Zaoszczędź pieniądze, nie idź tam...

Pisemny: 30 sierpień 2010
Czas podróży: 18 — 28 sierpień 2010
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
O naszych wakacjach w Czarnogó rze. Ostrzeż enie dla wszystkich turystó w.
Mó j syn i ja pojechaliś my na wakacje do Czarnogó ry, uciekają c przed zanieczyszczeniem gazem w Moskwie. Kraj przywitał nas ciepł o: dobra pogoda, czyste powietrze, doskonał y przewodnik Lyuba. Swoją drogą , o stronie spotkania. Bardzo dobra firma turystyczna Montenegro Star, wspaniali przewodnicy, dobra organizacja i doskonał a obsł uga. Czego nie moż na powiedzieć o hotelu Splendid 5 gwiazdek - „najlepszym” hotelu w Czarnogó rze. Do hotelu dotarliś my o 10:30. Powiedziano nam, ż e nasz pokó j nie jest gotowy (to pierwszy raz w naszej praktyce podró ż niczej). Kazano nam czekać do 12:00. O 12:00 kazano nam czekać do 13:00. Wreszcie o wpó ł do drugiej numer był gotowy. Zarezerwował em pokó j z widokiem na morze. Pokó j znajdował się na pierwszym pię trze, w pobliż u pralni, z „cudownym” zapachem z pralni z widokiem na ciał a leż ą ce przy basenie. Po poproszeniu o wyjaś nienie wyjaś niono nam, ż e wszystkie pokoje z widokiem na morze mają widok na morze.
Kiedy czekaliś my, rzeczy pozostał y w foyer, ale miał em rzeczy kupione bez cł a w paczce, któ rych nie mogł em zostawić w foyer, zaproponowano mi, ż e zostawię je w recepcji. Po tym, jak go podniosł em, brakował o niektó rych rzeczy. Pytają c, czy wypadł y z paczki, w recepcji powiedziano mi, ż e nikt nic nie widział . Dzwonią c do mojego touroperatora w Moskwie, udał o mi się zdobyć dla nas inny pokó j. Podczas gdy poruszaliś my się w tempie walca, pokó j trzeba był o opanować w tempie kuli, zapomniał am o kosmetykach w pokoju, też mi ich nie zwró cono. Nie bę dę dł ugo rozwodził się nad innymi funkcjami "pię ciogwiazdkowego" serwisu hotelowego, ale najciekawsze był o w dniu wyjazdu. Z gó ry poprosił em o wydruk faktury, dali mi ją z ogromną kwotą , gdy poprosił em o wyjaś nienie, powiedziano mi, ż e to bł ą d systemowy. Konto został o zredukowane czterokrotnie.

Zaczą ł em sprawdzać wszystkie czeki, był y inne imiona i nazwiska. Jeden czek okazał się być z moim fał szywym podpisem wydrukowanym na drukarce. Powiedział em, ż e chcę dzisiaj zapł acić za wszystko, bo mam wczesne wymeldowanie, czego nie zrobili bezpiecznie w recepcji, zapominają c o dodaniu dwó ch ostatnich rachunkó w. I w koń cu zapomnieli nas obudzić i prawie spó ź niliś my się na samolot. Kiedy w recepcji zapytał em, dlaczego nas nie obudzono, nie usł yszał em ż adnych przeprosin ani ż alu. Administratorka najpierw powiedział a, ż e ​ ​ mnie nie zapisali, a potem bezczelnie skł amał a, ż e ​ ​ mnie obudził a i rozmawiał em z nią . Spó ź niają c się , wylecieliś my z pokoi, a na recepcji nadal czekaliś my na resztki dwó ch rachunkó w, któ re prosił em o przeliczenie od wieczora. Podsumowują c: gorszej obsł ugi na 5 gwiazdek nie widział em. To w najlepszym razie 3.4 gwiazdki, ale nie 5. Nieprzeszkolony, arogancki personel, szczegó lnie w recepcji.
Tutaj nie dbają o każ dego klienta, a jedynie myś lą o tym, jak uzyskać jak najwię cej pienię dzy od goś ci. Obsł uga tutaj jest niepiś mienna, niecywilizowana, powolna, sł uż ą bardzo dł ugo, najpierw przynoszą rachunek, a potem wszystko inne, nie mó wią dobrze po angielsku, ż e mó wią po rosyjsku z okropnym „czarnogó rskim” akcentem, co zaskakuje jak na najlepszy hotel w kraju. Ten hotel, a raczej jego personel zepsuł cał e wraż enie tak wspaniał ego kraju. Jeś li chcesz się zrelaksować , poczuć troskę i uwagę personelu hotelowego, zrelaksować ciał o i duszę , poczuć wszystkie uroki 5-gwiazdkowego hotelu, to nie jest Splendid. KOCHAJ SWOJE PIENIĄ DZE!! ! I z jakiegoś powodu wydawał o mi się , ż e hotel nie lubi Rosjan, choć jest ich 90 proc. Przygotuj się ró wnież , aby nie wpuś cić do hotelu napojó w i jedzenia (jest to polityka hotelu).. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał