Pytanie o hotel Villa Ocean View 3*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
180 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Kto poszedł z Join up
Powiedz mi, że ktoś poszedł z touroperatorem Dołącz do nas?W przeciwnym razie jest wiele złych recenzji
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
283 abonent  • spytał 2012-03-2814 lat wstecz
Odpowiedzi  •  613
аватар awesomexes
okropny touroperator. Jeśli masz pecha, a coś poszło nie tak z ich winy - po prostu Cię zamrożą i zignorują, maksymalna rezygnacja z subskrypcji nie jest tematem reklamacji. Jeśli miałeś szczęście i nic nie zostało Ci przekazane, a nie wysłane na inny lot lub do innego miasta - masz szczęście
аватар Oksana_Kostiv
Latałem niecały miesiąc temu. Znaleźliśmy się pierwszej nocy w Egipcie, nie zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, ponieważ nie było naszej rezerwacji. Infolinia nie działa, samolot ma kilkugodzinne opóźnienie bez ostrzeżenia. najgorsze wakacje w moim życiu za własne pieniądze. NIE IDZIEJ Z DOŁĄCZ DO APO!
napisałem pismo reklamacyjne - wysłano mi prawie bezpośredni tekst
аватар www.stimorol
Jak tylko zobaczysz tego touroperatora - biegnij, biegnij, nie oglądając się za siebie !!! Moja żona i ja polecieliśmy na szczęście do Turcji, miasta Marmaris!!! Opłacono za wycieczkę 4 *. . . Kiedy zameldowaliśmy się w hotelu, czekała nas niespodzianka. . . Osiedlili się w pokoju, nie - bardzo trudno nazwać to numerem, raczej w hostelu !!! A nasi znajomi, którzy latali z nami w tych samych warunkach, mieli do schroniska dodane karaluchy. . . Po trzygodzinnej klątwie z administracją hotelu dalismy się po prostu przenocować w tym hostelu, bo była już 4 nad ranem. . . Następnego dnia spotkaliśmy się z przewodnikiem i wtedy się zaczęło. . . Zażądaliśmy zmiany hotelu, a oni dali nam najlepsze pokoje w tym samym hotelu, ale w innym budynku, któremu można dać 3 * z rozciągnięciem. . . Przeklinaliśmy na pół dnia i zdając sobie sprawę, że aby uzyskać zmianę hotelu od tego touroperatora, który po prostu oszczędzał na turystach, uznając, że mają frajerów i nie upijają się, że zostali obrzuceni nierealistycznie, zaczęliśmy domagać się odszkodowania !!! Nie żądaliśmy pieniędzy, chcieliśmy tylko darmowej wycieczki dla 4 osób!!! Kolejne półtorej godziny przeklinania i udało nam się wybić dyskotekę na jachcie. .. Chociaż powiedziano nam, że nie możemy tego zrobić za darmo, możemy zrobić tylko zniżkę!!! A raz za darmo udało nam się zapalić fajkę wodną!!!
аватар anekca
Byliśmy na trasie Rimini od 14 do 21.07.2018 z Join Up. Wszystko poszło idealnie. To prawda, że ​​lot Kijów Rimini 14 lipca od 5.20 rano został przełożony o pół godziny, to wszystko. Ich przedstawiciele spotkali się na lotnisku punktualnie, zabrali wszystkich do hoteli (swoją drogą, po przeczytaniu negatywnych opinii pomyśleli, że gdyby samolot odleciał na czas, prawdopodobnie nie spotkają ich na lotnisku, albo zastąpią hotel z gorszym, albo coś innego powinno być negatywne, ale to wszystko poszło bardzo, bardzo dobrze). Nasz hotel to Saxon 3* dzielnica Marina Centro w Rimini - naprawdę na tym poziomie. Świeża renowacja. Nowe meble. klimatyzator. sejf w pokoju. wszystko przytulnie, śniadanie pyszne i zrobiona prawdziwa kawa.Wrażenia są wspaniałe ze wszystkiego; Włochy, morze, plaże, wycieczki. A w naszym przypadku spodobał nam się touroperator, który spełnił wszystkie swoje zobowiązania. Wszyscy są szczęśliwi, bardzo dziękuję!
аватар _682916
Dołączanie to kompletne gówno, samolot jest stary jak świat, komfort 0 konserwacja 0.
