Zaskoczony obsługą

Pisemny: 6 październik 2011
Czas podróży: 26 wrzesień — 4 październik 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 4.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 9.0
Hotel poł oż ony jest w pobliż u przystankó w autobusowych z ł atwym dostę pem do Budvy (5 minut) i Sveti Stefan (15 minut), a takż e dwó ch supermarketó w.
Terytorium hotelu jest zadbane, pię kne i duż e. Dostę pne są.2 baseny, kort tenisowy. Dostę p do plaż y bezpoś rednio z hotelu. Morze jest czyste.
Mieszkaliś my w standardowym pokoju dwuosobowym z widokiem na morze. Pokó j jest doskonał y, przestronny i jasny. Klimatyzator dział ał prawidł owo. Pokó j miał balkon jak taras (okoł o 3x3 metry). Na balkonie znajduje się stó ł , 2 krzesł a i 2 leż aki. Czy to nie dreszczyk emocji! W pokoju był ró wnież bezpł atny sejf. W ł azience znajduje się suszarka do wł osó w.

Pokó j był codziennie sprzą tany, rę czniki zmieniane codziennie. Jedyna rzecz: w pokoju nie ma czajnika, kubkó w, ż adnych talerzy. Moż e to jest niepotrzebne dla „all inclusive”, dla reszty jest poż ą dane.
A teraz jedzenie! 9 dni JEDEN I TEN SAM. W tym samym czasie mię so, kurczak, ryba czy indyk był y ugotowane w taki sposó b, ż e nie dał o się ich zjeś ć bez zmywania, był y naprawdę wysuszone. Drugiego dnia uś wiadamiasz sobie, ż e wś ró d ogromnej liczby tac nie ma co wybierać . Wskazó wka: jedz tylko ś niadania, jedz w kawiarniach (BARDZO smaczne, niedrogie, urozmaicone i satysfakcjonują ce).
Ponadto negatywnie wpł ynę ł a na obsł ugę w jadalni. Bierzesz drinki za pienią dze, nigdy nie mają reszty, mó wią , ż e przyniosą za 5 minut. W rezultacie biegasz za nimi przez kolejne pó ł godziny, dosł ownie porywają c resztę . Jednocześ nie za pienią dze przynieś li nam kiedyś „zł e” piwo, po któ rym każ dy, kto je pił , był otruty.
Kelnerzy pró bują posadzić ich przy brudnych stoł ach, nie strzą sają c nawet resztek jedzenia z poprzednich klientó w, a obrusy zmieniają na oczach Niemcó w. Filiż anki do kawy i herbaty dostarczane są do ś niadania tylko na pilne ż yczenie. Tak samo jest z zastawą stoł ową . Wszystko tylko po komentarzach i nie od razu.
W pł atnym barze odmó wili nam nalania kawy, powoł ują c się na nieznoś ne zatrudnienie (byliś my tylko my w barze, a kelner nalał komuś.2 filiż anki kawy). W recepcji moż esz się skalkulować , wiedzą c, ż e nie ma zmiany w przygotowanym przez Ciebie rachunku, bą dź przygotowany na bieganie za pracownikami recepcji.
Wszystko inne jest dobre.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał