Pytanie o Akaba

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
64 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Zarezerwowaliśmy wycieczkę, podpisaliśmy umowę, zapłaciliśmy 50%. Potwierdzenie nadeszło z hotelu. W domu zauważyli, że kierownik błędnie podał datę urlopu miesiąc wcześniej niż pierwotnie uzgodniono.
Zarezerwowaliśmy wycieczkę, podpisaliśmy umowę, zapłaciliśmy 50%. Potwierdzenie nadeszło z hotelu. W domu zauważyli, że kierownik błędnie podał datę urlopu miesiąc wcześniej niż pierwotnie uzgodniono.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2016-03-308 lat wstecz
Odpowiedzi  •  4
аватар brigantina35
Jako agent mówię ci: nie pozwól, aby menedżer powoli poprawił błąd lub zażądał zwrotu pieniędzy.
аватар Nusia
Możesz rozwiązać ten problem tylko z menedżerem, który zorganizował wycieczkę, a on powinien znaleźć możliwość naprawienia sytuacji.
аватар Alex_classic
Natalia, nie martw się, nie ma problemów! To nic więcej niż literówka!
Jeśli się mylę, to napisz osobiście i będę interweniować - jesteśmy touroperatorami w Izraelu i Jordanii "Classic Travel". I mamy biuro m.in. i w Petersburgu :)
аватар Israel4u
Dobrze, że zauważyłeś! Jeśli data podróży nie jest bardzo bliska, a bilety nie zostały jeszcze wykupione, to zazwyczaj wszystko można rozwiązać poprzez zmianę rezerwacji hotelu bez kary i uzyskanie nowego potwierdzenia.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Akaba
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już