Wysłali nas do 5-gwiazdkowego hotelu, wiele rzeczy obiecali, hotel okazał się okropny, gówniany, brudny, obsługa obrzydliwa w kolejce, wszystko absolutnie nie tak, jak powiedzieli
аватар Vasilevich-tanya
Nasz wspólny nie zapłacił za hotel. Zostaliśmy eksmitowani w przedostatnim dniu ze skandalem. I wyjechaliśmy dzień wcześniej. Wszystko to było w Turcji, Kemer. Hotel 4-gwiazdkowe
аватар Vasilevich-tanya
Pozwiemy.
аватар Gost223
Moja rodzina i ja zarezerwowaliśmy hotel Palmet (Turcja) z Join up, po przyjeździe do hotelu powiedziano nam, że nie mamy rezerwacji. . . przyjechał przewodnik i zabrał nas do innego hotelu, mówiąc, że nie dłuższa współpraca z Palmet (przed przyjazdem nikt nam nic nie powiedział), hotel, który nam przywieźli, jest daleki od tego, szliśmy nad morze około 15 minut. Nigdy nie współpracuj z Dołącz, to obrzydliwa wycieczka operator, kłamią na każdym kroku !!! Po przyjeździe, aby sprawdzić, zadzwoniliśmy do nich i zapytaliśmy, czy w najbliższym czasie można zarezerwować w Palmet, a oni mówią, że oczywiście jest to możliwe, chociaż nie współpracują od 4 miesięcy!!! Całkowicie zrujnowaliśmy nasze wakacje!
аватар markebb
Reputacja kłamców Booked Pineta posiada voucher na potwierdzenie rezerwacji noclegu. Po przyjeździe nie ma miejsc w hotelach, proponują zameldowanie się w hotelu trzygwiazdkowym w poniższej kategorii. W ogóle się tego nie spodziewałem.
NIGDY NIE POLECAM DOŁĄCZENIA DO NIKOMU PONOWNIE! Gówno
аватар andriykm
WSZYSTKO JEST BARDZO ZŁE
Byliśmy w lipcu 2018, wykupiliśmy wycieczkę w JoinUP! all inclusive 4*, w rzeczywistości otrzymałem hotel, któremu nie można dać nawet 2*. Club Selen Hotel Icmeler, Turcja. WSZYSTKO jest bardzo brudne, stare, nie działa lub nie rozpada się. Trzy razy zmienialiśmy pokój wszędzie problemy.Widać na zdjęciu ŁAZIENKA jest bardzo zła, zasłona prysznicowa zardzewiała, woda wypływa spod umywalki - nie reagowali na to w recepcji, światło jest bez sufitu , mocowanie pod mydelniczką jest luźne. W pokoju łóżko małżeńskie to dwa małe łóżka, które są zsunięte i cały czas się rozsuwają, ŁÓŻKO jest rozdarte, prosili o zmianę łóżka kilka razy, za każdym razem problemem są albo dziury, albo jakieś plamy, KLIMATYZATOR w jednym pokoju po prostu dmuchnął, ale nie ostygł, w innym pokoju przestał się włączać dzień później. Meble są stare i rozpadają się. JEDZENIE nie ugotowali śniadania, tylko kanapki, z OWOCAMI był tylko arbuz już 3! razy z 7 dni - kupiliśmy własne owoce, obiad i kolację - wydaje się, że zostały ugotowane z półproduktów. BAR - lokalny alkohol w ogóle nie jest dobry, a mają płatną jakość, robią soki z automatu mieszającego wodę z proszkiem, były duże problemy ze zwykłą wodą pitną, jej nie było
аватар _414633
Jakoś tak się złożyło, że zamawiając wycieczkę nie przywiązywaliśmy wagi do tego, że touroperator Jroin Up. Początkowo lot miał być z Charkowa, potem powiedzieli, że lot był z Kijowa (Żulany). Godziny odjazdów zmieniały się kilka razy. Pierwotnie był zaplanowany na 2:00 06.09. W efekcie voucher został wysłany o godzinie 21:30. No dobra, już pogodziliśmy się, że tracimy dzień. Przyjechaliśmy z 5-letnim dzieckiem do Kijowa (Żulany) Okazało się, że godzina wyjazdu została zmieniona na 2:00 07.09. Kto mówi, że polecimy o 4:30, bo numer samolotu nie jest tym, który jest wskazany... Jeśli chodzi o pytania o obecność przedstawiciela Joint Up na lotnisku, wszyscy spojrzeli na nas niejasno, jakby tak, nigdy ich tu nie ma , o czym mówisz? Ale jakimś cudem pojawi się przedstawiciel... Hurra!!!!)))) I dowiemy się, że nasz wylot będzie z lotniska Boryspol o 6:40 07.09.. zwrócimy koszty. O jakimś jedzeniu, a przynajmniej herbacie z bułką, o której nawet nie mówimy. Nie obchodzi ich, że jesteś z małym dzieckiem i nie liczyli na takie przygody. Siedzimy więc na lotnisku już w Boryspolu, czekając…. Za wcześnie, żeby gdzieś wyjechać, nagle znowu coś się zmieni.
аватар b8m
to skryba, panowie!
nigdy się nie kontaktuj!
аватар goryachevalv2013
Wykupiliśmy wycieczkę dla 2 osób, wiek - powyżej 50 lat, do Turcji, wczesna rezerwacja: zarezerwowana w lutym 2018, odpoczęła we wrześniu 2018. Zszokowani metodami pracy Joy Up. Podaję tylko fakty.
1. Wybraliśmy hotel i dni przyjazdu i wyjazdu w dogodnym "pakiecie" z pociągiem (mieszkamy daleko od Kijowa, podróż pociągiem trwa 12 godzin). Na miesiąc przed wyjazdem kupiliśmy bilety na pociąg,
2. Miesiąc przed wyjazdem Operator przesuwa terminy wyjazdu - przyjazd
3. Tydzień później: organizator wycieczki po raz trzeci przesuwa terminy wyjazdu i przyjazdu. Firma przewoźnika lotniczego się zmienia.
4. Znowu kupiliśmy bilety na pociąg, z nadzieją, że „do Kijowa dotrzemy w odpowiednim czasie” i będziemy mogli skorzystać z biletów, które nie są nam potrzebne – oddamy je.
5. Organizator ponownie zmienia daty wyjazdu i przyjazdu. ...
W efekcie: pojechaliśmy autobusem w obie strony. Powrót z Turcji opóźniony o jeden dzień!!! Przeniesiony do innego hotelu na noc....
Od Ciebie zależy, czy chcesz podjąć ryzyko. Nie chcę już nawet słyszeć o „Joy Up”.
аватар Abavaba725
Poleciałem 11.09 do Sharm, co mi się nie podobało:
Dzień przed wyjazdem powiedzieli, że hotel jest pełny, zaczęli oferować inne opcje
- W żadnym wypadku nie bierz wycieczek od przewodnika w hotelu, oszukuje (na przykład powiedział, że na jachcie będzie 20 osób, ale było 60), powiedział, że będą owoce morza, ale oni dał tylko 4 krewetki, tylko cena 75 $ od osoby, za 9 $ wycieczka na Soho Square to też kompletne kłamstwo, powiedział, że będzie kręgielnia, łyżwy, lody i fajka wodna, w rzeczywistości tylko palili a fajka wodna, bo lody były bardzo stare, kręgielnia i lodowisko są zajęte 3 godziny do przodu, do 23:00, a my do hotelu wymeldowanie powrotne było dopiero o 23:00
Całkowity
Dobrze, że zamówiłem tylko 2 wycieczki i zdałem sobie sprawę, że to oszustwo, ale początkowo myśleli, że pojadą do Kairu
Tak, nawet rozwód z lotem powrotnym, rozumiem, że lot można przełożyć, ale mimo to obiecali, że lot będzie o 12:05, ale w rzeczywistości okazało się, że jest 7:40
Podobał mi się See Breeze Hotel?
аватар sashaz1
UWAGA, ROZWÓD! Schemat oszustwa został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach i jest realizowany bardzo profesjonalnie!
Zacznijmy od ogromnych opóźnień lotów w obu kierunkach.
Setki turystów są oszukiwane. Ci, którzy zapłacili za drogie 5* hotele pod pretekstem braku miejsc w hotelu, są przenoszeni do pobliskiego hotelu „podobno” na jedną noc. Towarzyszący przewodnik obiecuje równy poziom hotelu, szybko się melduje i ucieka. A potem zdajesz sobie sprawę, że byłeś ofiarą oszustwa. Po zapłaceniu dużej ilości pieniędzy „odpoczywasz” w obrzydliwym hotelu.
Przedstawiciele firmy JoinUp nie mogą pomóc następnego dnia. Mówią, że JoinUp po prostu nie przekazał pieniędzy do hotelu, za który zapłaciłeś. Kiedy turystom zabraknie cierpliwości, próbując sfilmować to oszustwo, przedstawiciele JoinUp rzucają się na turystów z pięściami. Infolinia JoinUp w Kijowie wysyłana jest do linii JoinUp w Turcji. Te z kolei trafiają do Kijowa. Zostajesz sam ze swoim problemem. Żandarmi nie chcą przyjść na wezwanie.
Jestem bardzo zdziwiony, że takie oszustwo odbywa się bezkarnie i na tak ogromną skalę.
Omiń i spal JoinUp ogniem!
аватар tanakoldra
To nie jest biuro podróży, ale kompletne oszustwo.Wysłaliśmy dzieci w podróż poślubną do Turcji do Concordia Celes Hotel Alanya, ale dostaliśmy Ganita Holiday Village - to jest pensjonat dla osób starszych.Była walka o 3 dni - wynik 0. Nie zamierzają przenosić 32 osób, a przewodnik grozi, że wsadzi wszystkich do więzienia i zabierze dokumenty. W zamian Join UP oferuje wycieczki, ale nie ma gdzie się umyć, a w niektórych pokojach nie ma łóżek i prysznice, ręczniki są brudne, prysznic jest spleśniały.
аватар galsgroup
Na gwarantowany lot w sierpniu do wybranego przez nas hotelu (Turcja), zarezerwowaliśmy go i zapłaciliśmy w lutym. Godzina wyjazdu została dobrana tak, aby rano – tam, wieczorem – powrót. W rezultacie osiedlili się w niewłaściwym hotelu, lot tam był około 15-00, z powrotem - o 10-00 loty nie zostały przeniesione - po prostu podali z góry fałszywe informacje. Generalnie zamiast 8 i pół dnia odpoczywaliśmy 6 i nawet nie w wybranym przez nas hotelu.Bez przeprosin, bez wyjaśnień, bez odszkodowania (byliśmy 5 osób) nie czekaliśmy ani z Join UP ani z Astarty ( agent biura podróży). Wysłaliśmy oficjalne roszczenie z dokumentami potwierdzającymi - brak odpowiedzi - pozwiemy.
аватар ab310386
Polecieliśmy na Teneryfę z tym operatorem wycieczek górskich. . . Wybrałam hotel rok przed lotem i sama planowałam go zarezerwować, aż na Teneryfie pojawiły się bezpośrednie czartery i postanowiliśmy nie zawracać sobie głowy kupowaniem wycieczki, ale na próżno. . . Zarezerwowaliśmy wycieczkę na pół roku przed wyjazdem. Tak naprawdę na lotnisku okazuje się, że nie czeka na nas bezpośredni czarter Mau, ale kukurydza Yanair i lot z tankowaniem w Barcelonie 8 godzin lotu zamiast 5! Hotel (zarezerwowany na pół roku) został zmieniony na inny w okropnej okolicy, z dyskotekami, narkomanami i karaluchami (a ja wybrałem hotel bardzo ostrożnie na wakacje z dzieckiem!). W tym samym czasie, bez przeprosin, wysłali mnie chamsko na mój telefon do Joinup, gospodarz powiedział, że zmiana hotelu leży tylko w kompetencjach Joinup. . i nawet gdy poprosiliśmy o przeprowadzkę do normalnego obszaru za dopłatą (chociaż normalny obszar zarezerwowałem na pół roku), otrzymaliśmy odpowiedź, że tylko przy 100% wpłacie za nowy hotel. . .. ?! Nigdy nie spotkałem się z takim chamstwem - rezerwujesz porządną wycieczkę, z góry, wybierasz Hotel nie ruletką i odpowiednio płacisz, ale bezczelnie „rzucają” bez wyjaśnienia, przeprosin i odszkodowania, a nawet nie idą do relokacji z dopłata. . Nie polecam Joinup!!!!
аватар belousovalarusa
NIGDY WIĘCEJ LATAJ Z TYM JOIUPEM!!!!!!!!!!!! WYJAZD OPÓŹNIONY NA 8 GODZIN I WYLOTY NA 2 GODZINY
ZANIM!!!
Wraz z córką i wnukami polecieliśmy do Antalyi 10 października 2018, lot był zaplanowany na 9 rano z Zhulyan, ale wylecieliśmy o 17.30. Dotarliśmy na lotnisko z Połtawy na prawie 6 godzin i trochę się zmęczyliśmy na lotnisku. Zanim dotarliśmy do hotelu, było już ciemno. Zrezygnowaliśmy z kolacji i nie chcieliśmy niczego więcej, jak tylko położyć się do łóżka i spać. Wyleciał z 3-dniowego lotu.
Wypoczęliśmy dobrze, to było zadowolone. Hotel jest doskonały Polecam Q Premium Resort, ale nie z TYM OPERATOREM WYCIECZKOWYM!!!!!!!!!!!!!!!!
Wzięliśmy pakiet na 7 nocy. Tak, w dniu przyjazdu od razu zaczęliśmy spędzać pierwszą noc. Szóstego dnia o szóstej wieczorem dowiedzieliśmy się, że lot został przesunięty 2 godziny wcześniej. Tak, znów spędziliśmy noc i rano, nawet nie jedząc śniadania, wsiadaliśmy do autobusu o 6.45.O dziwo lot nie był opóźniony. A kiedy weszliśmy do samolotu, dowiedzieliśmy się, że nie lecimy do Żulian, ale
do Boryspola!!!!
Krótko mówiąc, wróciliśmy do domu o dziewiątej wieczorem, zmęczeni i wyczerpani. Nie życzę nikomu tej podróży!
LUDZIE NIE LATAJĄ OD JOINUP!!!!!!
аватар rus_lyashenko
Zrobiłem wycieczkę do Sharm przez 5,5 miesiąca. Po przeczytaniu recenzji, przez cały ten czas, jak na szpilkach i igłach, bardzo się martwili ...
Tam 13.10 odjazd 2.05 na czas (Sky up). Powrót 21.10 wyjazd 19.15 - z minuty na minutę. Dzięki. Tylko dobre wrażenia.
аватар kremzem.ua
Dzisiaj, 23.10.2018 moja rodzina (rodzice, siostra z mężem i dwójką małych dzieci) miała wylecieć z Boryspola do Sharm el-Sheikh o godzinie 15.20. W tej chwili (22:06) znajdują się na lotnisku Boryspol. Lot jest zmieniany co dwie godziny i nie ma żadnych zrozumiałych obietnic. Lot jest obecnie zaplanowany na 2:00 w nocy. W samolocie jest dużo osób z małymi dziećmi. POMYŚL 1000 RAZY PRZED SKONTAKTOWANIEM SIĘ Z TYM OPERATOREM WYCIECZKOWYM.
аватар tvorobey
Dołącz do UP - totalny horrorssssss!!!!! Nie polecam.
аватар tvorobey
Join UP to najgorszy touroperator w historii. Ludzie nie wybierają Join UP. Organizacja jest okropna, opóźnienia lotów są stałe.
аватар tvorobey
Dołącz do UP jest do bani. Nie psuj sobie wakacji, jeśli usłyszysz, że Join AP natychmiast odmówi, inaczej będzie za późno, by później żałować. Poczułem to na sobie, wakacje zostały całkowicie przeniesione.
аватар ksjuchadanca3
Mieli lecieć 8 listopada o 16:35, lot był przekładany 5 razy !!!! a na koniec mamy lot o 16:05 w 9.11. Opóźniony dzień, tracimy noc w hotelu, dzień w Egipcie. Co będzie dalej - nie wiem, ale nastrój jest już zepsuty.
аватар Phoenixkarate
i ukradli nam dwa dni w hotelu ... zarezerwowali wycieczkę bardzo wcześnie, czas wyjazdu do Hurghady był pierwotnie o 3.00, w rzeczywistości wylecieli o 16.20, przybyli do hotelu o 22.00 ... i oni wybraliśmy późny lot powrotny, ao 6.00 zostaliśmy już odebrani z hotelu. Bardzo nieprzyjemne!
аватар z_sergej
Popieram negatywne recenzje! Organizator wycieczek jest co najmniej bardzo zły. Latem 2018 roku zarezerwowaliśmy wycieczkę na Cypr z Odessy. Na tydzień przed wyjazdem zostaje przeniesiony do Kijowa. Trzy dni przed wylotem zostaje odwołany i przełożony na kolejne 3 dni później. Jednocześnie urlop był planowany od dawna, nie da się go zwiększyć. Tak, i istniały uzasadnione wątpliwości, czy wycieczka w ogóle się odbędzie. Musiałem zmienić rezerwację do Czarnogóry. Ale to się nie skończyło .... potem były duże opóźnienia lotów (ponad 5 godzin). Podczas podróży zachorowało dziecko. Skontaktowałem się z ich firmą ubezpieczeniową. Lekarz nie przyszedł. Kazali mi dojechać do szpitala samemu przez 40 km. Przybywając tam, po wykonaniu wszystkich procedur okazało się, że nie odrzucili listu gwarancyjnego do zapłaty. W rezultacie trzeba było albo zapłacić, albo zostawić paszport jako zastaw.
Absolutnie nigdy nie zajmuj się tą firmą! Szkoda, że ​​biura podróży nadal sprzedają swoje wycieczki naiwnym turystom.
аватар 1alenka1fa
Dzień dobry. Po raz pierwszy pojechałem na wakacje i zaoferowano mi hotel, który ma tylko ten operator. Byliśmy BARDZO rozczarowani, zamiast 6 nocy eksmitowano nas po 5. Z zaplanowanego pełnego dnia odpoczynku dowiedzieliśmy się, że lot został przełożony na 4 godziny przed faktyczną wymeldowaniem. Na nasze pytania przewodnik hotelowy powiedział, że roszczenia są skierowane przeciwko organizatorowi wycieczek. Musiałem pilnie spakować walizki. Po przyjeździe nasze biuro podróży skontaktowało się z organizatorem wycieczki, odpowiedź całkowicie nas wykończyła ... data wyjazdu została przesunięta z powrotem na następny dzień po tym, jak odlecieliśmy na odpoczynek
. Nie przepraszam, nie mówię o odszkodowaniu za zapłacony czas w ogóle nie poszedł. Zaczęłam się zastanawiać, ale okazało się, że mają to cały czas. Drodzy turyści, jeśli drogie są wam nerwy i czas, nie marnuj go na tego touroperatora.
аватар gennaddiy
Skończyliśmy z dżinami. Niestety musiałam pozbyć się mojego ulubionego hotelu Siva Sharm. Ponieważ jest to wyłączność na Dołącz. Niedawno poleciałem z biurem podróży Pegasus. Mamy dużo przyjemności. Świetny samolot, wszystko jasne. Po prostu pięknie. Radzę z głębi serca
аватар Anasta111
To najgorszy touroperator...
Traktowane jak bydło.
Mój mąż i ja przyjechaliśmy do Egiptu na miesiąc miodowy.
W samym hotelu mieliśmy trudności i zwróciliśmy się do przewodnika, który w tym czasie był w hotelu.
Ahmed (imię przewodnika), zdając sobie sprawę, że jest jakoś spięty, po prostu zaczął na mnie krzyczeć (mój mąż wtedy wyszedł)
Krzyknął po co tu w ogóle przyszliśmy, jak coś nam się nie podoba to rób co chcesz.Potem zaczął wyciągać ode mnie krzesło mówiąc, że to jego miejsce pracy (tylko krzesło w recepcji)
Dzwonię ze łzami w płonącą linię, naturalnie nie odbierają telefonu! Kilka dni później zmierzył nas przewodnik, ale on generalnie tak traktował... Wezwano Johna, posadził mnie cały czas na swoim miejscu, zamknął usta.
To po prostu… no cóż, w końcu nasz lot został przełożony na poprzednią noc. Zapłaciliśmy za 8 nocy i dostaliśmy 7.
Doszedłem do wniosku, że lepiej przepłacać za innego touroperatora. Jak dzięki temu zaoszczędzić pieniądze, ale w rzeczywistości wydasz więcej pieniędzy (loty są często przerzucane) nerwy i będą zrujnowane wakacje
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Villa Ocean View 3*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już