzą taniu. Teoretycznie mieli codziennie wyjmować ś mieci i zmieniać papier toaletowy, w rzeczywistoś ci robiono to tylko wtedy, gdy o to poprosił em. Rę czniki był y zmieniane co 7 dni, poś ciel wcale. O brudnym polu, mokrej ł azience i tym wszystkim, o czym milczę , w ogó le tego nie dotykają .
6. Minimalistyczne ś niadania. Czasem był y jajka, czasem tanie kieł baski (razem - nigdy, czasem - nic z tego). Zawsze był y tylko pł atki ś niadaniowe i zimne mleko, ser/szynka i siekane warzywa. Ponieważ jem mał o, rano miał am doś ć , ż eby przetrwać , ale rodzina nie był aby już zabawą .
7. Najbardziej nieprzyjemna rzecz dla mnie osobiś cie był a w stosunku do pracownikó w. Mł ode dziewczyny przynajmniej naprawdę pró bują zrozumieć problem, przepraszają , jeś li to ź le, i tak dalej. Starsi zachowują się tak, jakby każ da proś ba był a osobistą zniewagą . Na wszelkie pytania typu „Gdzie mogę wyrzucić duż e ś mieci? ”, „Gdzie mogę zostawić walizkę przed przeniesieniem? ” i tak dalej, po prostu machali rę kami w niezrozumiał ym kierunku, nigdy nie pró bują c normalnie odpowiedzieć ani pokazać , i zawsze z niezadowolonym spojrzeniem.
Z plusó w - przytulna alejka z zielenią i pię knym widokiem z okien, niedaleko morze. Ale tu chodzi bardziej o naturę , a nie o pracę willi.
A obsł uga i higiena pozostawił y mieszane wraż enia, nie pojadę tam drugi raz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał