Goa, 'WILLAGIO WAKACJE STERLING' (3*)

Pisemny: 9 luty 2013
Czas podróży: 21 — 31 styczeń 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Mieszkaliś my w hotelu od 21 stycznia do 31 stycznia 2013 roku.
Bardzo podobał a mi się czystoś ć i porzą dek w hotelu, uprzejmoś ć personelu i pracownikó w.
Podczas naszego pobytu w hotelu bardzo szybko wybudowano i otwarto koś ció ł obok niego.
Zameldować się :
Przyjechaliś my do hotelu o 8 rano, w recepcji powiedzieli, ż e trzeba czekać do 10-11, aż pokó j bę dzie wolny, zaoferowali pienią dze na przyspieszenie procesu zameldowania, na co uś miechnę li się do nas i grzecznie odmó wił , od razu zgodził się , ż e wolno nam zjeś ć ś niadanie (ś niadania od 7 -30 do 10 rano), ze wzglę du na ś niadanie, któ re znika w ostatnim dniu pobytu w hotelu (samolot był o 6 rano i wymeldowany z hotelu). hotel o 3 nad ranem i odpowiednio nie dostał em się na ś niadanie nastę pnego dnia).

Wypeł niliś my ankietę goś cia (imię i nazwisko, numer telefonu itp. ), od razu obsł uga hotelu wykonał a kserokopie naszych paszportó w.
Zostawiliś my bagaż e w specjalnym mał ym pokoju w recepcji (bezpł atnie), poszliś my na ś niadanie i spacerowaliś my po plaż y, aż się zameldowaliś my (10 minut do plaż y). Wielu czeka na zameldowanie na kanapach w recepcji (Po co czekać w hotelu? )
Walutę moż na wymienić w recepcji hotelu (1 dolar-50 rupii) lub w przyczepie przed wejś ciem na plaż ę (1 dolar - 53 rupii).
Przy wejś ciu do hotelu stoi elegancko ubrany portier, któ ry zawsze otwiera dla Pań stwa drzwi.
Numer:
Pokó j był czysty, przestronny, jasny dwupokojowy (nr 121 podwó jny) przy wejś ciu do pokoju, plastikowy chip na kluczu wkł ada się do specjalnego otworu na ś cianie i cał e oś wietlenie, klimatyzatory i gniazdka zaczynają dział ać tryby, w jakich został y pozostawione.
Pierwszy pokó j zawierał :
Telewizor plazmowy (wedł ug przewodnika db 3 rosyjskie kanał y - nie sprawdzał em, jak nie był o wcześ niej), mini-bar-lodó wka w któ rej był o piwo, gaz. woda (za opł atą ), biurko (koperty, papier i spinacze z logo hotelu w szufladach), krzesł o, kanapa, obraz, klimatyzator jak wentylator sufitowy.
Na mini barze pojawił się e-mail. czajnik, kubek, w torebkach (kawa, ś mietanka, cukier) i 2 butelki wody pitnej po 0.5 l. (codziennie przywozili nowe butelki i kawę gratis).
W drugim pokoju znajdował y się :
Ł ó ż ko mał ż eń skie, szafa, stó ł (obecnie bez krzesł a), telefon, nowoczesna klimatyzacja z p. u. (ale gł oś no) i klimatyzacja jak wentylator sufitowy, zegar ś cienny z logo sterlinga (nie dział a) z pokoju wyjś cie na balkon, sejf wbudowany w szafie, był a też suszarka do wł osó w.

Recepcjonistka pomaga wnieś ć walizki do pokoju i pokazuje, jak ustawić kod w sejfie, ale nie wyjaś nia, jak korzystać z telefonu.
Pokó j sprzą tany jest codziennie okoł o godziny pierwszej po poł udniu. Z rę cznikó w (pierwsze trzy dni) zrobili figurki ł abę dzi, motyli, serduszek i zostawili je na ł ó ż ku.
Ł azienka jest poł ą czona z szafką ł azienkową , był y w niej aż.3 prysznice: na gó rze i na dole był y stał e i jeden zdejmowany poś rodku, a takż e umywalka, lustro i ł azienka. wę zeł .
Był y też.3 mał e przezroczyste butelki: szampon, balsam do ciał a, ż el pod prysznic (któ re z jakiegoś powodu był y aktualizowane tylko przez pierwsze 5 dni).
Ś niadania:
Przeszedł pod goł ym niebem. Przy wejś ciu pracownik hotelu musi zadzwonić pod numer pokoju. (zaznaczone na liś cie). Lepiej przyjś ć na ś niadanie wcześ niej, bo wtedy miejsca jest za mał o, a przy stole siedzą inni wczasowicze.
Ś niadanie w formie bufetu:
Codziennie był y: 2 rodzaje sokó w (jeden z reguł y wieloowocowy), kawa, herbata, mleko gorą ce i zimne, 2 rodzaje dż emó w, tosty (3 rodzaje), naleś niki, jajecznica (zamó wione u pracownika), jogurt w mał ych filiż ankach, suche pł atki, smaż one ziemniaki, kieł baski (na ostro), fasola w sosie (ostra), mią ż sz arbuzowy w plasterkach, pulpa ananasowa w plasterkach, ogó rki ś wież e posiekane, pomidory, cebula, zioł a.
Minusy:
Do hotelu nie moż na wnosić owocó w. Personel hotelu uprzejmie radzi, aby przy wejś ciu schować owoce do toreb i plecakó w.
Recepcja mó wi tylko po angielsku.
Rano (6-8 rano) budził y się gł osy i ró ż ne odgł osy obsł ugi, w nocy lepiej zamkną ć balkon, aby mał e komary nie ugryzł y.

Z niewielkich szczelin mię dzy ś cianami a gniazdkami szł y mał e mró wki cał ymi szeregami, szukają c sł odyczy i jedzenia, same mró wki mnie nie gryzą , wię c poza lekkim dyskomfortem estetycznym nic wię cej nie czuł am : )
Poś ciel był a zmieniana, wedł ug jakiegoś sprytnego systemu, podobno oceniał a jej czystoś ć na oko i w razie potrzeby zmieniana, gdy po prostu przewracali i ukł adali te same.
Wieczorem temperatura wody okresowo podskakuje, czasem gorą ca, czasem zimna.
W nocy cał y prą d jest regularnie wył ą czany, ale nie na dł ugą minutę lub dwie.
Zajrzeliś my za hotelowe ogrodzenie i zobaczyliś my sterty ś mieci, zaró wno ż ywnoś ciowych, jak i domowych, oraz kilka pasą cych się kró w, któ re od razu zjadł y te ś mieci, po czym postanowił y nie pró bować produktó w mlecznych w hotelu.
Przy wykwaterowaniu z hotelu w recepcji dostaliś my fakturę za herbatę (zamó wioną podobno w dniu zameldowania w hotelu), na 100 rupii czek miał wą tpliwy podpis nieco podobny do mojego w paszporcie , musiał em tł umaczyć po angielsku, ż e zamó wienie nie był o moje i podpis nie był mó j, na co po pewnym czasie powiedzieli mi: „Nie twoje, nie twoje, okej” i pozwolili mi odejś ć w spokoju.
Nawiasem mó wią c, ceny wskazane w cennikach w hotelu nie zawierają podatku, wię c przy wymeldowaniu wszystkie kwoty bę dą odpowiednio nieco wyż sze.
W pobliż u nie ma ani jednego minisupermarketu ani sklepó w, jest mał y kiosk w kierunku przeciwnym do drogi na plaż ę , w któ rym moż na kupić : wodę , chleb, czekoladę oraz artykuł y gospodarstwa domowego: szampon, pastę do zę bó w, maszynki do golenia i tym podobne. Poszedł em tam po butelkowaną wodę pitną .

Wszystkie wymienione powyż ej wady oczywiś cie nie są znaczą ce i ogó lnie wraż enie hotelu jest przyjemne i pozytywne, jak na hotel trzygwiazdkowy poziom tego hotelu jest bardzo dobry.
Wiktor (Perm)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał