Zły hotel.

Pisemny: 15 październik 2010
Czas podróży: 20 czerwiec 2009
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Bardzo zł y hotel. Drzwi na balkon nie zamykają się szczelnie, zatrzaskują się , gdy morze jest wietrzne. Musiał em je podeprzeć materacem z jednego z ł ó ż ek. Mą ż spał cał e 2 tygodnie na dodatkowej sofie, bo w nocy zamarzał przy oknie, nie był o klimatyzacji, nie był o czym się ogrzać .
Ł ó ż ka nie mają drewnianych bokó w, a my poobijaliś my ż elaznymi podstawami, któ re ze wzglę du na ciasnotę pomieszczenia wystawał y w przejś ciu. Nieostroż ne sprzą tanie, aby ukryć jakiś nieprzyjemny specyficzny zapach ś mieci, podczas sprzą tania uż yto ogromnej iloś ci nie mniej paskudnego zapachu. Trzeba był o poprosić o papier toaletowy! Ż el pod prysznic, mydł o, szampon w ogó le nie był o.
O 5-6 rano pod oknami zagrzechotał a ś mieciarka, ao 7 rano ś piewał kelner. W jadalni obsł uga jest niemił a, poplamiony obrus nie był zmieniany przez tydzień ! Na obiad zamó wiliś my dania z proponowanego menu. Czasem na tym samym talerzu kł adziono ró ż ne dania dla mnie i mojego mę ż a. Kiedyś , nie wiedzą c, co to moż e być , zjadł em to, co przynieś li. A mó j mą ż został bez obiadu! Niedokoń czone napoje w plastikowych butelkach podawano jeszcze przez kilka dni.

Ogó lne poczucie niedbalstwa i niedbalstwa.
Jeś li wybierasz się do Wł och, do Lido di Jesolo, aby zrelaksować ciał o i duszę , nie wybieraj tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał