Pytanie o Jordania

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
161 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak radzisz sobie z biurem podróży? Wycieczka całkowicie zrujnowana
Jak radzisz sobie z biurem podróży? Wycieczka całkowicie zrujnowana
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
11 subskrybenci  • spytał 2016-12-307 lat wstecz
Odpowiedzi  •  14
аватар Avtomaxxx
Powiedz mi, co ci się stało?
аватар mishonok
problemy Indian szeryfa nie obchodzą, trzeba było się tym wcześniej zająć
аватар TatianaZS
Wpaść we wściekłość. Wszystko.
Musisz wszystko napisać w umowie serwisowej, zanim podpiszesz i zapłacisz.
Lub zamów go samodzielnie za pośrednictwem agencji, która specjalizuje się w tego typu usługach.
A pytania są zwykle zadawane PRZED... Mam nadzieję, że będzie to lekcja na przyszłość.
Miłej podróży!
аватар mishonok
Zgadzam się, nie machają pięściami po bójce
аватар ollennka
Po to istnieją recenzje o biurach podróży, żeby w nich płakać. Skonfiguruj recenzje ze swoimi wrażeniami, napisz notatkę w księdze reklamacyjnej tej agencji. Może to wszystko.
аватар tinaget
agencja była w naszym domu. dlatego się odwrócili. Mama zobaczyła i trochę zrozumiała. kilka dni przed wyjazdem poszłam po słownik i poprosiłam, żebym na pierwszej stronie napisała dla mnie frazę po angielsku - potrzebuję wózka inwalidzkiego. teraz biuro podróży zaprzecza wszystkiemu, ale przecież to zdanie zostało napisane ręką pracownika i jego słownika. jak dowiedzieć się, kto jest w zarządzie tej firmy i kto wydał im licencję? To był prezent urodzinowy dla mojej mamy. Przez wiele lat oszczędzałem na opuszczony dom we wsi, ale to nie wystarczyło. A wiek nagli. Postanowiłem więc po zabiegach gerontologii w Kijowie - a to jak tortura - odwrócić jej uwagę. Od naszego życia pracuje od 13 roku życia. A kontuzję spowodował narkoman w biały dzień - kilka lat temu ciągnął ją za torbę przez 20 minut na plecach. Szkoda, że ​​nasi rodacy zepsuli tak długo wyczekiwaną podróż. A pracownicy Boryspola też są dobrzy. Nawet nie przeprosili. Może jest prawnik publiczny - ja też mogę mu się przydać. Dziękuję wszystkim, drodzy, za opinie i życzliwość. Wesołych nadchodzących świąt wszystkim!
аватар ollennka
Licencja w każdym biurze podróży wisi w widocznym miejscu, jeśli się nie wisi, masz prawo ją zobaczyć, pytając pracowników biura. Licencja mówi, kto ją wydaje. Nie wiem o organach państwowych Ukrainy, ale na pewno jakiś odpowiednik naszego Rosturystyki.
Kierownik biura podróży jest albo sygnatariuszem umowy, albo jeśli umowa została podpisana przez innego pracownika przez pełnomocnika, masz prawo zażądać tego pełnomocnictwa i przeczytać w nim nazwisko dyrektora.
Ale jak te informacje mogą ci pomóc, nie wyobrażam sobie, skoro nie negocjowałeś tej usługi z agencją na piśmie.
аватар AllOverTheWorld
Nie rozumiem związku między biurem podróży a wózkiem inwalidzkim. Ta usługa jest świadczona przez lotnisko.
Przepraszam za twoją mamę... i zrujnowane wakacje. powiedz mi wszystko szczegółowo
аватар agent_borabora
Nie ma mowy.
аватар Slav1
Musiałem przeczytać twój post dwa razy, aby zrozumieć, co się stało.
Ale nadal nie jest jasne, gdzie na lotnisku nie było krzeseł?-wtedy są one dostarczane przez służby lotniskowe
czy przenieść? hotel?
Pasażerowie zwykle podróżują z wózkami inwalidzkimi i opiekunami
аватар kolyan_cat
N-tak. Tutaj, jak dla mnie, pojawia się kolejne pytanie – kto jest bardziej niepełnosprawny – matka czy córka (psychicznie).
аватар Apyatka
kolyan_cat Po co być niegrzecznym? Jakie są maniery?
Osoba ta po raz pierwszy zetknęła się z takim problemem i zawiodła/nie potrafiła wytłumaczyć się z biura podróży.
Teraz nic nie można zrobić.
аватар tinaget
kolyan_cat- życzę tylko poruszania się na wózku inwalidzkim. Nigdy nie widziałem tak niegrzecznej osoby na tym forum. jeśli nie wiesz, jak się komunikować, wepchnij żądło w dupę. i cześć
аватар Apyatka
Slav1, dziewczyna kupiła wycieczkę do Jordanii dla swojej niepełnosprawnej matki. Fotel na lotnisku zamawiamy z 72-godzinnym wyprzedzeniem. Biuro podróży tego nie zrobiło, chociaż agent zauważył, że jeden z turystów jest niepełnosprawny. Zarówno agent, jak i topikstarter byli tępi. Ale nie możesz poprosić biura podróży, aby nie świadczyło usługi, której nikt nie zamówił. Cała odpowiedzialność spoczywa na tym, kto wcześniej nie zastrzegł usługi, czyli na topikstarterze.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Jordania
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już