Pytanie o Włochy

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
785 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak nie zapłacić kary za anulowanie rezerwacji w Rezerwacji?
Na booking.com znajduje się rezerwacja hotelu, za którą kara za anulowanie wynosi 100%, chociaż do zameldowania w hotelu pozostał jeszcze tydzień.
Z powodów osobistych muszę anulować tę rezerwację. Nie wypłaci pieniędzy, ponieważ karta została anulowana. Czy rezerwacja lub hotel może mnie jakoś ukarać?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
57 subskrybenci  • zapytał 2017-01-059 lat wstecz
Odpowiedzi  •  213
аватар Zhanseriks
Napiszę to tak:
Ogólnie, tak jak powiedziałem, po raz pierwszy chciałem dokonać rezerwacji poprzez rezerwację.
W ogóle zrobiłem pierwszą próbę, a na końcu poprosili o dane karty kredytowej, wpisałem, ale otrzymałem pismo, że karta kredytowa jest nieważna, podaj mi ważną. I tak zrobiłem po raz drugi, to samo zdjęcie. Myślałem, że na karcie jest zakaz kupowania przez internet, patrzę na wszystko otwarcie... W tej chwili bank dzwoni (wszystko to dzieje się o pierwszej w nocy) i upewnia się, że przeprowadzam transakcje i otwiera dostęp do rezerwacji. Wcześniej okazało się, że bank blokuje transakcje (jak rozumiem). A potem jeszcze trzeci raz udało mi się zarezerwować.
Wszystkie 2 zastrzeżenia Nie kliknąłem na list, który wysłali, aby potwierdzić link, ale trzecia potwierdziła i zmieniła kolor na zielony. I te 2 rezerwacje wisiały na stronie przez półtora dnia (myślałem, że anulują je automatycznie). Dzień później wchodzę i jeszcze tam ważą i napis wpisuje się w normalną kartę. I dokonałem anulowania, po czym otrzymałem pismo z informacją, że anulowali pomyślnie za 440 € !!! Były takie listy 2. Pomoc.
аватар helena_fortuna
A pieniądze zostały odpisane na wszystkie 3 rezerwacje?
аватар helena_fortuna
Jeśli nie, to napisz jeszcze raz do hotelu
I zadzwoń do banku i pozwól im zablokować odpis.
Do tej pory 440 € nie zostało jeszcze odpisane! i znowu 440€!
Powinien być bezpłatny!
Czy nazwiska są takie same?
аватар Zhanseriks
Uff, wszystko zostało rozstrzygnięte bez złych konsekwencji. Hurra.
Ogólnie napisałem ponownie do hotelu i odpowiedzieli na to. Odpowiedzieli więc: „Chcielibyśmy Cię poinformować, że Twoja rezerwacja została anulowana”.
Myślę, że mi wybaczyli, ponieważ nie tylko anulowałem zamówienie, ale mimo wszystko miałem do nich zadzwonić)))
Helena nie została skreślona i nie było tam pieniędzy.))
аватар helena_fortuna
To wspaniale !
Teraz mówią, że księżyc jakoś tak nie jest, a transakcje pieniężne muszą być przeprowadzane bardzo ostrożnie!
Naprawdę się cieszę!
Uwielbiam tę stronę.
Wszystko zawsze było rozwiązane!
аватар lyulinavera
Moja sytuacja została rozwiązana po prostu - bez pokazu, w hotelu panowała cisza. Na pocztę przyszedł list z informacją, że nie było Cię w hotelu - tak czy nie? Nic nie odpowiedziała, sam hotel anulował rezerwację. Wszystko
Rezerwacja może nadal korzystać, karty bankowe są normalne
аватар Nastennish
Cześć. Dziękujemy wszystkim za opinie! I chciałbym się podzielić moimi. Zarezerwowałem hotel w Tajlandii. Wątpliwość - nie zapłaciłem od razu. Nagle znalazłem lepszy hotel i ciekawą cenę (na innej stronie). Zarezerwowane i opłacone. Czekam na wakacje .... kiedy nagle uświadamiam sobie, że nie anulowałem anulowania rezerwacji ... yomayo ... nie można anulować bez mandatu w wysokości 100%. Zbladłem - usiadłem i ogólnie prawie zemdlałem. To nie żart 56 000 rubli
Wysłałem do hotelu prośbę o anulowanie rezerwacji bez kary - nie spałem całą noc, przeczytałem recenzje - zablokowałem kartę, co jakiś czas aktualizowałem pocztę w oczekiwaniu na odpowiedź. Następnego dnia nie było odpowiedzi. Napisałem do hotelu prośbę o anulowanie rezerwacji - cisza. Wtedy zdecydowałem się zadzwonić do call center rezerwacji. Czekałem długo... bardzo... ale czekałem. Odpowiedzieli bardzo grzecznie. Poprosili mnie, żebym zawiesił się na linii podczas rozwiązywania problemu. Czekałem 5 minut, wszystko ok! Problem rozwiązany. Anulowano bez kary. Anulowanie nastąpiło 11 dni przed przyjazdem. Niech Bóg błogosławi ludzi, którzy przyszli mi na spotkanie.
Wniosek: rezerwacja dobrze zrobione
аватар consulstrateg
Pytanie brzmi, kto pobiera mandat i na czyją korzyść. Porównałem warunki rezerwacji bezpośrednio w hotelu i podczas rezerwacji, więc co z tego? Hotel jest zarezerwowany z bezpłatną anulacją i tańszy niż przy Rezerwacji i nie wymaga podania danych karty kredytowej, przy Rezerwacji jest droższy i ma stawkę bezzwrotną. Rezerwacja na te same dane w tej samej cenie wiąże się z różnymi warunkami, albo z karą 100%, albo z jednym dniem. Hotele zgodnie z regulaminem (prawem) nie mogą tego robić. Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji cała korespondencja przechodzi przez rezerwację, kto odpowiada? Możliwe, że wykonując bezpośrednie połączenia do hotelu (czyli do hotelu) operator udziela odpowiedzi z warunków umowy z Booking, ale Ty musisz z tym zrobić, to nie jest Twoja umowa. W przypadku takich rzeczy hotel nie może odpisać mandatu, robi to Rezerwacja na jego korzyść, zwłaszcza, że ​​w szczycie sezonu Twoja rezerwacja zostaje sprzedana i hotel nie ponosi żadnych strat, wręcz przeciwnie, rezerwacja jest sprzedawany drożej. Booking doskonale zdaje sobie sprawę, że postępuje źle, delikatnie mówiąc, ale psychologia klienta i jego lęk przed konsekwencjami są akceptowane.
аватар nechukhayeva2014
Już pisałam o mojej sytuacji z przypadkową bezzwrotną rezerwacją hotelu w Hiszpanii, kiedy to biuro rezerwacji przepraszało za płaczliwy list 10 dni później, a hotel w ogóle nie odpowiedział na jeszcze bardziej zalany łzami list. Tutaj, na stronie, zostałem dobrze poinformowany. Oczywiście od razu zmieniłem rezerwację na inny hotel i zamknąłem na karcie opcję „płatność przez internet”. Natychmiast zadzwoniłem do banku i powiedziałem, że karta została zgubiona lub skradziona, niech ją anulują. Po jakimś czasie karta została wznowiona, wybraliśmy się z nią na dwutygodniową wycieczkę, feralny hotel nie „pukał”. Może za wcześnie na relaks? Kwota nie była szalona, ​​około 200 euro.
аватар vasiliev-oleg
Dzień dobry wszystkim! Opowiem swoją historię. Nie mogłem znaleźć odpowiednich wycieczek do Turcji, ponieważ musiałem odlecieć prawie następnego dnia i dlatego postanowiłem pojechać i odpocząć na własną rękę. Znalazłem dobre bilety na znanej stronie, znalazłem odpowiedni hotel na Booking.com i zdecydowałem się pojechać. Na początku zacząłem rezerwować hotel, nie było problemów, ale spodziewałem się, że pieniądze zostaną natychmiast pobrane z karty, a wcześniej otrzymam kod do płatności. Nic takiego się nie wydarzyło, okazało się, że hotel może w każdej chwili obciążyć kartę i nawet nie jest potrzebny kod. „Cóż, nie, nie”, pomyślałem i zacząłem kupować bilety lotnicze. Tu zaczęły się problemy: tych biletów, którymi się opiekowałem, już nie było, zagraniczna strona oferowała inne, prawie podobne pod względem warunków. Ale też nie mogłem ich zdobyć. W rezultacie - nie jedna odpowiednia opcja, wszędzie loty przez 7 lub więcej godzin z kilkoma przesiadkami. Hotel jest już zarezerwowany. A pieniądze można wypłacić w dowolnym momencie.
аватар vasiliev-oleg
Co zrobiłem: zablokowałem kartę, na wszelki wypadek wypłaciłem wszystkie pieniądze, bo na karcie nie było ich wiele. Próbowałem anulować rezerwację przez Booking.com z prośbą o obniżenie kwoty mandatu (domyślnie 100% i rezerwacja nie podlega zwrotowi). Odpowiedź z Booking była negatywna. Na przykład skontaktowali się z hotelem w moim imieniu, ale hotel odpowiedział przecząco. Po pewnym czasie sam napisałem do hotelu list z prośbą o anulowanie rezerwacji bez naliczenia kary, szczegółowo wyjaśniając sytuację. Odpowiedź z hotelu brzmiała: „Prześlij tę prośbę swojemu menedżerowi w Booking.com”. Na powtarzające się pytanie „Czy nie chcesz odebrać mi kary?” odpowiedź brzmiała: „Tak, oczywiście, czekamy na Ciebie w najbliższej przyszłości”. Potem ponownie zwrócił się do Bookinga, nie było odpowiedzi. Następnego dnia rano przychodzi powiadomienie SMS z banku, że karta jest zablokowana i nie można wypłacić kwoty, a następnie SMS z Rezerwacji, że na karcie nie ma wystarczających środków, hotel prosi o dane na innej karcie w ciągu 4 godzin.
аватар vasiliev-oleg
Po otrzymaniu wiadomości piszę do hotelu, że powiedziałeś, że nie weźmiesz kary, ale sam próbujesz wypłacić moje pieniądze. Odpowiedź brzmi: nikt nie próbuje odebrać Ci pieniędzy. Wróciłem do Bookingu - wyjaśnij sytuację. Po chwili przychodzi od nich pismo: rezerwacja jest anulowana, kwota anulacji wynosi 0 euro. Wdzięczność dla hotelu i obietnica, że ​​na pewno przyjedziemy, to kwestia zasadnicza). Karta jest odblokowana, pieniądze są na miejscu.
PS Cała korespondencja z hotelem była w języku angielskim.
PSS Nigdy nie poleciałem na odpoczynek).
аватар dmitruz970
Witam. Co ciekawe, Booking czy hotel pozwał już kogoś za niezapłacenie mandatu? Mam taką sytuację. Zarezerwowałem pokój w Danii z bezpłatnym anulowaniem i zapłaceniem w dniu przyjazdu. Nie przeszli przez odprawę celną. Powrócił do domu. Dokonałem rezerwacji w dniu przyjazdu. 10 dni później napisali e-mailem, że czekają na zapłatę grzywny w wysokości 300 euro. Napisałem im, dlaczego nie przyszli. Na razie nie ma odpowiedzi. Zostawiłem dane karty. Ale jest 0 i nie używam go.
аватар ollennka
Rezerwacja jest pośrednikiem, nie otrzymuje pieniędzy od gościa, w związku z czym nie może pozwać.
Hotel teoretycznie może, ale dla kogo? Nie ma przecież nazwiska gościa, jego danych paszportowych ani miejsca zamieszkania. Tylko w sądzie, aby poprosić o rezerwację i zaangażować się w rozvskom. Krótko mówiąc, nigdy mi się to osobiście nie przydarzyło i nie słyszałem o żadnym takim przypadku.
Rezerwacja może jednak zablokować nierzetelnego użytkownika lub hotel. Ale z jaką liczbą połączeń zaczyna się ta zawodność?
аватар tamara-margulec
a jeśli dokonałem rezerwacji bez podania karty, to okazuje się, że nie mogą usunąć mandatu ???
аватар ollennka
Okazuje się, że w ten sposób.)
аватар tamara-margulec
dzięki. napisałem list na wszelki wypadek
аватар lavrenyukalexa
Dzień dobry wszystkim! Chłopaki, mam takie pytanie. We wrześniu zaplanowano wyjazd do Gruzji, zarezerwowano 2 hotele. Jedna z bezpłatną anulacją, a druga ze 100% opłatą za anulowanie. Wiele osób wie, że loty z Rosji do Gruzji są zabronione, więc nasza podróż zostaje przełożona na czas nieokreślony. Natychmiast skontaktowałem się z hotelem, moje listy z pytaniami i prośba o bezpłatne anulowanie zostały odrzucone. To nie jest nasz problem, przejdź przez Władykaukaz. Przeczytałem w Internecie, że poprzez rezerwację można zażądać anulowania bez kary. Ja tak właśnie zrobiłem, opisując sytuację, bo to nie są nasze kaprysy – sytuacja interpolityczna, ale jechaliśmy z dzieckiem i nie możemy ryzykować. Ale hotel znowu zaprzeczył.
Piszę do Ciebie, doświadczony, prosząc o radę. Jak być? Co robić? Zablokować kartę i anulować rezerwację? Cieszę się na każdą twoją odpowiedź! Dziękuję za uwagę
аватар ollennka
lavrenyukalexa, jak być - decyzja należy do Ciebie. Przeczytaj poprzednie odpowiedzi. Formalnie hotel ma rację, choć czysto po ludzku mogliby się spotkać w połowie drogi. Wyraźna siła wyższa, dla mnie na przykład hotele anulowały bezzwrotne rezerwacje bez żadnych kar w przypadku odwołanych lotów.
аватар papapapa3103
Dobry wieczór) Zarezerwowałem hotel, zapomniałem o rezerwacji, ponieważ były poważne okoliczności i rzeczywiście wszystkie plany urlopowe zostały anulowane. W rezultacie osobiście napisałem do pracownika hotelu, który skontaktował się ze mną przez WhatsApp, mówiąc „nie będziemy mogli przyjechać, proszę o anulowanie rezerwacji”. Na co odpowiedzieli, że hotel rzekomo się tym nie zajmuje, a wszystkie pytania dotyczą rezerwacji. Starałem się wyjaśnić, że takie kwestie są rozpatrywane przez konkretny hotel, że to on decyduje, czy naliczyć 100% koszt mandatu za niepojawienie się. W rezultacie pracownik mnie nie usłyszał, zrezygnowałem z prób. Następnie rezerwacja powiadomiła mnie, że rezerwacja została anulowana bez kary, i odetchnąłem.
Ale potem, dziewięć dni później, podjęto próby wypłaty pieniędzy z mojej Karty w kolejności 470AZN, 300AZN, 250, 100, 80, 50 i 20. Ze względu na brak środków na mojej karcie nie nastąpiło obciążenie miejsce. Następnie ponownie poszedłem do rezerwacji, gdzie w „moich rezerwacjach” w rezerwacji tego hotelu było już wskazane, „rezerwacja została anulowana za ~ 15 800 tysięcy rubli.
аватар papapapa3103
Czy możesz mi powiedzieć, co to oznacza i jak to poprawić?
аватар ollennka
Następnie rezerwacja powiadomiła mnie, że rezerwacja została anulowana bez kary
Powiadomiony na piśmie? Przekaż tego e-maila z powrotem do Rezerwacji z pytaniem, co do cholery.
аватар papapapa3103
Nie, w samej rezerwacji tego hotelu dziesięć dni temu była „anulacja”, teraz „anulacja na 100% kwoty dziesięciodniowego pobytu”
аватар ollennka
No to znaczy, Booking nadal nie potwierdził bezpłatnego anulowania rezerwacji? Wtedy nie ma na co zareagować: to, co zostało powiedziane w warunkach rezerwacji, to wsadzili, bez oszustwa.
аватар papapapa3103
Czytałam poprzednie historie i wskazówki) Od wczoraj, nawiasem mówiąc, nie próbowali niczego odpisywać, ale teraz nadal zablokowałem kartę.
Chciałem wyjaśnić kwestię technicznego debetu i czy w ogóle jest sens się martwić?)
аватар ollennka
Debet techniczny nie ma nic wspólnego z Twoją sprawą.
аватар graf_alukard
a jeśli mam zameldowanie po 5 dniach, a z powodów rodzinnych nie mogę jechać. nie ma nic do rezerwacji poza adresem e-mail i imieniem i nazwiskiem. anulowanie rezerwacji 500r ale ciekawe.... a jeśli nie zapłacisz kary to co się stanie? zablokować konto?
аватар ollennka
graf_alukard, wszystko jest już napisane powyżej, przeczytaj, nie bądź leniwy.
аватар _393907
Chłopaki, to bardzo proste. Utwórz wirtualną kartę na swoim koncie Tinkoff Bank i wpłać 1000 rubli. Następnie zarezerwuj. Rezerwacja odpisuje 1 rubel i natychmiast go zwraca, sprawdzając w ten sposób dostępność pieniędzy. Rezerwację wybrać z odpisem po przyjeździe. I to wszystko. Jak tylko Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, natychmiast opróżnij wirtualną kartę i zablokuj ją do piekła lub całkowicie ją usuń. A owce są bezpieczne, a wilki pełne. Powodzenia wszystkim.
аватар Mussik
Zarezerwowaliśmy hotel w Londynie. Byliśmy zmuszeni anulować rezerwację, z powodu choroby naszego syna, w momencie wejścia w życie mandatów. Wykorzystaliśmy funkcję „Zredukowana kara za anulowanie”. Poprosiliśmy o anulowanie rezerwacji bez kar, krótko opisaliśmy sytuację. Nie było odpowiedzi w ciągu wymaganych 48 godzin. Pisali za każdym razem, gdy funkcja była aktualizowana, a także wysyłali listy do rezerwacji z bardziej szczegółowym opisem sytuacji, prosząc o pomoc w rozwiązaniu sytuacji. Szczerze mówiąc, nie liczyliśmy już na odpowiedź, ale metodycznie wysyłaliśmy kolejne prośby. Dziś dzień przed planowanym przyjazdem otrzymaliśmy odpowiedź o anulowaniu naszej rezerwacji bez kary. Bazując na naszym doświadczeniu, polecam: nie poddawaj się jeśli hotel nie odpowiada na prośby, pisz raz za razem, jasno uzasadnij przyczyny anulowania rezerwacji, napisz o planach skorzystania z usług rezerwacji i tego konkretnego hotel podczas planowania następnej podróży. Powodzenia!
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Włochy
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już