Jeśli chcesz wrócić głodny

Pisemny: 9 listopad 2009
Czas podróży: 19 — 30 październik 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Chcę napisać recenzję hoteli Anezi w Maroku, mieś cie Agadir.
Od profesjonalistó w:
Najwyż szy hotel, z okien roztacza się wspaniał a panorama.
Sam hotel nie jest zł y, czysty.

Minusy:
Nie ma tam nic do jedzenia, kuchnia po prostu okropna, na ś niadanie tylko jajecznica, jeden rodzaj sera, jeden rodzaj kieł basy (i wyją tkowo bez smaku), twaroż ek i musli oraz ró ż ne buł eczki. Wszystko. Tak wię c przez wszystkie 2 tygodnie rano jedliś my tylko jajecznicę i ser.

Kolacja to ta sama historia. Mię so jest rzeczywiś cie podawane w kilku rodzajach, ale poł owa jest rozgotowana i sucha, a druga poł owa jest doprawiona pieprzem.

Co wię cej, każ dego wieczoru pojawiają się kelnerzy, któ rzy z ponurym spojrzeniem cał y czas monitorują Twó j talerz, delikatnie mó wią c, nieprzyjemni…


W tym owocowym hotelu był y tylko mandarynki, pomarań cze i winogrona. I tylko na obiad iw ograniczonych iloś ciach!

Przynieś li jedną tacę owocó w dla wszystkich goś ci. Pod koniec wieczoru taca został a ponownie wyję ta, to wszystko. Nie był o nawet bananó w.
Po prostu nie moż na jechać do tego hotelu z dzieć mi! Nie bę dzie ich czym nakarmić . Tak, nie tylko dzieci, ale takż e nasze 6-osobowe towarzystwo jadł y tylko normalny obiad 2-3 razy....W pozostał e wieczory jedli tylko po to, ż eby coś zjeś ć....

Usł uga:

Personel hotelu jest mił y i pomocny, ale napotkaliś my kilka negatywó w:

Sprzą tanie w pokoju bę dzie normalne tylko wtedy, gdy bę dziesz cią gle wychodził na herbatę , w przeciwnym razie moż esz zapomnieć o zł oż onych rzeczach, ś mieci, któ rych nie wyrzucisz do kosza, pozostaną w pokoju.

Có ż , ostatni moment, któ ry strasznie nas rozczarował:

Zawsze moż na był o zmienić walutę w hotelu, ale ostatniego dnia, kiedy nastą pił o wymeldowanie (w Maroku zabrania się wyjmowania lokalnej waluty), obsł uga usunę ł a oficjalny kurs i zaproponował a wymianę waluty o godz. stawka prawie 2 razy niż sza!

Reszta hotelu jest czysta, osoba jest przyjazna, biegle posł uguje się ję zykiem angielskim.
Ogó lnie powiedział bym, ż e hotel czerpie z tak dobrej, mocnej tró jki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał