Pytanie o Włochy

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
783 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Inne»
Rezerwacja hotelu w Mediolanie na 9 nocy. Zameldowanie 03.02.19. Pieniądze zostały pobrane w 100% w dniu 01.09.19. Z powodu odwołania lotu spóźniłem się na jeden dzień do hotelu. Rezerwacja anulowana. Czy można odzyskać trochę pieniędzy?
Rezerwacja hotelu w Mediolanie na 9 nocy. Zameldowanie 03.02.19. Pieniądze zostały pobrane w 100% w dniu 01.09.19. Z powodu odwołania lotu spóźniłem się na jeden dzień do hotelu. Rezerwacja anulowana. Czy można odzyskać trochę pieniędzy?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • spytał 2019-02-225 lat wstecz
Odpowiedzi  •  10
аватар Igor_m
Kto anulował rezerwację?
аватар Marsyanchik
Dziś jest już 22.02. Jakie jeszcze jest pytanie?
аватар Igor_m
Czy zakupy się udały, czy też zostały odwołane?
аватар nechukhayeva2014
Nie jest jasne, czy odpisali na noc, czy też tak jak moja, była to opcja bezzwrotna i odpisywali na wszystkie noce? A właściwe pytanie brzmi, czy po miesiącu nadal ma to znaczenie?
аватар LaDolceVita
Dzień dobry! Niestety, masz do czynienia z taką koncepcją, jak NO-SHOW w hotelu! To bardzo nieprzyjemne, ale z ich strony wszystko jest legalne. Zgodnie z regulaminem należy przebywać w hotelu w ciągu dnia lub powiadomić dział rezerwacji o późniejszym przyjeździe. Jeśli hotel nie zostanie powiadomiony na czas, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana bez zwrotu kosztów zakwaterowania.
Oczywiście od każdej reguły są wyjątki. Możesz (i powinieneś!) pisać e-maile do Booking i koniecznie kierować się bezpośrednio do hotelu, argumentować brak zameldowania w hotelu poprzez anulowanie lotu i poprosić o przynajmniej część pieniędzy.
To jest główna wada samodzielnej rezerwacji hoteli przez Internet, nie można i nie należy znać wszystkich niuansów i szczegółów… Przy rezerwacji hotelu w biurze podróży w cenie NIE WYŻSZEJ niż rezerwacja, wszystkie te „manipulacje” są automatycznie wykonane przez Twoje biuro podróży.
аватар camomille
taka dyskretna reklama biur podróży z cenami NIE WYŻSZYMI niż Rezerwacja))))))))))))))))))))))
аватар LaDolceVita
Dlaczego „biura podróży”? A konkretnie ja - "ekspert od turystyki" z 20-letnim doświadczeniem !!!
Przy rezerwacji zawsze gwarantuję moim klientom ceny nie wyższe niż Booking (a dla drogich hoteli - niższe niż Booking) + jako dodatkowe bonusy - usługi concierge: rekomendacje i rezerwacje stolików w najlepszych restauracjach, bezpośredni kontakt licencjonowanych prywatnych przewodników, bilety na koncerty, i tak dalej. itd...
Oczywiście wszystko to można zarezerwować samemu, a ktoś jest otruty, żeby zrobić to samemu… z miłości do sztuki :)…
аватар helena_fortuna
cip-sara proszę wytłumacz mi, jako szczególnie uzdolnionej osobie: dlaczego nie powiedziałeś hotelowi, że przyjedziesz dzień później?
// Wszędzie jest wi fi Pieniądze, które zapłaciłeś. Niczego nierozumiem. Twój samolot został porwany? I nie mogłeś nikogo poinformować? /
Jako właściciel hotelu nie oddałbym ci niczego.
аватар Irina0709
Tak, trzeba było poinformować. Teraz byleby zadzwonic do Bookingu, choc to raczej nie pomoze....
аватар kolyan_cat
Przepraszam, ale to trochę głupie.
To, co autor pisze o rezerwacji za pośrednictwem nieznanych „biur podróży”, to kompletna bzdura.
Hotel nie dba o to, kto pośredniczył w rezerwacji – „biuro podróży” czy rezerwacja. Jeśli obowiązuje zasada NO SHOW, pieniądze nie są wypłacane przez pośrednika, ale przez hotel.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Włochy
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już